Onko diplomi-insinööri miesten aatelia?
Naisia tuntuu ainakin kovasti kiinnostavan DI:t. Harvoin näkee vapailla markkinoilla.
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ne on dadbodeja ja isiä. Suurin osa pehmeistä nallekarhumaisista iseistä on dipaninssejä.
Eli isejä ne on ja isäthän on miesten aatelia.
Muut miehet on vain...
Kato paskamaha tuli kehumaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa ammatti joka näkyy liikaa tyypin käytöksessä työn ulkopuolella on ns. nounou. Se jos dippainssi huokuu jatkuvaa matemaattista hulabaloota ei pidemmälti tyydytä ketään muuta paitsi toista dippainssiä.
kuten sanoit tämän voi yleistää kaikkiin ammatteihin???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen DI. Sinkkumarkkinoilla ei ole tarvinnut kauaa pyöriä. Kieltämättä nautin kauniista naisestani. Hän on niin kuumannäköinen blondi, että muilta miehiltä meinaa silmät pudota päästä, jos laittaa vähänkään seksikkäämpää vaatetta päälle. Naisetkin tuntuvat ihailevan häntä.
Jonkinlainen esittelyesine?
Ei toki. Rakastan naistani erittäin paljon. Hän on elämäni nainen. Mutta ei se kauneus haitaksi ole. Päinvastoin. Olen onnellinen hänen puolestaan. Hän selvästi nauttii elämästään kanssani.
Joopa joo sulla on ruma nainen sun rumassa skodassa.
Me dippainssit ollaan yksi älykkäimmistä ammattiryhmistä.
Oikeen turpoan ja kastun alhaalta kun ajattelenkin DI-miehiä
Jos on ok kikkkeli, ok naama, ja käy töissä, kelpaa minulle. Dippainssi ei saa mitään erityiskohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ok kikkkeli, ok naama, ja käy töissä, kelpaa minulle. Dippainssi ei saa mitään erityiskohtelua.
t: rape
n24 kirjoitti:
Kivat sulle, minä turpoan kun ajattelen 💚💪🍾💚🍀🐲🐍🐛🥒tiedät kyllä ketä.
Vierailija kirjoitti:
n24 kirjoitti:
Rapea?
Kyllä nyt ap:n pitäisi tajuta että se on Dilpomi isniöri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa ammatti joka näkyy liikaa tyypin käytöksessä työn ulkopuolella on ns. nounou. Se jos dippainssi huokuu jatkuvaa matemaattista hulabaloota ei pidemmälti tyydytä ketään muuta paitsi toista dippainssiä.
kuten sanoit tämän voi yleistää kaikkiin ammatteihin???
K.y.l.l.ä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n24 kirjoitti:
Rapea?
Ehei Rape, ei. Vaan 🥒🐛🐍🐲🍀💚🍾💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani DI on jotenkin autistinen ja seukkaa parturi-kampaajan kanssa 😂
No miksi ei seukkaisi? Ei miehiä yleensä kiinnosta naisen ammatti tai koulutus.
Kyllä kiinnostaa.
Sitoutuminen asioihin (kuten perheeseen), looginen ajattelu ja ongelmien ratkominen, hyvä palkka, tulevaisuuden tavoitteet elämässä, älykkyys. Jaa-a, pitäisiköhän kuitenkin dumpata kun on se diplomi-insinööri, hyi sentään.
Vierailija kirjoitti:
Olen DI. Sinkkumarkkinoilla ei ole tarvinnut kauaa pyöriä. Kieltämättä nautin kauniista naisestani. Hän on niin kuumannäköinen blondi, että muilta miehiltä meinaa silmät pudota päästä, jos laittaa vähänkään seksikkäämpää vaatetta päälle. Naisetkin tuntuvat ihailevan häntä.
Ei se jaksais sua jos en työkaverina nussis sitä aina kun olet työmatkalla. Kiva saada aina välillä oikein kosteaa valuvaa
Tylsiähän ne ovat. Harvemmin ovat istuneet linnassa tai raiskanneet ketään. Ei voi suositella.
No ei todellakaan ole Itsekäs toiminta peitettynä muuhun. Yök