Miksi suomalaiset miehet kulkee kadulla ilman paitaa?
En ole koskaan nähnyt esim.japanilaista miestä ilman paitaa kadulla.
Kommentit (174)
Jos ei ole paitaa tai järkeä? Minulle tuotti aikanaan vaikeuksia kävellä kaupungilla shortseissa 50 vuoden tauon jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äsken ohitse kulki mies ison mahansa kanssa ilman paitaa. Hyi olkoon miten moukkamaista.
Onko paidattomuus jotenkin sulta pois?
Hieno kysymys hermanni. Onko sulla tapana kysyä tuo kysymys aina kun joku sanoo, että jokin asia hämmentää/inhottaa tms?
Vierailija kirjoitti:
Free the manboobs
Jos kerran sillä vartalon mallilla ei ole väliä, vaan paidattomuus on kaikilta miehiltä moukkamaista, niin miksi sitten tämäkin ketju on täynnä tätä "miestissit, ähähää" ja "yököttävä kaljamaha" -halventamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herättipä tämä suuria tunteita. Ei se ole toisaalta ollenkaan huono juttu.
En ole sitä mieltä, että naisten perseshortsit olisivat sen tyylikkäämpiä katukuvassa kuin miesten paidattomuus. En pidä kumpaakaan pukeutumistyyliä tavoittelemisen arvoisena.
Itse pukeudun kesäisin pitkiin housuihin ja t-paitaan joka on perusmallinen, ei siis lyhyt eikä rintavaon paljastava.
Että kai voin hyvällä omallatunnolla pitää miesten paidattomuutta mauttomana.
Ap
Sä voit pitää ihan mitä tahansa mauttomana, mutta pitääkö kaikki ajatukset möläyttää ääneen, mitä sinne pieneen päähän putkahtaa?
Suomessa on sananvapaus eikä näemmä ole tällä palstallakaan kielletty aihe, kun ei ole ainakaan vielä poistettu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herättipä tämä suuria tunteita. Ei se ole toisaalta ollenkaan huono juttu.
En ole sitä mieltä, että naisten perseshortsit olisivat sen tyylikkäämpiä katukuvassa kuin miesten paidattomuus. En pidä kumpaakaan pukeutumistyyliä tavoittelemisen arvoisena.
Itse pukeudun kesäisin pitkiin housuihin ja t-paitaan joka on perusmallinen, ei siis lyhyt eikä rintavaon paljastava.
Että kai voin hyvällä omallatunnolla pitää miesten paidattomuutta mauttomana.
Ap
Sä voit pitää ihan mitä tahansa mauttomana, mutta pitääkö kaikki ajatukset möläyttää ääneen, mitä sinne pieneen päähän putkahtaa?
Suomessa on sananvapaus eikä näemmä ole tällä palstallakaan kielletty aihe, kun ei ole ainakaan vielä poistettu.
Ap
Suomessa on myös oikeus pukeutua kuten haluaa. Aika hienosti puhuit itsesi pussiin. :D
Koska jos minä olisin nainen, niin heruttaisin niissä lahkeettomissa shortseissa mitkä syöksyvät persevakoon sekä sellaiseen olemattomalla topilla missä tissivako pääsee oikeuksiin ja ehkä sivutissiäkin näkyisi. Yhtälailla sinäkin painelisit miehenä ilman paitaa menemään.
Kuljen aina ilman paitaa ja pidän tennissukkia sandaaleissa, nautin saamistani katseista :)
M54
Koska haluan ruskettua muualtakin kuin käsistä
Harmi ku ei voi alasti kävellä
Vierailija kirjoitti:
Kuljen aina ilman paitaa ja pidän tennissukkia sandaaleissa, nautin saamistani katseista :)
M54
Olit aikaasi edellä.
Vuonna 21 tuo on ok.
Hyvä nosto.
Nyt vain miettimään koskahan mä oon nähnyt miestä ilman paitaa missään muualla kuin rannalla tms... Ei ihan heti tule mieleen.
Joku nainen oli tosin Prismassa bikineissä ja sen elopaino oli varmasti yli 0.1 tonnia.
Mun puolesta kaikki saisi olla ilman paitaa, naiset myös.
Ilman housujakin, kaikki vaatteet pois.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nosto.
Nyt vain miettimään koskahan mä oon nähnyt miestä ilman paitaa missään muualla kuin rannalla tms... Ei ihan heti tule mieleen.
Joku nainen oli tosin Prismassa bikineissä ja sen elopaino oli varmasti yli 0.1 tonnia.
Kunnon tonnivalas.
Oliko myös haiseva ja hikinen?
Mun puolesta kaikki miehet saisi olla ilman paitaa ja pienissä shortseissa. Olisi silmäniloa kaduillakin.
M41v
Olemme kehopositiivisia. Olkaa tekin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Suomimies saa edes hihattomassa kulkea, kun kato on niin junttia naisten mielestä. Joka toinen nainen on taas näissä hihattomissa topeissa tuolla. Kas kummaa se ei enää olekaan junttia kun kantaja on nainen.
Huom! Mies, jos aiot kulkea hihattomassa topissa ulkona, niin tee kanssa ihmisille palvelus ja AJELE ne kainalokarvat. Näin naisetkin tekevät. Kiitos.
En ole nähnyt kuin yhden ilman paitaa. Missä niitä näkee?
Minusta on kiva nähdä työmiehiä töissä … tosin ei käy kateeksi kun on kaikki suojavarusteet päällä.
Miksei miehet kulje pakarat paljaana näin kesällä?
Tai pelkät speedot jalassa?
Mun mies otti paidan päältä Caprilla (minä häpesin silmät päästäni...), puki sen minuutin jälkeen takaisin päälleen ja oppi kerrasta. Sen jälkeen ei ole paitaa riisunut kuin rannalla ja omalla pihalla.
O-ou ap. Nyt tais mennä tunteisiin. Voisit olla vähän hienotunteisempi hei.