Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset miehet kulkee kadulla ilman paitaa?

Vierailija
25.07.2018 |

En ole koskaan nähnyt esim.japanilaista miestä ilman paitaa kadulla.

Kommentit (174)

Vierailija
141/174 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Suomimies saa edes hihattomassa kulkea, kun kato on niin junttia naisten mielestä. Joka toinen nainen on taas näissä hihattomissa topeissa tuolla. Kas kummaa se ei enää olekaan junttia kun kantaja on nainen.

Huom! Mies, jos aiot kulkea hihattomassa topissa ulkona, niin tee kanssa ihmisille palvelus ja AJELE ne kainalokarvat. Näin naisetkin tekevät. Kiitos.

Naisethan voimaantuu viikottain palstalla niillä ajamattomilla karvoillaan. Miehen keho, miehen päätös!

You go bros! Free the armpits! 

Vierailija
142/174 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunkohan väärissä paikoissa, kun en minä uimarannan tai urheilukentän ulkopuolella juuri koskaan näe paidottomia ihmisiä? Tänään näin, kun naapurin pihalla töissä oleva työntekijä otti paitansa pois auringon paahtaessa varjottomalla pihalla pihatöitä tekevän päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/174 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Euroopassa tai Lähi-Idässä on paljon kuumempi kuin meillä, ja silti ihmiset selviää kulkematta juntisti puolipukeissa. Kysymys on ihan tyylikkyydestä ja sivistyksestä. Suomalainen helposti provosoituu ja vetää överiksi että no burkhaanko pitäisi pukeutua ja että minä en ala pokkuroimaan jotain vanhoja tapoja. Mutta kyllä niillä käytöstavoilla ja muiden huomioimisella on ihan paikkansa maailmassa edelleenkin. Italiassa miehetkin käyttää vaaleita pellavahousuja ja esim. sellainen klassinen lierihattukin suojaa kuumuudelta. Vaaleita värejä, väljiä ja luonnollisia materiaaleja kuten puuvillaa ja pellavaa. Suomimiehellä on ympäri vuoden se suosikkihevibändin musta paksu huppari, joka sitten heitetään pois helteellä ja ollaan puolialasti ”kun on niin kuuma”.

Vierailija
144/174 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies otti paidan päältä Caprilla (minä häpesin silmät päästäni...), puki sen minuutin jälkeen takaisin päälleen ja oppi kerrasta. Sen jälkeen ei ole paitaa riisunut kuin rannalla ja omalla pihalla.

Onko se mies vai Mikki Hiiri ?

Vierailija
145/174 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan voimaantuu viikottain palstalla niillä ajamattomilla karvoillaan. Miehen keho, miehen päätös!

You go bros! Free the armpits! 

King ! Tell them !

Vierailija
146/174 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset naiset kulkevat kadulla toosa tursottaen leggareissa tai p*lluhuulet vilkkuen "shortseista" Mieluummin katselen yläosatonta miestä housut jalassa kuin genitaali/persevako naisia. 

n37

Vierailija
147/174 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenattua kroppaa on kiva esitellä naisille 💪

Vierailija
148/174 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenattua kroppaa on kiva esitellä naisille 💪

Kyllä me miehetkin osataan mirrata komeita kundeja :3

M41v

Vierailija
149/174 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva tuijottaa erittäin intensiivisesti hyväkroppaisia paidattomia miehiä. Ihan vain kiusallaan mittailla kroppaa. Reaktiot on yllättäviä. Ne nimittäin nolostuu kun tuntevat itsensä vain objekteiksi.

Vierailija
150/174 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset kulkee tuolla lahkeettomissa housuissa?

Samasta syystä kuin miehetkin? Ilman paitaa naiset sen sijaan eivät kulje, eivät edes pelkästään bikiniyläosassa muualla kuin rannalla. Miksei miehetkin voisi shortsiensa kaveriksi pistää edes t-paitaa päälleen? Edes sitä hihatonta?

Vierailija
151/174 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kiva tuijottaa erittäin intensiivisesti hyväkroppaisia paidattomia miehiä. Ihan vain kiusallaan mittailla kroppaa. Reaktiot on yllättäviä. Ne nimittäin nolostuu kun tuntevat itsensä vain objekteiksi.

Tätä kyllä tapahtuu, mutta minä en nolostu, olen kuin en huomaisikaan, saatan jopa pullauttaa vatsaa ulos ja rintaa sisään.

Vierailija
152/174 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset kulkee tuolla lahkeettomissa housuissa?

Samasta syystä kuin miehetkin? Ilman paitaa naiset sen sijaan eivät kulje, eivät edes pelkästään bikiniyläosassa muualla kuin rannalla. Miksei miehetkin voisi shortsiensa kaveriksi pistää edes t-paitaa päälleen? Edes sitä hihatonta?

Kerää rohkeutesi ja kysy suoraan niiltä paidattomilta miehiltä, joita tunnut alvariinsa näkevän. Älä tänne palstalle vingu.

Vierailija
153/174 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas paisuteltu asia!

Minäkään en ole tuollaiseen ilmiöön törmännyt vuosikausiin.

Vierailija
154/174 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai? En minä vaan nolostu. Minulla on ihan tarkoituksella vähempipukeista päällä, jos nolostuisin niin ei olisi.

Vierailija
155/174 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä nosto.

Nyt vain miettimään koskahan mä oon nähnyt miestä ilman paitaa missään muualla kuin rannalla tms... Ei ihan heti tule mieleen.

Joku nainen oli tosin Prismassa bikineissä ja sen elopaino oli varmasti yli 0.1 tonnia.

Kunnon tonnivalas.

Oliko myös haiseva ja hikinen?

Onhan siellä ilmastointi, en käynyt nuuhkimassa

Vierailija
156/174 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ahon laitaa minä ilman paitaa

ei estä kukaan kun matkaa teen

Miksei suomalaiset naiset kulje kadulla rinnat paljaina ilman paitaa?

Vierailija
157/174 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhaäijä ja pidän minihametta.

Vierailija
158/174 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hei, niitä teidän lolloja ei pidä paljastella siinä missä ei naistenkaan, eli paita tai bikiniyläosa päälle niinku olis jo!!!

Vierailija
159/174 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää leuhkia.

Vierailija
160/174 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa paitaan.