Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko diplomi-insinööri miesten aatelia?

Vierailija
23.07.2018 |

Naisia tuntuu ainakin kovasti kiinnostavan DI:t. Harvoin näkee vapailla markkinoilla.

Kommentit (220)

Vierailija
201/220 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ne on dadbodeja ja isiä. Suurin osa pehmeistä nallekarhumaisista iseistä on dipaninssejä.

Eli isejä ne on ja isäthän on miesten aatelia.

Muut miehet on vain...

Muut miehet ei ole yhteiskunnallisesti päässeet lisääntymään ja ole samassa asteikolla dipaninssi-isien kanssa.

Dipaninssi-isät ovat usein myös upseeristoa. Heille ei vittuilla kun tilanne on päällä ja perhettä on suojeltava.

Heiltä saa runtua kun runnun päälle pääsevät.

Vierailija
202/220 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten aatelia on esim. B. Wahlroos. Tausta.

Aatelisen erottaa jo tyylistä keskustella ja suhteesta maailmaan ja ihmisiin. Tämä ei tarkoita ylimielisyyttä. Wahlroos on ihmisenä hyvin mielenkiintoinen ja avarakatseinen.

Suurena plussana on sivistyneisyys, ymmärrys historiasta ja kulttuurista-se on itsestäänselvyys.

Diplomi-insinööriä ei voi edes verrata miesten eliittiin. Ei käytöstapoja. Ei sivistystä. Ei avarakatseisuutta. Ei ymmärrystä kulttuurista ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/220 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runtua poskille kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ne on dadbodeja ja isiä. Suurin osa pehmeistä nallekarhumaisista iseistä on dipaninssejä.

Muut miehet on vain...

Muut miehet ei ole yhteiskunnallisesti päässeet lisääntymään ja ole samassa asteikolla dipaninssi-isien kanssa.

Dipaninssi-isät ovat usein myös upseeristoa. Heille ei vittuilla kun tilanne on päällä ja perhettä on suojeltava.

Siis naistenhakkaajia ja neitejä, ei miehen luonnetta. Ei yllätys.

Vierailija
204/220 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runtua poskille kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut miehet on vain...

Siis naistenhakkaajia ja neitejä, ei miehen luonnetta. Ei yllätys.

-samaa työkalua ne miehetkin tottelee. Ihmiset ja eläimet tottelee runtua.

Vierailija
205/220 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista dipoista ei niin väliä, mutta OTANIEMEN SÄHKÖN KOLLIT ovat universaalin alfan mitta.

206/220 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä kävin ensitreffeillä ravintolassa illallisella nelikymppisen diplomi-insinöörimiehen kanssa, toivoi tämä mies, että minä, päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, Olisin maksanut hänenkin laskunsa. Sehän olisi ihan sama, kuin jos minä menisin työttömän miehen kanssa illalliselle ravintolaan ja toivoisin hänen maksavan minun laskuni.

Vierailija
207/220 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vierailija
208/220 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kun minä kävin ensitreffeillä ravintolassa illallisella nelikymppisen diplomi-insinöörimiehen kanssa, toivoi tämä mies, että minä, päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, Olisin maksanut hänenkin laskunsa. Sehän olisi ihan sama, kuin jos minä menisin työttömän miehen kanssa illalliselle ravintolaan ja toivoisin hänen maksavan minun laskuni.

Vähän sama, mutta treffeillä ollut dipaninssi kuunteli kuulokkeista ysäriteknoa. Selitteli että haluaa nauttia seurastani hyvän musiikin kera. Lopuksi toivoi että maksan hänenkin annokset. Pää nytkyi kokoajan.

Jenkkisiili oli.

Vierailija
209/220 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukseni mukaan eivät ole aatelia. Usein älyttömiä besserwissereitä: kokevat tietävänsä alasta kuin alasta paremmin kuin joku ko. alan ihminen, varsinkin jos toinen on nainen. 'Huumori' usein vittuilevaa, ovat töissä usein työpaikkakiusaajia. Yleisesti alentuva suhtautuminen naisiin ja alemmin koulutettuihin miehiin. Saattavat olla myös yllättävän laiskoja ja kädettömiä käytännön asioissa, koska tausta usein ns. paremmissa piireissä eli eivät ole tottuneet tekemään ns. paskatöitä. Äidit passanneet ja odottavat samaa seurustelukumppanilta. Turhasta valittajia. Eivät siis hyviä asuinkumppaneita. Eivät useinkaan kovin seksuaalisia, näppäilevät mieluummin tietokonepelejä kuin naista. Saman tyyppisiä paljon ekonomeissa. Vaikka itse olen akateeminen, hyvin tienaava nainen, niin mieluummi ottaisin käytännön tekijän kuin DIn.

Vierailija
210/220 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yes

Vierailija
211/220 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on, osa ei. Omalta lukioluokalta Tekniiseen korkeakouluun (Otaniemeen) meni muiden mukana myös vain keskinkertaisen lahjakkaita. Muuten kaikki (myös huiput) luonteeltaan ok.

Vierailija
212/220 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikan tohtorit ovat ainakin tohtorien aatelistoa.

Mielestäni on aika neitimäistä olla pehmotieteiden tohtori. 

Vierailija
213/220 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤗

Vierailija
214/220 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse DI ja naimisissa. Tosin tapasin vaimoni jo 35 vuotta sitten siitä huolimatta että olen DI. Vaimo nimittäin humanisti ja suhtautui aluksi vieroksuen.

1980-luvulla teekkareilla oli viinaanmenevien ja härskejä vitsejä kertovien junttien maine. Lääkärit, juristit ja ekonomit olivat kovempi sana naisten keskuudessa ja taitaa olla vieläkin.

Vierailija
215/220 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan omasta mielestään. Hieman feministisiä tuppaavat olemaan.

Vierailija
216/220 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-32v naisilla voi olla "onpas DI hieno ammatti ja rahaakin tulee", mutta se menee ohi, jos mies ei olekaan mieluinen muuten. Esimerkiksi jos paljastuu asioita miehestä ja juo viinaa.

Vierailija
217/220 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu ihan siitä muusta osuudesta. Jotkut ovat, toiset eivät.

Vierailija
218/220 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

Vierailija
219/220 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. kirurgi tienaa 3 kertaa enemmän. Tosin ei Suomen paskapalkoilla. Mutta hyvän koulutuksen Suomi antaa.

Vierailija
220/220 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä