Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exäni katkaisi välit ihan yhtäkkiä

Vierailija
23.07.2018 |

Erottiin vuosia sitten ja ollaan oltu siitä lähtien hyviä kavereita. Autoin vuosia exää todella tiiviisti yhdessä projektisssa, jossa tarvitsi apua. Soitteli lähes joka päivä kysyäkseen neuvoa.

Ja juu, meillä oli ihan ok parisuhde aikanaan, itse vain kaipasin jotakin intohimoakin suhteeseen, en vain sitä kaverillista suhdetta. Siksi hain itse avioeroa.

Eron jälkeen exä oli ensin katkera, mutta pian jo pystyttiin hyvin puhumaan kaikesta ja exä löysi todella pian uuden kumppanin, jonka kanssa hänellä oli ja on kaikki hyvin. Useamman lapsenkin ovat saaneet. Minäkin löysin uuden ja kaikki ok tässä suhteessa.

Nyt sitten ihan yhtäkkiä exä lopetti kaiken yhteydenpidon. Viimeksi toissa viikolla neuvoin häntä projektissaan pitkän tovin. Nyt ei vastaa meileihin, puheluihin eikä tekstareihin, ei mitään. Näin kaupungilla ohimennen ja tämä kulki ohi taivaalle tuijotellen, ihan kuin ei olisi nähnyt tai tunnistanut. Yritin tekstarilla kysyä, että mistä oikein kiikastaa - ei mitään vastausta. Hyvä kaverisuhde meillä minun mielestäni oli (ihan kuten jo parisuhteenkin aikana, kavereiksi meidät oli selkeästi tarkoitettu, ei aviopariksi), eikä tässä parin viime viikon aikana ole mitään tapahtunut.

Olisiko kellään jotain hyviä neuvoja, että mitä teen?
Entä veikkauksia siitä, että mitä ihmettä oikein tapahtui?

En haluaisi hyvää ystävää menettääkään ja tuntuu niin älyttömän oudolta koko juttu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytänyt uuden tyttöystävän

Vierailija
2/10 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee mitään. Vaimo saanut tarpeekseen teidän yhteydenpidosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavannut tämän uuden vaimon monta kertaa, eikä hän vaan kerta kaikkiaan ole mun mielestäni yhtään sellainen tyyppi, joka kieltäisi exääni olemasta minuun yhteydessä.

Kyse on oikein rennosta ja kivasta naisesta, jonka kanssa meillä on aina ollut paljon yhteistä juteltavaa. Olen onnitellut häntä monta kertaa siitä, että löysi noin hyvän miehen itsellensä, kun meillä ei miehen kanssa synkkaa muuta kuin ystävyystasolla.

En siis vaan jotenkin pysty uskomaan tämän olevan se syy, vaikka toki olen tämän vaihtoehdon itsekin jo käynyt läpi.

Vierailija
4/10 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 3 on siis Ap

Vierailija
5/10 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoiselta kuulostaa jos teillä on noin auvoista jo vuosia ollut. Ehkä saat joku päivä tietää mistä on kyse, tai sitten et. Sinuna antaisin ajan kulua ja odottaisin ottaako ex yhteyttä. Itse en ottaisi koska hän selkeästi ei nyt halua seuraasi.

Vierailija
6/10 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyxäkin on ilmoittanut, että haluaa erota, koska intohimoa ei ole.  Ei kestä nähdä sua nyt, koska tämä hetki ja menneisyys muistuttavat liikaa toisiaan,

Vierailija
7/10 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tavannut tämän uuden vaimon monta kertaa, eikä hän vaan kerta kaikkiaan ole mun mielestäni yhtään sellainen tyyppi, joka kieltäisi exääni olemasta minuun yhteydessä.

Kyse on oikein rennosta ja kivasta naisesta, jonka kanssa meillä on aina ollut paljon yhteistä juteltavaa. Olen onnitellut häntä monta kertaa siitä, että löysi noin hyvän miehen itsellensä, kun meillä ei miehen kanssa synkkaa muuta kuin ystävyystasolla.

En siis vaan jotenkin pysty uskomaan tämän olevan se syy, vaikka toki olen tämän vaihtoehdon itsekin jo käynyt läpi.

Et varmaan voi kuitenkaan tietää mitä heidän suhteensa sisällä tapahtuu. Lapsellistahan tollanen yhtäkkinen etäntyminen on mutta hyvin syynä voi olla vaimon "vaatimus." Antaisin olla ja jonkin päästä voisin laittaa jonkun neutraalin viestin, jossa ihmettelet, kun hän ei ole vastannut sulle mitään ja onkohan jotakin tapahtunut. Jos tähänkään ei tule vastausta niin antaisin olla. 

Voihan olla, että tämä nainen on saanut tarpekseen teidän yhteydenotoista. 

Vierailija
8/10 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on uus perhe ja parisuhde.

Vierailija
9/10 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus: ei koskaan päässyt sinusta yli ja asia on häirinnyt. Sai jostain viimein voimia katkaista välit.

Ihmiset piilottavat monenlaisia tunteita.

Vierailija
10/10 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain testiltä, että miten tärkeä hän on sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän