Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vauva nukkuu päikkärit aamupäivällä ja myöhään iltapäivällä, eli on hereillä juuri kaikkein kuumimman ajan.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko tuo edes suomenkieltä?  "vuosikas"  Mikäs hän on kahdenvuoden ikäsenä?

Kaksi vuosikasta tietenkin XD

Vierailija

Jo ketjua avaamatta arvasin, että täällä näsäviisastellaan vuosikas-sanasta vastaamatta mitenkään itse kysymykseen.

Vuosikas on ainakin minun kotiseudullani ihan normaali murresana noin 1-vuotiaasta lapsesta. Mutta enemmän minua kiinnostaisi itse aihe, sillä minäkin hoidan tällä hetkellä hieman alle 1-vuotiasta, ja kuumaa on.

Vierailija

Viisastelen minäkin, keli ei ole synonyymi säälle, vaan se, mikä on tuolla tien pinnalla. On räntäkeli, loskakeli, ajokeli, talvikeli, rekikeli.

Vierailija

Nro 8 lisää hieman vettä myllyyn: samalla murrealueella koululaisia kutsutaan koulukkaiksi. Mitä seuraavaksi? Intikäs? Areena on vapaa teille, suuret humoristit.

Vierailija

Täällä istun viltillä puidenalla puistossa. Lapsi on lakananalla ja nukkuu. Läppäriä naputan. Kämppä on kuumaaaaaaaaaaaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nro 8 lisää hieman vettä myllyyn: samalla murrealueella koululaisia kutsutaan koulukkaiksi. Mitä seuraavaksi? Intikäs? Areena on vapaa teille, suuret humoristit.

Idiootikas

Vierailija

Kotona yritämme pärjätä. Mihinkään ei pääse, kun on niin kuuma. Kukaan ei saa nukuttua. 24/7 hereillä tässä yritän jaksaa kuunnella huutoa, johon ei mikään auta. Ai miten kivaa. :))))

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen lenkillä vuosikkaan, kaksvuosikkaan ja koirulin kanssa. On niin ihkuu.

Nyt sulla vähän horjuu tyyli. Jos seurana on vuosikas, niin todellakaan ei ole koirulia, vaan peni. Eikä ole ihkua, vaan nastaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

kellokas = lehmä

vuosikas = vuoden vanha lehmä

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat