Mihin on kadonnut 29-vuotias pienen lapsen äiti Anni Törn?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201807242201092554_u0.shtml
Nätti nuori äiti, toivottavasti löytyy kunnossa!
Kommentit (200)
Paikallinen lehti itä-savo tietää kertoa että poliisi tiedottaa asiasta kello 14-15.
Eli ilmeisesti poliisi tietää jotain ja tuskin on vapaaehtoisesti kadoksissa
Ei minustakaan missään vaiheessa ole mainittu, että tällä kadonneella lapsia olisi. Kuvassa joo, mutta voi olla tosiaan vaikka sisaren tai kaverin lapsi. Kuva varmaan tuore ja tunnistettava.
Minä valitettavasti luulen, että on tullut sanaharkkaa ja lähtenyt omille teilleen. Sitten haahuillut ja kun vesistöjäkin on lähellä, niin jotenkin päätynyt veteen.
Tosiasiahan on, että valitettavasti mitä kauemmin menee, sen epätodennäköisempää löytyminen on.
Oma veli oli 80-luvulla kadonnut useamman viikon. Ihan yhtäkkiä katosi illan vietosta. Parin viikon päästä löytyi hukkuneena satama-altaasta. Horjahtanut sinne mitä ilmeisemmin vahingossa. Epätietoisuus oli pahempaa kuin itse ruumiin löytyminen. Jaksamista lähipiirille.
Vierailija kirjoitti:
Miten luulette täsä käyvän?
No todennäköisyys on varmaan suurin sille, että löytyy vesistöstä, kuten yleensä muutkin vesistöjen suuntaan kännissä lähteneet juhlijat. Näillä helteillä olisko viikko - pari että ruumis nousee pintaan? JA TOKI KUITENKIN TOIVON ETTÄ LÖYTYY KUNNOSSA!!!
Vierailija kirjoitti:
En valitettavasti usko löytyvän hengissä. Ollut kateissa jo niin monta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Joo harmi, jos nätti ihminen katoaa. Rumista viis.
Oho! Vasta 12. kommentoija! Yleensä näin relevanttiin seikkaan on tartuttu heti.
Vierailija kirjoitti:
Suljetussa Facebook-ryhmässä kerrottiin, että poikaystävä olisi noutanut Annin yöllä autolla. Poikaystävän mukaan matkalla tuli riitaa ja Anni lähti pois kyydistä.
Onko Anni ollut koskaan kyydissä? Onko näköhavaintoja? Tai oliko Anni juhlissakaan?
Miksi poikaystävä ei ollut etsinnöissä mukana? Ainoastaan Annin veli järjesti etsintöjä.
No... niin.
Vierailija kirjoitti:
Ei minustakaan missään vaiheessa ole mainittu, että tällä kadonneella lapsia olisi. Kuvassa joo, mutta voi olla tosiaan vaikka sisaren tai kaverin lapsi. Kuva varmaan tuore ja tunnistettava.
Minä valitettavasti luulen, että on tullut sanaharkkaa ja lähtenyt omille teilleen. Sitten haahuillut ja kun vesistöjäkin on lähellä, niin jotenkin päätynyt veteen.
Tosiasiahan on, että valitettavasti mitä kauemmin menee, sen epätodennäköisempää löytyminen on.
Oma veli oli 80-luvulla kadonnut useamman viikon. Ihan yhtäkkiä katosi illan vietosta. Parin viikon päästä löytyi hukkuneena satama-altaasta. Horjahtanut sinne mitä ilmeisemmin vahingossa. Epätietoisuus oli pahempaa kuin itse ruumiin löytyminen. Jaksamista lähipiirille.
Annilla ei ole lapsia. Kuvassa on sukulaisen tai ystävän lapsi. Katosi yöllä ystävän juhlista lähtiessään. Luulisi jonkun juhlissa olevan kysyneen millä aikoo yöllä päästä keskustaan. Vai onko kertonut jo juhlissa poikaystävän tulevan autolla hakemaan.
Annin veli Antti johtaa etsintöjä. ”Antti etsii kadonnutta siskoaan kellon ympäri, poliisille tulee koko ajan lisää tietoa – ”Anni on kiltti ja erittäin pidetty ihminen”
Missä poikaystävä on?
Miksi poliisi tiedottaa kesken etsintöjen? Mikähän tässä on taustalla? Jos on totta että poikaystävän autosta on lähtenyt, eikö poikaystävä ehkä tiedä asiasta jotain enemmän? Miksi veli antaisi ymmärtää että on lähtenyt yksin juhlista, jos näin ei ollut?
Vierailija kirjoitti:
Miksi poliisi tiedottaa kesken etsintöjen? Mikähän tässä on taustalla? Jos on totta että poikaystävän autosta on lähtenyt, eikö poikaystävä ehkä tiedä asiasta jotain enemmän? Miksi veli antaisi ymmärtää että on lähtenyt yksin juhlista, jos näin ei ollut?
Veli kertoi facebookissa, ettei halua kertoa asiasta tarkemmin. Olisiko poliisi kieltänyt jostain syystä? Ehkä poliisilla on jo tiedossa mitä on tapahtunut, mutta eivät voi vielä vahvistaa teoriaa ennen Annin löytymistä.
Onko löytynyt kun tiedot poistettu? Siis poliisin sivuilta. Lähde minfo
Vierailija kirjoitti:
Kun kadonneen veljen Facebookia ja katoamisesta tehtyä julkaisua kommentteineen selaili, niin aikamoista porukkaa näyttää kadonneen lähipiiri olevan...
Joo, veli on aika ikävä ihminen ja tehnyt hyvin ikäviä asioita muille. Näinköhän joku on kostanut veljelle tekemällä jotain siskolle? Mutta toivottavasti anni löytyy, että omaiset saavat rauhan.
Vierailija kirjoitti:
Löytynyt elossa vai kuolleena?
Jos olis elossa löytynyt, tiedote tulisi ehkä heti. Mutta kun poliisi tiedottaa asiasta klo 14-15, on kyseessä varmaan jotain vakavaa