Minkälaiset välit naapureihin ?
Minkälaiset välit teillä on naapureihinne ?
Kiinnostais tietää kans minkälaisessa ympäristössä asutte ( esim, onko perheitä paljon ). Sekä missäpäin asutte ☺
Minä asun rauhallisessa ympäristössä kerrostalossa kainuussa päin. Osa naapureista on ystävällisiä mutta kaikki niin kovin hiljasia. 😑
Kommentit (6)
Tervehdimme, joskus jutellaan, autetaan esmes, jos toisella akku tyhjä.
Mutta ei vierailla toisillamme.
Sopu säilyy näin!
Olen asunut 16vuotta nykyisessä talossa ja yhden ainoan naapurin kanssa juttelen silloin tällöin. Asukkaat ovat itsekseen viihtyviä, eivät halua olla tekemisissä toistensa kanssa. Hiljainen yhtiö. Sopii itselleni.
Tervehdin ystävällisesti ja olen avulias, kuten naapurinikin, mutta mitään lähempää tuttavallisuutta ei ole, ja hyvä niin. Asun kerrostalossa, isossa kaupungissa ja lähellä keskustaa. Pihapiirissä on usein lapsia, joten nuoria perheitäkin taloyhtiössä asuu.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kujalla on 5 taloa, yhdet naapurit eivät puhu mitään muille, tuskin moikkaavat. Kahden naapurin kanssa moikataan, rupatellaan vähän jos siltä tuntuu, ei vierailla toistemme luona (hyvät naapurit), Sitten se yksi pariskunta (huoh!), erittäin tunkeilevia, eivät ymmärrä rajoja. Yksityiskohtiin en voi mennä, mutta tosi rasittava pariskunta.
Kerrostalo. Ihan hyvät. Joskus tervehditään, joskus ei. Joskus puhutaan, joskus ei. Vuosia asuttu niin ettei kukaan ole muuttanut pois tai valittanut mistään. Elämme sovussa ja rauhassa ja se on mukavaa.
Pidämme matalaa profiilia, kuten naapurimmekin. Ja hyvä niin. Toki tervehdimme iloisesti, mutta rajansa kaikella.