Arvioi tämän miehen vartalo?
1. Kuinka paljon pidät tämän miehen vartalosta asteikolla 1-5/5?
2. Kuvaa miehen vartaloa jollain adjektiivilla (hoikka, lihaksikas, roteva, urheilullinen, hintelä, laihaläski, normaali, tms)
3. Sukupuolesi ja ikäsi?
https://img.huffingtonpost.com/asset/55c3a98d1700002600566ce2.jpeg?ops=scalefit_970_noupscale
Kiitos!
Kommentit (174)
Minusta tuo vartalo on täysi kymppi. Toki voisi olla vielä lihaksikkaampikin tai sitten mahakkaampi. Alkkareiden näkyminen on kyllä noloa.
Jos tuo mies on muka hintelä niin mitä ovat oikeasti hintelät miehet kuten tämä?
https://depositphotos.com/74355281/stock-photo-skinny-man-training-his-…
Näitä ei varmaan sitten ole edes olemassa kun ovat niin hinteliä ettei niitä voi edes nähdä. Ei voi ymmärtää naisten järjenjuoksua. Vai onko nykynaisten paksuus sumentanut arviointikyvyn kun vertaavat siihen omaan 43cm paksuun pullakäteensä ja hyllyviin reisiin ja sitten päättävät "mjahas joo on ihan liian hintelä"
Vierailija kirjoitti:
Onpa silmiä avaavaa nähdä kerrankin keskustelua miehen vartalosta. Jännä miten eri tavalla ihmiset arvioivat toisen vartaloa ja urheilullisuutta. Miehet tuntuvat varsinkin olevan sitä mieltä, että mies on urheilullinen - pahoin pelkään, että samat miehet eivät pidä yhtä urheilullista naista lainkaan urheilullisena, vaan valittavat paksuista reisistä yms.
toptop ja tykkänään. Olen yksi miehistä joka "puolustaa" kuvan nuoren miehen ensisijaista urheilullisuutta ja suhteellista lihaksikkuutta. Ja satavarmasti. Satavarmasti tunnistan urheilullisen naisen. Kokeile minua.
4/5. Urheilullinen vartalo, miellyttävä. Mun makuun sais olla isompi (enemmän rasvaa).
Aloituksen mies:
5/5.
Oikein sopiva, eikä pieni lisäpehmeyskään haittaisi mitään (eli ihan noinkaan kuiva ei tarvitsisi minun makuuni olla). Toisaalta näyttää mittasuhteiltaan vähän hassulta tyypiltä - jos on sitä sellaista ”corgi-mallia” eli nilkat, ranteet ja kaula puuttuu, niin sitten se on hyi.
N39
67890 kirjoitti:
Jos tuo mies on muka hintelä niin mitä ovat oikeasti hintelät miehet kuten tämä?
Näitä ei varmaan sitten ole edes olemassa kun ovat niin hinteliä ettei niitä voi edes nähdä. Ei voi ymmärtää naisten järjenjuoksua. Vai onko nykynaisten paksuus sumentanut arviointikyvyn kun vertaavat siihen omaan 43cm paksuun pullakäteensä ja hyllyviin reisiin ja sitten päättävät "mjahas joo on ihan liian hintelä"
Mutta tämä! Linkittämäsi ”ruipelo” on aivan törkeän hyvännäköinen! Siitä oli lisää kuvia kun skrollasi sivun alas ja voi lääh, mikä tukka ja katse pojalla!
10/5.
Panisin.
En nuorentunut aiemmasta.
3/5
hoikka, aika poikamainen vielä mutta silti ihan jäntevä(?), ei vielä keski-ikäisen miesmäinen vartalo.
N46
5/5. Todella seksikäs. Olen 31-v. nainen.
Vierailija kirjoitti:
Normaali vartalo, vatsassa rasvaa.
Liian kapeat hartiat.
Älä nyt viitsi, ei ainakaan yhtään ylimäärästä rasvaa ole.
n46
Aika tavallinen miehen vartalo, ei herätä mitään suuntaan tai toiseen. 2/5. Itse pidän paljon isommista, pitkistä ja rotevista miehistä. Tämä on hyvin poikamaisen ja lyhyen oloinen. N32
4/5
Sopusuhtainen
Seksikäs
Ei ole treenannut hullunkiilto silmissä lihaksiaan, eli tervepäinen jannu.
67890 kirjoitti:
En minä nää tuossa paljon eloa aloituksen mieheen. Ehkä jos olisivat vierekkäin jotain voisi huomata, mutta ruipeloita molemmat. Ruipelokin voi tosin olla ihan ok näköinen.
Tosi kiva. Tulee rennon urheilullinen ja terve vaikutelma. Kelpaisi oikein hyvin.
2/5
Liian poikamainen, saisi olla miehekkäämpi ja karvaisempi.