Oon syönyt mieheni ahistuslääkkeitä koska en voi mennä ITE lääkäriin kammon takia ja nyt
Se ei saa lääkkeit väärinkäyttö-epäilyn vuoksi. Mitä voitais tehdä asialle?....se tarttee niitä
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Menet lääkäriin ja haet omat pillerisi.
Ei niitä rauhoittavia niin vain haeta lääkäristä kuin kaupasta. Ihan hyvä kyllä, että pistivät mieheltä reseptin uusimiskieltoon, kun lääkkeitä kuluu enemmän kuin on määrätty.
Anteeksi, että puutun henkilökohtaiseen asiaan: toivottavasti teillä ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä rauhoittavia niin vain haeta lääkäristä kuin kaupasta. Ihan hyvä kyllä, että pistivät mieheltä reseptin uusimiskieltoon, kun lääkkeitä kuluu enemmän kuin on määrätty.
Tuota juuri tarkoitinkin. Mies ei saa ylimääräisiä tietenkään. Nyt pitää olla ilman, vaikka tarvitseekin. Eli kukin hakee itse pillerinsä. Jos ei saa, niin on ilman.
No mitäköhän? Ei jumaliste nytte sun kanssas Marjatta.
Bentsoistako kysymys? Ovat apteekissa tosi tarkkoja näistä määristä. Tuttu napsii paniikkihäiriöön jne näitä enemmän kuin reseptillä on määrätty per päivä ja hoito-ohje psykiatrilta, sitten aina panikoi että saako niitä apteekista koska katsocvatvat siellä että pitäisi olla vielä jäljellä. Se on miehen mentävä lääkäriin ja selitettävä tuo tilanne. En tiedä miten suhtautuvat sitten? Mutta tiukka linja on ainakin bentsojen suhteen.
Oikein miehelle. Ne lääkkeet on syystäkin määrätty henkilökohtaisesti.
Mikset ottanu yhden miehen lääkkeistä ja sen voimalla mennyt lääkäriin itse?
Kamala! Sähän oot hemmetin ajattelematon ja itsekäs ihminen! Oletko miettinyt että miehelläsi on ne lääkkeet ihan pätevästä syystä ja hän tarvitsee niitä ITSE?
Mä olisin aika hemmetin hiilenä, jos kumppani napsis mulle määrättyjä nappeja. Ei niitä turhaan ole lääkäriltä haettu. Tuohan on varastamista. Veisit varmaan epileptikonkin kohtauslääkkeet kun et itse jaksais lähtee lääkäriin.
Nyt pentu pyydät mieheltäsi anteeksi ja korvaat jotenkin, ja heti huomenna soitat lääkäriin ja hommaat ajan itselles.
Oikeasti oot kamalan itsekäs.
Menet lääkäriin, sanot että olet koukussa, ja alkaa tapahtua muille tai itsellesi jos ei pilleriä tipu.
Niin ne nistitkin tekee ja respaa löytyy pinkallinen takataskusta.
Miksi ihmiset aina menevät näihin provoihin? 😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset aina menevät näihin provoihin? 😂
Koska näissä on yrittämisen makua, eikä samantapaista ole ollut vähään aikaan. Alkaa jo kyllästyttämään ne iänikuiset vakioprovot, esim. anoppi-miniä -provot.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että puutun henkilökohtaiseen asiaan: toivottavasti teillä ei ole lapsia.[/quot
On vain yksin lapsi eika käytetä liikaa ap
Vierailija kirjoitti:
Menet lääkäriin, sanot että olet koukussa, ja alkaa tapahtua muille tai itsellesi jos ei pilleriä tipu.
Niin ne nistitkin tekee ja respaa löytyy pinkallinen takataskusta.
En ole koukussa mulla on vain lääkari kammo mut tarviin niitä ap
Sanot kammosta siellä lääkärissä. Otat miehesi tueksi mukaan. Näin minä olen lääkärikammoisena tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Sanot kammosta siellä lääkärissä. Otat miehesi tueksi mukaan. Näin minä olen lääkärikammoisena tehnyt.
Ei pelkkä sanominen mitään auta, jos lääkäri ei apua anna tai viitsi kuunnella. Terkuin lääkäripelkoinen, joka sanonut monta kertaa asiasta, mutta mitään vastakaikua ei tule. Ja bonuksena apua ei saa siihen ongelmaan, minkä vuoksi lääkäriin olen mennyt (mm. ahdistuslääkkeitä ei saa).
Voi kun osaisivat ottaa oppia hammaslääkäripelkoisten kohtaamisesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkkä sanominen mitään auta, jos lääkäri ei apua anna tai viitsi kuunnella. Terkuin lääkäripelkoinen, joka sanonut monta kertaa asiasta, mutta mitään vastakaikua ei tule. Ja bonuksena apua ei saa siihen ongelmaan, minkä vuoksi lääkäriin olen mennyt (mm. ahdistuslääkkeitä ei saa).
Voi kun osaisivat ottaa oppia hammaslääkäripelkoisten kohtaamisesta!
Tietenkään ahdistuslääkkeitä ei noin vaan pyörähtämällä saa.