Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen haluaisitko näyttää tältä?

paavi Fransiskaani
26.07.2018 |

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka en ole tyytyväinen ulkonäkööni enkä koskaan saa miehiltä huomiota ja rumaksikin haukuttu, en vaihtaisi ulkonäköäni hänen kanssaan.

Vierailija
2/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän tykkää itsestään, niin enpä menisi arvostelemaan kun mitään pahaa tuo hänen ulkonäkö ei kenellekään tee. Keksin helposti monta paljon ällöttävämpää asiaa.

Olisihan se kivaa, jos kaikki ihmiset miellyttäisi nimenomaan juuri mun silmää, mutta ehkä maailma on kuitenkin paljon jännempi näin.

M31

Vierailija
4/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän tykkää itsestään, niin enpä menisi arvostelemaan kun mitään pahaa tuo hänen ulkonäkö ei kenellekään tee. Keksin helposti monta paljon ällöttävämpää asiaa.

Olisihan se kivaa, jos kaikki ihmiset miellyttäisi nimenomaan juuri mun silmää, mutta ehkä maailma on kuitenkin paljon jännempi näin.

M31

Enpä haluaisi minäkään missään nimessä näyttää tuolta, ja hänen ulkoinen habituksensa ei todellakaan miellytä minua. En silti vaadi että kaikkien maailman ihmisten pitisi miellyttää minun silmääni. Katson kuitenkin oikeudekseni pitää oman mielipiteeni ja tuoda sen julki kun kysytään.

Sallinet sen, M31?

N28

Vierailija
5/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huh... 

Ihan tekee pahaa fyysisesti, kun avasin linkin.

Olen aivan normaalin näköinen nainen eli en tietenkään vaihtaisi. En varmaan vaihtaisi, vaikka olisin jossain määrin epänormaalinkin näköinen esim. liian lihava tai laiha. 

Tuohan on hirviö. 

Vierailija
6/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Enpä haluaisi minäkään missään nimessä näyttää tuolta, ja hänen ulkoinen habituksensa ei todellakaan miellytä minua. En silti vaadi että kaikkien maailman ihmisten pitisi miellyttää minun silmääni. Katson kuitenkin oikeudekseni pitää oman mielipiteeni ja tuoda sen julki kun kysytään.

Sallinet sen, M31?

N28

Onhan täällä jonkinlainen sananvapaus, joten kyllä, henkilökohtaisesti annan sulle luvan sanoa, mitä haluat. ;) Ajatusrikoksiakaan ei ole.

Itsekin vain ilmaisin mielipiteeni.

M31

Vierailija
7/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen joka ei halua näyttää Jenni Vartiaiselta tai Evan Rachel Woodilta vaan bodaripyllyltä, tai no jos ei niin on sinut itsensä kanssa, mutta miehet ainakin ihannoi näitä e-m- malleja

ei nainen tarvii edes paljon lihaksia, kunhan ei selluliitti ja tissit repsota

Vierailija
8/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/BjEy6J9H1hH/?taken-by=nataliya.amazonka

No siis... Ehkä jotenkin mieluummin tuota kuitenkin panisin kuin lihavaa. Keppi tärähti puolikkaaseen jostain syystä tuota katsoessa.

Vierailija
9/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
10/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta hän varmasti koska on tehnyt todella suuren työn kroppansa eteen. Ihanteita on erillaisia.

Vierailija
11/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen ei ole kiellettyjä hormooneja nähnytkään.

Vierailija
12/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vuotias ja näyttää 47 vuotiaalta.

Vierailija
13/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että tuo nainen nauttii bodaamisesta ja sen avulla saavutetusta ulkomuodostaan? Tuskinpa lopettaa ap:n silmää miellyttääkseen.

Vierailija
14/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla, että tuo nainen nauttii bodaamisesta ja sen avulla saavutetusta ulkomuodostaan? Tuskinpa lopettaa ap:n silmää miellyttääkseen.

Nuo muskelit on tuleet pillereitä popsimalla,ei bodaamalla.

Vierailija
15/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta en myöskään usko että tuota naista kiinnostaa pennin vertaa ällöttääkö hän miehiä vai ei. Ei näytä mitenkään kovin mielistelevältä naiselta.

Vierailija
16/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, haluan olla ihan itseni näköinen. Mutta en pidä häntä ällöttävänä. Ei kukaan ole ällöttävä. Mitä jos keskitytään ihan omaan elämään, eikä mollata muita. Hän on varmasti tyytyväinen itseensä ja se on pääasia.

Vierailija
17/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mutta hän varmasti koska on tehnyt todella suuren työn kroppansa eteen. Ihanteita on erillaisia.

Onhan se steroiden hankkiminen tietysti rankkaa.

Vierailija
18/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitanut jotain muutakin vetää ku kaurapuuroa........

Vierailija
19/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan :d oma kauneusihanne on ariana grande joten toi bulkkisika on siitä kaukan

Vierailija
20/43 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sairasta tuollainen... Myös miehillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan