nainen haluaisitko näyttää tältä?
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201807222201090065_bs.shtml?ut…
miehenä sanon että ällöttävää!
Kommentit (43)
ei ei ei ja vielä kerran ei
https://www.instagram.com/nataliya.amazonka/?utm_source=ig_embed
Jos hän tykkää itsestään, niin enpä menisi arvostelemaan kun mitään pahaa tuo hänen ulkonäkö ei kenellekään tee. Keksin helposti monta paljon ällöttävämpää asiaa.
Olisihan se kivaa, jos kaikki ihmiset miellyttäisi nimenomaan juuri mun silmää, mutta ehkä maailma on kuitenkin paljon jännempi näin.
M31
Vierailija kirjoitti:
Jos hän tykkää itsestään, niin enpä menisi arvostelemaan kun mitään pahaa tuo hänen ulkonäkö ei kenellekään tee. Keksin helposti monta paljon ällöttävämpää asiaa.
Olisihan se kivaa, jos kaikki ihmiset miellyttäisi nimenomaan juuri mun silmää, mutta ehkä maailma on kuitenkin paljon jännempi näin.
M31
Enpä haluaisi minäkään missään nimessä näyttää tuolta, ja hänen ulkoinen habituksensa ei todellakaan miellytä minua. En silti vaadi että kaikkien maailman ihmisten pitisi miellyttää minun silmääni. Katson kuitenkin oikeudekseni pitää oman mielipiteeni ja tuoda sen julki kun kysytään.
Sallinet sen, M31?
N28
Huh, huh...
Ihan tekee pahaa fyysisesti, kun avasin linkin.
Olen aivan normaalin näköinen nainen eli en tietenkään vaihtaisi. En varmaan vaihtaisi, vaikka olisin jossain määrin epänormaalinkin näköinen esim. liian lihava tai laiha.
Tuohan on hirviö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Enpä haluaisi minäkään missään nimessä näyttää tuolta, ja hänen ulkoinen habituksensa ei todellakaan miellytä minua. En silti vaadi että kaikkien maailman ihmisten pitisi miellyttää minun silmääni. Katson kuitenkin oikeudekseni pitää oman mielipiteeni ja tuoda sen julki kun kysytään.
Sallinet sen, M31?
N28
Onhan täällä jonkinlainen sananvapaus, joten kyllä, henkilökohtaisesti annan sulle luvan sanoa, mitä haluat. ;) Ajatusrikoksiakaan ei ole.
Itsekin vain ilmaisin mielipiteeni.
M31
nainen joka ei halua näyttää Jenni Vartiaiselta tai Evan Rachel Woodilta vaan bodaripyllyltä, tai no jos ei niin on sinut itsensä kanssa, mutta miehet ainakin ihannoi näitä e-m- malleja
ei nainen tarvii edes paljon lihaksia, kunhan ei selluliitti ja tissit repsota
https://www.instagram.com/p/BjEy6J9H1hH/?taken-by=nataliya.amazonka
No siis... Ehkä jotenkin mieluummin tuota kuitenkin panisin kuin lihavaa. Keppi tärähti puolikkaaseen jostain syystä tuota katsoessa.
En. Mutta hän varmasti koska on tehnyt todella suuren työn kroppansa eteen. Ihanteita on erillaisia.
Tuo nainen ei ole kiellettyjä hormooneja nähnytkään.
27 vuotias ja näyttää 47 vuotiaalta.
Voisiko olla, että tuo nainen nauttii bodaamisesta ja sen avulla saavutetusta ulkomuodostaan? Tuskinpa lopettaa ap:n silmää miellyttääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla, että tuo nainen nauttii bodaamisesta ja sen avulla saavutetusta ulkomuodostaan? Tuskinpa lopettaa ap:n silmää miellyttääkseen.
Nuo muskelit on tuleet pillereitä popsimalla,ei bodaamalla.
En, mutta en myöskään usko että tuota naista kiinnostaa pennin vertaa ällöttääkö hän miehiä vai ei. Ei näytä mitenkään kovin mielistelevältä naiselta.
En, haluan olla ihan itseni näköinen. Mutta en pidä häntä ällöttävänä. Ei kukaan ole ällöttävä. Mitä jos keskitytään ihan omaan elämään, eikä mollata muita. Hän on varmasti tyytyväinen itseensä ja se on pääasia.
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta hän varmasti koska on tehnyt todella suuren työn kroppansa eteen. Ihanteita on erillaisia.
Onhan se steroiden hankkiminen tietysti rankkaa.
Taitanut jotain muutakin vetää ku kaurapuuroa........
en todellakaan :d oma kauneusihanne on ariana grande joten toi bulkkisika on siitä kaukan
En. Sairasta tuollainen... Myös miehillä.
Vaikka kuinka en ole tyytyväinen ulkonäkööni enkä koskaan saa miehiltä huomiota ja rumaksikin haukuttu, en vaihtaisi ulkonäköäni hänen kanssaan.