Sellainen hyvään käytökseen liittyvä menettely, josta et luovu, mutta joka ärsyttää toista ihmistä
Kommentit (34)
Annan autoilijana tietä suojatien eteen pysähtyneelle jalankulkijalle.
Vierailija kirjoitti:
Hymyily.
On tosi surullista että nykyään ihmiset hymyilee vain älypuhelimille tai tietokoneen näytöille, mitta eivät toisilleen.
Häh? Mulle ainakin hymyilee useat tuntemattomat vastaantulijatkin, jos heille hymyilen.
Tervehdin joitakin työkavereita ihan piruuttani, vaikka tiedän etteivät vastaa. Kiusa se on pienikin kiusa.
Minä pidän pokan ja olen ystävällinen, vaikka toinen osapuoli olisi kuinka vihainen.
Laitan takkini vesilätäkön päälle, jotta naisen kengät ei kastuisi.
Avaan automaattiliukuoven takaatulijalle.
Soittaessani puheluita esittelen itseni etu- ja sukunimellä. Siis "Tässä on Maija Meikäläinen hei" ennen asiani esittämistä. Monesti luurin toisessa päässä tulee ensin hiljaista ja sitten kuuluu "Niiiiiiiin...????". Tuntuisi jotenkin tökeröltä aloittaa heti tyyliin "Mulla olisi asiaa tästä yhdestä laskusta!!!".
En tiedä. Tämä siis yrityksiin, virastoihin, asiakaspalveluihin jne. soittaessa, "ongelmia" yleensä vähän pienemmissä paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Soittaessani puheluita esittelen itseni etu- ja sukunimellä. Siis "Tässä on Maija Meikäläinen hei" ennen asiani esittämistä. Monesti luurin toisessa päässä tulee ensin hiljaista ja sitten kuuluu "Niiiiiiiin...????". Tuntuisi jotenkin tökeröltä aloittaa heti tyyliin "Mulla olisi asiaa tästä yhdestä laskusta!!!".
En tiedä. Tämä siis yrityksiin, virastoihin, asiakaspalveluihin jne. soittaessa, "ongelmia" yleensä vähän pienemmissä paikoissa.
Mitä? eikö se ole ihan normaalia esittäytyä ensin kun soitta ihan minne vaan missä sun nimi ei, ainakaan pitäisi, pompaa näytölle?
Annan tietä jos joku on jumissa tienristeyksessä, eikä pääse jatkuvan ruuhkan takia kääntymään.
Annan tietä jos joku on jumissa tienristeyksessä, eikä pääse jatkuvan ruuhkan takia kääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Näin teen mäkin, enkä ole huomannut moista.
Sen sijaan vastaan myös koko nimellä, näin kännykkä aikaan. Se tuntuu riepovan monia. "Joo, tiedän mähän soitin sulle" "tarviix olla noin virallinen" "etkö muka nähnyt, kuka soittaa" jne
Se ei ole hyvää käytöstä, jos se suututtaa muut, anteeksi nyt vain.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole hyvää käytöstä, jos se suututtaa muut, anteeksi nyt vain.
Se on silloin vain "hyvää käytöstä", white trashien oma maailma.
Avaan oven nuorile neitokaisille <3
Maksan baarihoidolle panon jälkeen ja poistun paikalta. Yleensä jätän 20€ yöpöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mäkin sanon aina nimeni, eikä ketään kiusaa yhtään.
Pyysin kerran erästä miestä riisumaan lippiksensä ruokapöydässä. Suuttui.
Vaadin kaverin lasta kiittämään ruoasta kun poistui vain pöydästä sanomatta mitään. Kiitosta ei tullut, eikä paikalla ollut vanhempi noteerannut mitenkään lapsen käytöstä.
Hymyily.
On tosi surullista että nykyään ihmiset hymyilee vain älypuhelimille tai tietokoneen näytöille, mitta eivät toisilleen.