Lapseni on ruma.
Minua harmittaa, että tyttäreni on niin ruma, vaikka hänen isä ja minä olemme hyvännäköisiä. Tyttö on 9 vuotias. Olen kateellinen kaverilleni, kun hänellä on todella suloinen ja kaunis tyttö. (10v) Mutta rakastamme tyttöämme kovasti, mutta olen niin katkera...
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu, Sananl. 27:19
"19 Veden kalvossa näet kasvosi, lähimmäisessä näet sydämesi."
Mitä tuo tarkkaanottaen tarkoittaa?
En ole se ketä lainasit, mutta tässä ulkonäkökeskustelussa tuon Raamatun jakeen voi tulkita vaikka niin, että sydämeltään ruma ihminen on taipuvainen näkemään lähimmäisensä rumana, koska keskittyy tutkimaan arvostelevasti toisen ihmisen ulkonäköä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Onneksi mun lapset on kauniita ja komeita, vaikka itse olen ruma.
No, sen siitä saa kun valitsee perseen näköisen miehen ja teeskentelee että se on komea. Epäeettistä touhua, viattomat kärsivät kun tehdään lapsia joita ei kuitenkaan haluttu.
Tälläset jutut saa mut miettimään sitä, et miks oon yhä elossa
Vierailija kirjoitti:
No, jostakinhan se on ne "rumuusgeeninsä" saanut... Miten on? Äidiltään vai isältään?
Ap antoi kännissä pimmpilooraa naapurin penalle:)
Ja tässä on tulos
Vierailija kirjoitti:
0/5
Kukaan ei hauku omaa lastaan.261
Voi kuule kyllä haukkuu. Jotkut vanhemmat tiedostaa itsekin että oma lapsi on ruma. Omallani on hörökorvat ja vinot hevosen hampaat ja kyllä, hän on kauhean näköinen. Onneksi seuraavaks laitetaan raudat ja korvatkin leikataan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ajatella onko idiootti provo vai idiootti ap.
Onneksi itsellä on suloiset lapset, oli ulkonäkö sitten vaikka mimmoinen peikko. Ja iän kanssa tulee naama vielä muuttumaan, tiedä häntä mihinkä suuntaan. Aionkin opettaa lapset pärjäämään elämässä vaikka naama olisikin kuin lapiolla lätkäistyn näköinen.
Venäjällä mies saa tuosta lisäarvoa jo naama on lapiolla lätkäisty.
Katsokaas kuinka kaunis on tulossa Madeleinen tytöstä jota kaikki pitivät rumana.
Ylipainoiset lapset ovat poikkeuksetta vastenmielisiä ja rumia. Sille sentään voi tehdä jotain jo varhaisessa vaiheessa ja pitääkin ettei tule jotain masentunutta satakiloista keijukaista sitten aikuisiällä
Vierailija kirjoitti:
Melkein tuli itku. Mutta voihan se olla tottakin. Jos lapsesi on perinyt isäsi vanhempien ulkonäön? Ulkonäkö saattaa pompata yhden sukupolven yli. Minä ja veljeni olemme aina olleen niin samannäköisiä, että meitä on luultu joskus kaksosiksi. Siskomme on taas aivan eri puusta veistetty. Söpöjä oltiin kaikki, mutta sisko näytti adoptoidulta. (ei ole)
Miksi ajattelet että isän vanhemmat ovat rumia?
Rakastava äiti miettisi, mikä hiusten leikkaus sopisi lapselle parhaiten ja ostaisi vaatteita, jotka olisivat juuri sen lapsen vaatteita ja korostaisivat hänen hyviä puoliaan.
En ole koskaan nähty rumaa lasta. Välinpitämättömästi kohdeltuja kylläkin.
Mitäpä väliä tuolla, etenkään pojalla. Hörökorvat hän voi aikuisena halutessn korjauttaakin.