Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sellainen hyvään käytökseen liittyvä menettely, josta et luovu, mutta joka ärsyttää toista ihmistä

Vierailija
24.07.2018 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyily.

On tosi surullista että nykyään ihmiset hymyilee vain älypuhelimille tai tietokoneen näytöille, mitta eivät toisilleen.

Vierailija
2/34 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan autoilijana tietä suojatien eteen pysähtyneelle jalankulkijalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyily.

On tosi surullista että nykyään ihmiset hymyilee vain älypuhelimille tai tietokoneen näytöille, mitta eivät toisilleen.

Häh? Mulle ainakin hymyilee useat tuntemattomat vastaantulijatkin, jos heille hymyilen.

Vierailija
4/34 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin joitakin työkavereita ihan piruuttani, vaikka tiedän etteivät vastaa. Kiusa se on pienikin kiusa.

Vierailija
5/34 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän pokan ja olen ystävällinen, vaikka toinen osapuoli olisi kuinka vihainen.

Vierailija
6/34 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan takkini vesilätäkön päälle, jotta naisen kengät ei kastuisi.

Vierailija
7/34 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan automaattiliukuoven takaatulijalle.

Vierailija
8/34 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaessani puheluita esittelen itseni etu- ja sukunimellä. Siis "Tässä on Maija Meikäläinen hei" ennen asiani esittämistä. Monesti luurin toisessa päässä tulee ensin hiljaista ja sitten kuuluu "Niiiiiiiin...????". Tuntuisi jotenkin tökeröltä aloittaa heti tyyliin "Mulla olisi asiaa tästä yhdestä laskusta!!!".

En tiedä. Tämä siis yrityksiin, virastoihin, asiakaspalveluihin jne. soittaessa, "ongelmia" yleensä vähän pienemmissä paikoissa.

Vierailija
9/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaessani puheluita esittelen itseni etu- ja sukunimellä. Siis "Tässä on Maija Meikäläinen hei" ennen asiani esittämistä. Monesti luurin toisessa päässä tulee ensin hiljaista ja sitten kuuluu "Niiiiiiiin...????". Tuntuisi jotenkin tökeröltä aloittaa heti tyyliin "Mulla olisi asiaa tästä yhdestä laskusta!!!".

En tiedä. Tämä siis yrityksiin, virastoihin, asiakaspalveluihin jne. soittaessa, "ongelmia" yleensä vähän pienemmissä paikoissa.

Mitä? eikö se ole ihan normaalia esittäytyä ensin kun soitta ihan minne vaan missä sun nimi ei, ainakaan pitäisi, pompaa näytölle?

Vierailija
10/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon kiitos kasalla

Vierailija
11/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan tietä jos joku on jumissa tienristeyksessä, eikä pääse jatkuvan ruuhkan takia kääntymään.

Vierailija
12/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan tietä jos joku on jumissa tienristeyksessä, eikä pääse jatkuvan ruuhkan takia kääntymään.

Vierailija
13/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin teen mäkin, enkä ole huomannut moista.

Sen sijaan vastaan myös koko nimellä, näin kännykkä aikaan. Se tuntuu riepovan monia. "Joo, tiedän mähän soitin sulle" "tarviix olla noin virallinen" "etkö muka nähnyt, kuka soittaa" jne

Vierailija
14/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokailen päähine päässä.

M28

Vierailija
15/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole hyvää käytöstä, jos se suututtaa muut, anteeksi nyt vain.

Vierailija
16/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole hyvää käytöstä, jos se suututtaa muut, anteeksi nyt vain.

Se on silloin vain "hyvää käytöstä", white trashien oma maailma.

Vierailija
17/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan oven nuorile neitokaisille <3

Vierailija
18/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan baarihoidolle panon jälkeen ja poistun paikalta. Yleensä jätän 20€ yöpöydälle.

Vierailija
19/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Mäkin sanon aina nimeni, eikä ketään kiusaa yhtään.

Vierailija
20/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kerran erästä miestä riisumaan lippiksensä ruokapöydässä. Suuttui.

Vaadin kaverin lasta kiittämään ruoasta kun poistui vain pöydästä sanomatta mitään. Kiitosta ei tullut, eikä paikalla ollut vanhempi noteerannut mitenkään lapsen käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi