Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni on ruma.

rumanlapsenäiti
23.07.2018 |

Minua harmittaa, että tyttäreni on niin ruma, vaikka hänen isä ja minä olemme hyvännäköisiä. Tyttö on 9 vuotias. Olen kateellinen kaverilleni, kun hänellä on todella suloinen ja kaunis tyttö. (10v) Mutta rakastamme tyttöämme kovasti, mutta olen niin katkera...

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kanssa toinen tytöistä ihan hirveän ruma... Onneksi tuo toinen on oikea kaunotar kuten äitinsä 😍

Vierailija
2/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kukaan ei hauku omaa lastaan.261

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Lapsemme on ruma kuin hirviö..Mutta silti rakastamme ylikaiken häntä. -ap

Vierailija
4/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sitten selkeästi on sun tytär.

Vierailija
5/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ajatella onko idiootti provo vai idiootti ap.

Onneksi itsellä on suloiset lapset, oli ulkonäkö sitten vaikka mimmoinen peikko. Ja iän kanssa tulee naama vielä muuttumaan, tiedä häntä mihinkä suuntaan. Aionkin opettaa lapset pärjäämään elämässä vaikka naama olisikin kuin lapiolla lätkäistyn näköinen.

Vierailija
6/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ansaitsisi lasta ollenkaan jos tosissani ajattelette omasta lapsestanne noin. Häpeä

Vierailija
7/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä voi kehkeytyä vielä kaunotar kuten rumassa ankan pojassa

Vierailija
8/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ugh, ruma lapsi on kyllä masentavinta ikinä kun sitä ei sitten ikinä kehtaa missään näyttää.

Vierailija
9/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kukaan voi haukkua omaa lasta??

Vierailija
10/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä äiti olet.

Vierailija
11/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten kukaan voi haukkua omaa lasta??

No äläpäs asettele sitä sädekehää, haukkuisit itsekin jos lapsesi olisi äitinsä näköinen.

Vierailija
12/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan nähnyt rumaa 9v lasta. Tavanomaisia toki, ja ei välttämättä kauniita, mutta en ''hirviörumaa''.

Vierailija
13/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani olivat nättejä. Minä olen ruma tytär. Kyllä sitä sai lapsena kuulla kaikenlaisia kommentteja omilta vanhemmilta, että kun kaikki minussa oli niin rumaa.

No tämä ruma penikka teki sitten sellaisen päätöksen, että ruman ei kannata lisääntyä, ettei tule lisää rumia ihmisiä. Nyt vanhemmat ulisee, että miksei tule lapsenlapsia. No miettikääpä sitä sitten.

Vierailija
14/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jostakinhan se on ne "rumuusgeeninsä" saanut... Miten on? Äidiltään vai isältään?

Vierailija
15/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet rehellinen. Minustakin pojallani on rumat korvat. Ovat sellaiset isot, hörökorvat.

Vierailija
16/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aihe on tabu... Rumat, erityisesti rumat ja lihavat, lapset ovat usein sellaisia, joita ei hyväksytä.

Vierailija
17/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttö olisi ollut poika olisi varmasti ollut kiltimmän näköinen...-ap

18/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on oikeasti sydämen ominaisuus ja sen takia siihen voi itse vaikuttaa. Lue puolisosi kanssa kirjallisuutta ja tekstejä sisäisestä kauneudesta ja pyrkikää siihen itse, niin voitte olla lapsellenne parempia malleja ja kasvattajia.

Ulkoinen viehättävyys ja epäviehättävyys ovat subjektiivisia asioita. Ne ovat toissijaisia eikä niille voi kovin paljon tehdä.

Vaikka provohan aloitus luultavasti (toivottavasti) on...

Vierailija
19/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ruma, mutta käyn töissä, minulla on oma 4H yritys, harrastan politiikkaa aktiivisesti, puhun viittä kieltä sujuvasti, pääsin hyvämaineiseen lukioon, minulla on kunnianhimoa ja olen myös perillä sijoittamisesta ja seuraan paljon talousuutisia.

Harrastan myös nyrkkeilyä, kuntosalia, uintia ja lenkkeilyä pysyäkseni kunnossa ja syön terveellisesti. Voin hyvin terveessä kehossa ja nautin paljon enemmän tästä ihanasta tunteesta, jonka saan harrastuksistani. On paljon tyydyttävämpää tienata itse omaa rahaa ja kuulla kehuja huippupoliitikoilta omasta osaamisesta, kuin kuulla kehuja limaisilta sediltä hyvästä ulkonäöstä tai upeista hiuksista. Opeta lapsellesi muita arvoja äläkä anna lapsen rakentaa itsetuntoaan pelkän ulkonäön varaan.

Vierailija
20/73 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein tuli itku. Mutta voihan se olla tottakin. Jos lapsesi on perinyt isäsi vanhempien ulkonäön? Ulkonäkö saattaa pompata yhden sukupolven yli. Minä ja veljeni olemme aina olleen niin samannäköisiä, että meitä on luultu joskus kaksosiksi. Siskomme on taas aivan eri puusta veistetty. Söpöjä oltiin kaikki, mutta sisko näytti adoptoidulta. (ei ole)