Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sellainen hyvään käytökseen liittyvä menettely, josta et luovu, mutta joka ärsyttää toista ihmistä

Vierailija
24.07.2018 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin kaikkia naapureitani ja muita rappukäytävässä liikkuvia samassa talossa vaikka tiedän, että kaikki eivät vastaa tervehdyksiin. Myös työpaikalla sanon huomenta kaikille. 

Vierailija
22/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin kerran erästä miestä riisumaan lippiksensä ruokapöydässä. Suuttui.

Vaadin kaverin lasta kiittämään ruoasta kun poistui vain pöydästä sanomatta mitään. Kiitosta ei tullut, eikä paikalla ollut vanhempi noteerannut mitenkään lapsen käytöstä.

Ette ehkä tajua sitä, mutta moni teistä on nimenomaan itse huonostikäyttäytyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehtiminen ja hymyily. Tämä silläkin uhalla, että tönkkösuolatut ihmiset pitävät sitä vaarallisen kevytkenkäisenä.

Vierailija
24/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä näitä keskustelu hyvien tapojen mukaan vaikka sekin on sopimatonta joidenkin mielestä. Alapäällään ajattelevat ihmiset eivät kykene mieltämään, että mitään keskustelua ei käydä ilman, että joku on heteron seksiä vonkaamassa, lesbo seksiä vonkaamassa.

Vierailija
25/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaverilta palautetta, ettei minun tarvitsisi aina olla niin "virallinen" ja kiittää kun häneltä jotain saan, kun ollaan niin hyviä kavereita. Minun mielestäni kiittäminen nyt vaan kuuluu käytöstapoihin, enkä aio siitä luopua.

Vierailija
26/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole hyvää käytöstä, jos se suututtaa muut, anteeksi nyt vain.

No, itse olen uskollinen ja suoraselkäinen, mikä näyttää suututtavan kaikki vonkaajat ja muista selän takana juoruajat. Ikään kuin vain "esittäisin hyvää ihmistä". Mutta minähän siinä sitten käyttäydyn huonosti, kun suututan muut. Enkä siis arvostele niitä tai jeesustele, kunhan kohteliaasti väistän tilanteen.

Vierailija
27/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan baarihoidolle panon jälkeen ja poistun paikalta. Yleensä jätän 20€ yöpöydälle.

Juu, me nareskellaan sinulle, olet kartettavien listalla nimellä köyhä, nuuka ja pienipilinen.

Vierailija
28/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En julkaise itsestäni herutuskuvia enkä ankkahuulikuvia. Ylipäätään kuvissa olen vaatteet päällä ja selkäni on suorassa, en harita "pylly pitkällä".

Vierailija
29/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomien ihmisten teitittely ikään katsomatta. 

N23

Vierailija
30/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kaverilta palautetta, ettei minun tarvitsisi aina olla niin "virallinen" ja kiittää kun häneltä jotain saan, kun ollaan niin hyviä kavereita. Minun mielestäni kiittäminen nyt vaan kuuluu käytöstapoihin, enkä aio siitä luopua.

No oho. Me miehen kanssa kiitetään toisiamme aina kun toinen antaa jotain, on tehnyt vuorollaan ruokaa jne. Kahden nyt ollaan, eli ei kiitellä antaaksemme esimerkkiä lapsille vaan ihan siksi, että on kiva kun toinen tekee jotain puolesta. Toimii molempiin suuntiin.

Vierailija
31/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajautan reippaan hyvän huomenen työpaikkani vahtimestarille, joka ei ikinä vastaa siihen, ja jonka tiedän ärsyyntyvän tervehdyksistä. En tiedä, miksi häntä se niin ärsyttää, mutta niin kuulemma tekee. Ehkä hänen pitäisi harkita jotain muuta hommaa kuin talon respassa istumista, ettei vallan tikahdu harmiinsa.

Vierailija
32/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kaikille ja kaikkialla käytösohjeita kovalla äänellä.

Vierailija
33/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ovea auki muille ja sanon "olkaa hyvä(t)". Harva kehtaa jättää kiittämättä, vaikka huomaa, että koville ottaa.

Vierailija
34/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaessani puheluita esittelen itseni etu- ja sukunimellä. Siis "Tässä on Maija Meikäläinen hei" ennen asiani esittämistä. Monesti luurin toisessa päässä tulee ensin hiljaista ja sitten kuuluu "Niiiiiiiin...????". Tuntuisi jotenkin tökeröltä aloittaa heti tyyliin "Mulla olisi asiaa tästä yhdestä laskusta!!!".

En tiedä. Tämä siis yrityksiin, virastoihin, asiakaspalveluihin jne. soittaessa, "ongelmia" yleensä vähän pienemmissä paikoissa.

Tämä. Siis kun kertoo nimensä ja sanoo hei, toinen osapuoli ei vastaa tervehdykseen vaan on hiljaa ja odottaa että kerron suoraan asiani. Tulee sellainen olo että puhelu on katkennut kun toisesta päästä ei kuulu mitään. Nykyään todella  yleistä, ihan vaikkapa lääkärin ajanvaraukseen soittaessa. Minusta kuuluu perustapoihin että esitellään ja tervehditään ja toinen vastaa tervehdykseen ennen asian esittämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä