Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä jumppaliike alleille, suosittelen!

Vierailija
23.07.2018 |

Kokeilin eilen ihan vain jonkun vartin verran samalla kun katsoin Selviytyjiä :)

Liike menee näin: ota 1.5-2 kg painot molempiin käsiin ja makaa sohvalla selälläsi. Pudota puntteja niskan taakse päin ja nosta taas eteen ylös, niin että käsivarret liikkuvat pään molemmin puolin, toistele jaksamisen mukaan.

Ai vitsit että tänään tuntuu käsivarsien takaosissa mutta tein silti taas pienen sarjan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aina tuon liikkeen seisten, pitää varmaan jatkossa maata sohvalla sekin aika. :D

Vierailija
2/8 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt aina tuon liikkeen seisten, pitää varmaan jatkossa maata sohvalla sekin aika. :D

Maaten se tuntui myös vatsalihaksissa, en tiedä onko seisoen sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras liike on sellainen joka ei johda jääkaapille

Vierailija
4/8 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työni takia vahvat, näkyvät ojentajalihakset, mutta lisäksi allit. Eli ei välttämättä auta alleihin vaikka mitä liikettä tekisi.

Vierailija
5/8 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet suoranako vai 90 asteen kulmassa pään vieressä?

Vierailija
6/8 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalainen punnerrus on liike, kattokaa youtubesta. Ottaa ojentajiin, joten oikealla seudulla tuntuu. Tuskin se alleja poistaa.

Vierailija
7/8 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kädet suoranako vai 90 asteen kulmassa pään vieressä?

Rennosti lasket painot niin lähelle niskaa / alemmas kuin pystyt. Se nostaminen tuntuu enemmän kuin laskeminen.

Vierailija
8/8 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskalainen punnerrus on liike, kattokaa youtubesta. Ottaa ojentajiin, joten oikealla seudulla tuntuu. Tuskin se alleja poistaa.

Mä en rannevamman takia pysty tekemään vielä pitkään aikaan mitään punneruksen tapaista jossa ranteet rasittuvat liikaa.