Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Suomessa on hyvä terveydenhuolto” ei todellakaan...

Vierailija
24.07.2018 |

Minulla on diagnosoitu eräs sairaus yli kaksi vuotta sitten. Meni 1,5 vuotta että tutkimukset saatiin vitkuteltua, leikkausjonossa olen ollut yli puoli vuotta, valituksen voi kirjoitella hoitotakuun toteutumattomuudesta, mutta eipä se mitään auta ellei halua ulkomaille hakeutua kustantaen itse matkat, käännöstyön jne.
Hoito vois olla hyvää, mutta ei sinne pääse.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa maaseudulle, jossa kaikki pelaa!

Hammaslääkäriltä tulee kutsu kerran vuodessa ja voi perua, jos aika ei käy.

Hammaskiven poisto 2 kertaa vuodessa, jos haluaa.

Ajanvarauksella voi jo keskustella sairaanhoitajalle ensin, joka voi ensitilassa katsoa tilanteen.

Meillä sairaanhoitaja esim. korvatulehduksen toteaa (ottaa näytteen) ja lääkäri antaa antibiootit.

Minulla todettiin kyhmy rinnassa, joten samana päivänä kaikki tutkimukset, eikä aikailtu (onneksi ei mitään).

Pieniä leikkauksia paikanpäällä.

Kipsien vaihtoa (jalkaleikkaus, joten kipsi 8 viikkoa).

Kaikki tämä käy ihan mukavassa aikataulussa, ei tarvitse jonottaa.

Vierailija
42/47 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii tosi hyvin, Länsi-Uudellamaalla.

Hampaaseen koskee - aika 2 päivän sisällä. Tehtiin toimepiteet, viikon sisään hammaskiven poisto, kuvaus ja tarkastus. Vatsa kipeä - suoraan lääkäriin ja labraan, resepti kourassa 15 min sisään. Jos on ongelmia esim. lääkityksen kanssa, soittopyyntö lääkärille ja saman päivän aikana asiat on hoidettu. 

En minä tiedä millaista se hyvä hoito olisi jos tämä on huonoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oecd-maiden epätasa-arvoisin terveydenhuolto.

Vierailija
44/47 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vertaa Viroon, niin meillä on erinomainen terveydenhuolto.

Vierailija
45/47 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

.

Yksikin kuoli, kun selkävaivaa ei tutkittu kunnolla, vaikka hänellä oli hoidettu pari vuotta aiemmin rintasyöpä ja hän oli moneen otteeseen toivonut lääkäreiltä pääsyä kuvaukseen ja kertonut rintasyövästä. Metastaasit ehtivät velloa selkärangassa puolisen vuotta ennen kuin selkä vasta suostuttiin kuvaamaan. Mut kato kun "kaikillahan selkä vihoittelee" ja "magneettikuvaus on niin kallista, ota nyt vaan buranaa ja koeta liikkua enemmän".[/quote]

Ei kylläkään kuollut viivyttelyn takia, koska meterithan oli jo siellä selässä ekalla käynnillä, ja levinnyttä rintasyöpää ei pysty parantamaan. Eli vaikka olisi otettu heti todesta, olisi kuollut kuitenkin.

Vierailija
46/47 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vertaa Viroon, niin meillä on erinomainen terveydenhuolto.

Täällä Hämeessä on ollut niitä virolaisia hammaslääkäreitä julkisella puolella. Hampaani jouduttiin poistamaan sen hoidon jäljiltä. Nyt käyn suosiolla vain yksityisellä.

Vierailija
47/47 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketiede ja hammaslääketiede on ihan humpuukia pääsääntöisesti. Terveyskeskuslääkärit ihan ulalla säännöllisesti. Räikeitä tapauksia löytyy paljon. Murtuneihin luihin määrätään buranaa, alkavaa umpisuolentulehdusta ei tunnisteta,vaan ihmiset joudutaan ambulanssilla kiireellisinä tapauksina kuskaamaan sairaalaan, kun vahinko myöhemmin tapahtunut. Terveyskeskuslääkäri ei myöskään tunnista vähän eksoottisempia infektioita,kuten tuberkuloosia. Mikä tää on? Rasvapattiko? Väärin taas.. se oli luutuberkuloosia ja kiireellisenä leikkaukseen.. yksityisellä saattaavat sen ehkä tunnistaa.

Voisi sanoa että muukin hoito täysin luokatonta.. käsittämätöntä kerrassaan. Ei kortisonilla hoideta mitään infektioita, esim ihottumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi