Pitävätkö teidän vanhemmat teitä kauniina/komeana?
Kommentit (6)
Tuskin, eivätkä arvosta muutenkaan. Vanhempien mi mielestä olen sina ollut ruma, lihava, typerä ja häpeäksi. Oikeasti olen väitellyt tohtoriksi ja hyvissä asemissa pörssiyhtiössä. Kaunis koti ja kiltit lapset. Joku voisi olla ylpräkin menestyneestä lapsestaan. Vasn ei mun vanhemmat! Haukkuvat kaiken, työn, kodin, puolison, lapset.
No ei pidä. Olen pitkä ja hoikka ja joidenkin kivan näköiseksi sanoma. 75-vuotias äitini ohjeisti tänään käyttämään housuja hameen sijaan pattipolvieni takia. Ja olen kuulema jo niin vanha että pitäis ajatella mitä päälleen laittaa.
Enpä oikein usko. Äidin mielestä olisi syytä "pyöristyä" vähän. Hän ei vaan ymmärrä, että en ole perinyt hänen ruumiinrakennettaan, joten vaikka painoa tulee lisää, se ei mene peppuun eikä tisseihin. Hän myös huomauttelee meikkaustyylistäni ym. välillä. Mutta meillä on niin erilainen maku ja kauneusihanteet muutenkin.
Njaa..lapsuudessa tuli kuunneltu äidiltäni tota ruma/läski/idiootti-mantraa..vaikka olen ihan ok näköinen, normipainoinen ja korkeammin koulutettu kun äitini..kyllä se jonkun verran jälkeä itsetuntoon jätti..eikä naurata kun nykyään äitini yrittää mielistellä että on ylpee musta, oon kaunis etc...damage is already done..mulla ei ole omia lapsia. Miettikää oikeasti mitä lapsillenne hoette..ainakin turhaa sitten ihmetellä kun lapsi ei jumaloi vanhempaa jälkeenpäin..kun on projisoinut omaa huonoa itsetuntoa lapsiin..
kai ne pitää