Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni on ruma.

rumanlapsenäiti
23.07.2018 |

Minua harmittaa, että tyttäreni on niin ruma, vaikka hänen isä ja minä olemme hyvännäköisiä. Tyttö on 9 vuotias. Olen kateellinen kaverilleni, kun hänellä on todella suloinen ja kaunis tyttö. (10v) Mutta rakastamme tyttöämme kovasti, mutta olen niin katkera...

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että olet rehellinen. Minustakin pojallani on rumat korvat. Ovat sellaiset isot, hörökorvat.

Mitäpä väliä tuolla, etenkään pojalla. Hörökorvat hän voi aikuisena halutessn korjauttaakin.

62/73 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattu, Sananl. 27:19

"19 Veden kalvossa näet kasvosi, lähimmäisessä näet sydämesi."

Mitä tuo tarkkaanottaen tarkoittaa? 

En ole se ketä lainasit, mutta tässä ulkonäkökeskustelussa tuon Raamatun jakeen voi tulkita vaikka niin, että sydämeltään ruma ihminen on taipuvainen näkemään lähimmäisensä rumana, koska keskittyy tutkimaan arvostelevasti toisen ihmisen ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun lapset on kauniita ja komeita, vaikka itse olen ruma.

Vierailija
64/73 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sen siitä saa kun valitsee perseen näköisen miehen ja teeskentelee että se on komea. Epäeettistä touhua, viattomat kärsivät kun tehdään lapsia joita ei kuitenkaan haluttu.

Vierailija
65/73 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläset jutut saa mut miettimään sitä, et miks oon yhä elossa

Vierailija
66/73 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jostakinhan se on ne "rumuusgeeninsä" saanut... Miten on? Äidiltään vai isältään?

Ap antoi kännissä pimmpilooraa naapurin penalle:)

Ja tässä on tulos

Vierailija
67/73 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Kukaan ei hauku omaa lastaan.261

Voi kuule kyllä haukkuu. Jotkut vanhemmat tiedostaa itsekin että oma lapsi on ruma. Omallani on hörökorvat ja vinot hevosen hampaat ja kyllä, hän on kauhean näköinen. Onneksi seuraavaks laitetaan raudat ja korvatkin leikataan.

Vierailija
68/73 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ajatella onko idiootti provo vai idiootti ap.

Onneksi itsellä on suloiset lapset, oli ulkonäkö sitten vaikka mimmoinen peikko. Ja iän kanssa tulee naama vielä muuttumaan, tiedä häntä mihinkä suuntaan. Aionkin opettaa lapset pärjäämään elämässä vaikka naama olisikin kuin lapiolla lätkäistyn näköinen.

Venäjällä mies saa tuosta lisäarvoa jo naama on lapiolla lätkäisty.

Vierailija
69/73 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas kuinka kaunis on tulossa Madeleinen tytöstä jota kaikki pitivät rumana.

Vierailija
70/73 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoiset lapset ovat poikkeuksetta vastenmielisiä ja rumia. Sille sentään voi tehdä jotain jo varhaisessa vaiheessa ja pitääkin ettei tule jotain masentunutta satakiloista keijukaista sitten aikuisiällä

Vierailija
71/73 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein tuli itku. Mutta voihan se olla tottakin. Jos lapsesi on perinyt isäsi vanhempien ulkonäön? Ulkonäkö saattaa pompata yhden sukupolven yli. Minä ja veljeni olemme aina olleen niin samannäköisiä, että meitä on luultu joskus kaksosiksi. Siskomme on taas aivan eri puusta veistetty. Söpöjä oltiin kaikki, mutta sisko näytti adoptoidulta. (ei ole)

Miksi ajattelet että isän vanhemmat ovat rumia?

Vierailija
72/73 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsen isä cucconen?

Vierailija
73/73 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastava äiti miettisi, mikä hiusten leikkaus sopisi lapselle parhaiten ja ostaisi vaatteita, jotka olisivat juuri sen lapsen vaatteita ja korostaisivat hänen hyviä puoliaan.

En ole koskaan nähty rumaa lasta. Välinpitämättömästi kohdeltuja kylläkin.