Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet ihmisestä joka ei juo kahvia eikä teetä?

Vierailija
23.07.2018 |

Ei juo kumpaakaan missään muodossa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen on väliä, kunhan ei pidä tapaansa jonain hyveenä ja paheksu ihmisiä, jotka niitä juovat. Silloinhan se ihminen luulisi itseään paremmaksi kuin muut.

Vierailija
22/38 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niuhottava tiukkapipo

Vierailija
24/38 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juo kahvia, en edes omista kahvinkeitintä. Teetä juon kotona silloin tällöin. En vain välitä lämpimistä juomista. 

Vierailija
25/38 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä kutsua sellast kylään kun ei juo kumpaakaan.

Vierailija
26/38 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee varmaan kahdeksalta nukkumaan, juo aamulla kuumaa vettä, syö kaurapuuroa ja yhden kananmunan. Lähtee sitten kouluun tai työhön tutkimaan itikoiden sielunelämää. Kiltti ihminen kaikin puolin. Ei siedä stressiä eikä muutoksia elämässään. Jos joku vaihtaa työpaikalla tuolin paikkaa, menee iltapäivä pilalle.

Voi, tämä oli tosi ihana kuvaus

Mä en juo kahvia enkä teetä, menen myöhään nukkumaan ja itikoiden sielunelämäm tutkiminen olisi kiva työ. Muuten osui kohdilleen. Niin paitsi, että jos joku on siirtänyt tuolia, niin saatan mietiskellä asiaa useamnan päivän.

Vierailija
27/38 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku veikkasi, että joisin aamulla kuumaa vettä. Miksi kuumaa vettä? Vesihän on kylmänä just parasta.

Joku ehdotti, että lestadiolainen. Itse olen lestadiolainen, ja niissä piireissä juodaan kahvia ihan älyttömästi. Ja outona pidetään, kun en teetäkään juo.

Vierailija
28/38 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

⭐️🗿🔭🔦👽🌈**~˚OuTO˚~**⭐️🗿🔭🔦👽🌈

Vierailija
29/38 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perse, ehkä.

Vierailija
30/38 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tällainen ilmottautuu.

Syyt siihen etten juo kahvia:

- pelkkä haju jo luotaantyöntävä, en ole ikinä oppinut juomaan kahvia (en tykkää kahvin makuisista jälkiruoistakaan)

- vatsa menee muutenkin sekaisin

- on refluksitauti, jolloin kahvia ei saisikaan juoda

- on kahvikuppineuroosi

Ja teen suhteen en ymmärrä miksi pitäisi juoda sitä, kun yhtä hyvin voin juoda kylmää vettä tai mehua. En ole niinkään lämpöisen juoman ystävä. Lisäksi poltan suuni herkästi, ruokakaan ei voi olla liian kuumaa.

Ja sitten nuo ajatukset kurinalaisesti elävästä ja tylsästä ihmisestä eivät ihan osuneet. En ole kurinalainen, nautin herkuista ja juomista (myös alkoholi). Olen laiskahko nautiskelija, joka kaipaa kuitenkin seuraa ja tekemistä.

Vierailija
31/38 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan sellaisille vieraille mehua tai limsaa, muuten ei kiinnosta ihmisten juomamieltymykset.

Vierailija
32/38 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään erityistä. Jouduin itse lopettamaan kahvinjuonnin, koska vatsa ei kestänyt enää.

Vierailija
33/38 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku veikkasi, että joisin aamulla kuumaa vettä. Miksi kuumaa vettä? Vesihän on kylmänä just parasta.

Joku ehdotti, että lestadiolainen. Itse olen lestadiolainen, ja niissä piireissä juodaan kahvia ihan älyttömästi. Ja outona pidetään, kun en teetäkään juo.

Varmaan kuumaa vettä pitäisi juoda aamukahvin korvikkeena? Ilmeisesti joillekin mahdoton ajatus, etteivät kaikki kaipaa kuumia juomia ollenkaan.

Vierailija
34/38 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-maisia passattavia jos näitä nirsoilijoita kylään tulee.

Yksi juo kahvia, toinen teetä, kolmas kaakaota, neljäs huutaa cokista, viides juo mehua, kuudennelle ei mikään kelpaa nirsoilee kaiken kanssa.

Jos ei kahvi kelpaa olkoot ilman.

Vierailija
35/38 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa jos ei juo kumpaakaan? Kaveri ei tykkää kummastakaan, mutta juo kokista urakalla. Itse juon kahvia, mutta en teetä. Jokainen omalla tavallaan.

Vierailija
36/38 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mää joisin sellasta mikä maistuu paskalta? juon mieluummin energiajuomia kohtuudella ja näistäkin usein sokerittomia versioita

Vierailija
37/38 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kumpaakaan, enkä maitoa.

Vierailija
38/38 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen varmaan sitten juo joko kaljaa tai siideriä aamuisin. Näin sen täytyy olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä