Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku, mikä saa sinut tekemään kokopäivätöitä, jos et nauti matkustamisesta?

Vierailija
25.07.2018 |

Olen 30-vuotias ihminen. Tienaan 5000 e/kk bruttona. Teen kokopäivätöitä. Rahaa jää säästöön kuukausittain 1500 e. Olen työpäivien jälkeen erittäin väsynyt enkä jaksa tehdä oikeastaan mitään. Mietin, että tekemällä kahden päivän työviikkoa tienaisin enemmän kuin tarpeeksi nykyisen elintason säilyttääkseni. En aio tehdä lapsia eikä siis ole mielekästä kerätä merkittävää varallisuutta. Nyt ihmettelen, miksi edes teen töitä viitenä päivänä viikossa.

Teen töitä työvoimapula-alalla ja olen hyvä työssäni. En vaan löydä motivaatiota kokoaikatyöhön. Siksi haluan kuulla, millaisia motiiveja muilla vapaaehtoisesti lapsettomilla ikisinkuilla on työntekoon.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin työstäni. Oikeastaan se on ainoa asia, jonka takia jaksaa aamulla herätä. Viikonloppuisin on aina tylsää, kun ei keksi tekemistä. Mullakin rahaa tulee enemmän kuin menee ja sitä onkin kertynyt ihan mukavasti

Mä en ole koskaan ymmärtänyt sellaisia ihmisiä, jotka "eivät keksi mitään tekemistä" vapaa-ajallaan tai lomillaan. Olettaen siis että rahaa on tekemistä varten.

Hyvänen aika, käytännössähän vain taivas on rajana tuolloin! Jos matkustelu ei nappaa, on erilaisia harrastuksia vaikka kuinka paljon. Lisäksi erilaisia tapahtumia ja tilaisuuksia on vaikka kuinka paljon jne.

Ei mua oikein kiinnosta mikään muu enkä halua käydä missään. Tietysti tulee liikuttua terveyssyistä, mutta ei siihenkään ole mitään intohimoa. Lähinnä terveyden ylläpitämistä ja jotain millä saa aikaa kulumaan

Vierailija
22/31 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä tuo matkustaminen liittyy kokopäivätyöhön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin työstäni. Oikeastaan se on ainoa asia, jonka takia jaksaa aamulla herätä. Viikonloppuisin on aina tylsää, kun ei keksi tekemistä. Mullakin rahaa tulee enemmän kuin menee ja sitä onkin kertynyt ihan mukavasti

Mä en ole koskaan ymmärtänyt sellaisia ihmisiä, jotka "eivät keksi mitään tekemistä" vapaa-ajallaan tai lomillaan. Olettaen siis että rahaa on tekemistä varten.

Hyvänen aika, käytännössähän vain taivas on rajana tuolloin! Jos matkustelu ei nappaa, on erilaisia harrastuksia vaikka kuinka paljon. Lisäksi erilaisia tapahtumia ja tilaisuuksia on vaikka kuinka paljon jne.

Ei mua oikein kiinnosta mikään muu enkä halua käydä missään. Tietysti tulee liikuttua terveyssyistä, mutta ei siihenkään ole mitään intohimoa. Lähinnä terveyden ylläpitämistä ja jotain millä saa aikaa kulumaan

Vaikuttaa huolestuttavalta. Siis se, ettei ihmisellä ole mitään mielenkiinnon kohteita. Sellainen elämä vaikuttaa myös mielestäni melko tyhjältä.

Vierailija
24/31 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No raskaan työpäivän jälkeen on kivä rötköttää kivalla sohvalla,kivassa kodissa...

Vierailija
25/31 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisen riippumattomuuden saavuttaminen. Kun tekee tuolla tapaa tarpeeksi töitä niin voi hypätä lopullisesti oravanpyörästä ja jäädä pois työelämästä.

Vierailija
26/31 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa huolestuttavalta. Siis se, ettei ihmisellä ole mitään mielenkiinnon kohteita. Sellainen elämä vaikuttaa myös mielestäni melko tyhjältä.

Kaikki muu on turhaa. Teen 37,5 h/vko sitä mistä olen kiinnostunut. Siitä vielä maksetaankin. Loppuajan löhöän ja katselen telkkaria.

Eri

Vierailija
27/31 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työstäni ja työkavereistani. Olen kiitollinen, että on edes tämä työ.

Vierailija
28/31 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että toivon joskus saavani naisen jos minulla on tarpeeksi hilloa.

Vierailija
29/31 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muu on turhaa. Teen 37,5 h/vko sitä mistä olen kiinnostunut. Siitä vielä maksetaankin. Loppuajan löhöän ja katselen telkkaria.

Eri

Mielenkiinnon kohteiden puute ja kommentti "kaikki muu on turhaa" saisi minut epäilemään jo jonkinlaista masennusta, jos jostain henkilöstä tuollaiset asiat minulle ensimmäisenä kerrottaisiin.

Jos noin paljon työnteosta tykkäät, miksi et perusta omaa yritystä? Silloin saat sanella työaikaisi itse ja työskennellä vaikka 80 tuntia viikossa.

Vierailija
30/31 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitten yksi harvoista onnekkaista, joilla on liikaa rahaa ja se vielä huolettaa. Voit antaa osan pois, jos et keksi käyttöä sille. Mene osa-aikatöihin, niin joku muukin saa työpaikan sulta jääävästä osasta.

Vierailija
31/31 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sitten yksi harvoista onnekkaista, joilla on liikaa rahaa ja se vielä huolettaa. Voit antaa osan pois, jos et keksi käyttöä sille. Mene osa-aikatöihin, niin joku muukin saa työpaikan sulta jääävästä osasta.

Kuten sanoin, olen työvoimapula-alalla. Vaikka jäisin työttömäksi, paikalleni ei olisi tulijoita. Annan veroina pois jo n. 50 % palkastani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi