Mitä mieltä olet ihmisestä joka ei juo kahvia eikä teetä?
Kommentit (38)
Että se ei tykkää kahvista ja teestä.
Mollemat maistuu niin pahalta että en halua juoda
Ärsyttävä p*skiainen semmoinen joka ei ees teetä juo.
Vierailija kirjoitti:
Että ei ees teetä... Härregyyd...
Jos on yliherkkä kofeiinille, voi saada jopa paniikkikohtauksen joka kerta kun on juonut kahvia. Päätelkää itse tekeekö sellaisen ihmisen kahvia mieli.
Todennäköisesti omaa vahvan payykkeen ja erektion ilman lisäaineita.
Vierailija kirjoitti:
onko sulla housuissa paljonkin reggaepampuloita? Stressaatko myös toisten maksalaatikoiden syömisistä?
Ihan kauheita ihmisiä tuollaiset.
Kyllä siinä jotain outoa ja tavallisesta poikkeavaa on. Pistän sanan kiertämään ja kohta kaikki muutkin saavat tietää.
Vain riippuvainen tarvitsee kofeiinia. Arvostaisin, ja pitäisin hyvin kurinalaisena ihmisenä.
Ajattelen, että tee tai kahvi ei varmasti sitten sovi tai ei sovi hänen sen hetkiseen tilanteeseen. Minulla on herkkä tuntemus, mikä minulle sopii ja mikä ei, joten ymmärrän hyvin. Kysyn sitten, että maistuisiko mehu tai vesi.
Vieroittautunut kofeiinista. Ihan hyvä valinta, itsekin yritän ainakin välillä välttää kahvia ja suosia sen sijaan vihreää teetä tai yrttiteetä.
Lestadiolainen. Nähny monta niitä jotka kahvitunnilla juovat vain kuumaa vettä. Älytöntä.
Minä vaihdoin kahvit, röökit ja alkoholit blenderiin. hedelmä/yrtti-smoothieita kun ottaa parit päivässä niin jaksaa ja on taatusti terveellistä
Menee varmaan kahdeksalta nukkumaan, juo aamulla kuumaa vettä, syö kaurapuuroa ja yhden kananmunan. Lähtee sitten kouluun tai työhön tutkimaan itikoiden sielunelämää. Kiltti ihminen kaikin puolin. Ei siedä stressiä eikä muutoksia elämässään. Jos joku vaihtaa työpaikalla tuolin paikkaa, menee iltapäivä pilalle.
Kummatkin piristeet ovat tarpeettomia. Varmaan hyvin kurinalainen ja terve yksilö.ylös Itsekään en juo noita. En tahdo olla minkään aineen orja.