Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydämen vajaatoimintaa kellään ?

Broken heart
25.07.2018 |

Sain juuri diagnoosin tuosta sairaudesta. Ikää vasta 40v. Ennusteet sairaudelle aika ikävät.
Onko täällä ketään jolla sama sairaus? Kauan olette sairastaneet, miten olette pärjänneet? Oletteko työelämässä vai eläkkeellä? Itse olen tosi väsynyt. Mietin pitäisikö hakea työkyvyttömyyseläkettä, vai onko tämä sairaus edes sellainen jolla voisi eläkettä saada?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sulla todettiin tuo vajaatoiminta tai mitä neuvoisit sellaiselle, joka itsellään vajaatoimintaa epäilee? Toivottavasti ei ole ärsyttävää kysyä tällaista. Mulla oireet sopii, mutta oireethan ovat niin epämääräisiä että tuskin kukaan terkkarilla uskoo kuitenkaan (masennusdiagnoosi ja pari muuta fyysistä sairautta on, todellisuudessa en ole kovin masentunut, vaan fyysiset rajoitteet vaivaa elämänlaatua).

Yleensä lääkärit ottaa vakavasti jos pumpusta valittaa. Lääkäreille kannattaa kertoa miten nyt jaksaa tehdä asioita vs aikaisempi kunto. Hengenahdistus ja jalkojen turvotukset tyypillisiä. Itsellä ei turvotusta vielä. Sydämen ultra kertoo totuuden. Jos varaa, niin n 300e saa yksityiseltä kardiologin 45min ajan ja uän. Esim helsingissä sydänsairaala.

Vierailija
22/22 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 42%

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi