Arvioi tämän miehen vartalo 2?
Edellisen miehen inspiroimana päätin ladata myös kuvan. Kiitos edelliselle hauskasta ideasta!
1. Kuinka paljon pidät tämän miehen vartalosta asteikolla 1-5/5?
2. Kuvaa miehen vartaloa jollain adjektiivilla (hoikka, lihaksikas, roteva, urheilullinen, hintelä, laihaläski, normaali, tms)
3. Sukupuolesi ja ikäsi?
Kiitos.
Kommentit (42)
Minä taas en tykkää ihan karvattomista miehistä. Kasvot ovat sitäpaitsi ulkonäön arvioinnissa ensisijaiset. Pieni leuka ja liian lähekkäin olevat silmät eivät ole viehettävät. Kummia kyselyitä. Mitä ihmeen väliä tänne kirjoittelevien mielipiteillä on?
30 kg rasvaa lisää niin avot.
Tuo ruman näköistä olla noin luiseva ja hoikka
Sporttinen kroppa. Luultavasti treenailee salilla. Harva nykymies on tuossakaan kunnossa enää vaan selvästi läskimpiä on suurinosa.
4/5. Hyvännäköinen. Kasvot puuttuu. M40
Hyvän näköinen, mutta minä tykkään vähän pehmeämmästä, tuohon vaikka 5-10 lisää ihan läskiä niin olisi minun makuuni.
Nelikymppinen, vähän pömppövatsa. Luulee olevansa "tikissä" 😁
Narsistin piirteitä, sääliksi käy . Luulee olevansa naisten mieleen mutta ei kukaan jaksa seurustella tosissaan. Biologinen kello tikittää, ja paniikkia havaittavissa.
Ja joo, tunnistin sinut, sen verran usein pistät noita selfieitä someen.. ja vielä noi samat farkut 🙄
4/5
Hoikka, sporttinen, ei mitään vikaa
N22
Farkut karmeat - tulee Tauski-fiboja. Mutta sitähän tässä ei kysytty..
4/5
Urheilullinen
N 30
Ainakin 3/4
Ihan hyvä vartalo. Pinnallinen iso verisuoni käsivarressa vei huomioni. Sori. Muuten ei mitään vikaa ja minusta jopa normaalia parempi vartalo jos nyt tässä moniin vertaa. Ihmetyttää vähän nämä ruikuttajat täällä, mutta he varmaan ovatkin sitten itse jotain malleja tai huippu-urheilijoita vähintään.
Itse olen 24-vuotias nainen. Ja melko tavallinen vartaloltani. Ainakin niin tavallinen, etten voi mitenkään haukkua toista "muka huonosta" vartalosta.
Housujen perusteella veikkaisin, että on joku 60-vuotias ex-neukku. Vankilakundi. Housut tulleet lahkoituksena Viipurin kirjaston köyhäinapuun. Ne on ostettu Keravan Minihinnan alelaarista vuonna 1986 ja Paavo-vaari antoi ne eteenpäin kun lihoi liikaa.
Jos kyseessä on 40v+ kunde niin hyvä erittäin ok kunnossa oleva body. Normaalia vähemmän rasvaa ja pikkasen lihasta kin siunaantunut
Kamalat housut, kamalat housut, kamalat housut.