Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten karistaa mielestä entisen kumppanin negatiiviset kommentit

Vierailija
26.07.2018 |

Esim. kehosta jne? Ymmärrän, että eksä on eksä, eikä lannistaminen ole rakkautta, ja iloinen olen kun tiemme ovat eronneet, mutta silti ne jossain tunteen tasolla tulee mieleen, kun uutta kumppania etsin. Miten muut olette päässeet eteenpäin näistä korvissa kaikuvista lannistuksista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on mielestäsi totuus niin sitten asialle pitää vain tehdä jotain. Jos taas valetta, niin sitten ei ole mitään syytä edes ajatella koko asiaa.

Vierailija
2/6 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään totuus ole. Ihan kiva naisellinen nainen olen. Sehän se on, miten nähdä itsensä omilla silmillä, eikä lannistavilla silmillä. :)

Alku varmasti on jo hyvä, et havahtuu karistelemaan vanhan elämän ympäriltään... että katsokaapa jokainen itseänne ja toisianne rakastavasti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan ottaa aikaa, että saa karistettua. Keskustelu jonkun hyvän kannustavan ystävän kanssa voisi nyt auttaa. Parasta tietenkin on, jos löytää seurustelukumppanin, joka ihastuu myös kroppaasi eikä unohda ihailla ja kehua.

Vierailija
4/6 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se on mielestäsi totuus niin sitten asialle pitää vain tehdä jotain. Jos taas valetta, niin sitten ei ole mitään syytä edes ajatella koko asiaa.

Tuo on aika huono vastaus. Jotkut ulkonäköasiat on sellaisia, että niille ei voi henkilö itse tehdä mitään.

Vierailija
5/6 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehon osalta käy läpi useita kertoja läpi kehosi ja kehu sitä :) Miten kaunis, toimiva, täydellinen ja ihana. Puhu itsellesi itsestäsi hyvää. Terapiassa voi käydä myös muuttamassa omaa sisäistä puhetta itsestä, ettei siellä kuulu väärien ihmisten puheita. Toimii!

Ja lisäksi katso tarkkaan seuraava kumppanisi. Älä ota sellaista miestä, joka mitenkään väheksyy sinua.

Vierailija
6/6 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta! Hyviä asioita kaikille.. sellaisina kuin olemme. <3

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä