Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lause, jota kuulet jonkin ulkoisen ominaisuutesi takia usein?

Vierailija
23.07.2018 |

Aloitan:

"Pitäiskö sun harjata/pestä sun hiukset useammin?" (luonnonkihara ja ohut tukka)

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun sä olet pieni/lyhyt!

Vierailija
42/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on älyttömän hyvä iho!ja miten voit olla noin ruskea(jokaikinen kesä)

Lievä humble brag :D

Miten niin? Pelkkä toteamus tuo oli, eihän tässä puhuttu pelkästään negatiivisista tai positiivisista ominaisuuksista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut juuri hammaslääkärissä?

Sairastuin kasvohermohalvaukseen jonkin aikaa sitten eikä toinen puoli kasvoista toimi. On hyvin näkyvä asia ja saattaa hämmentää toista, mutta en haluaisi alkaa toisaalta terveysjuttuja ruotia kiireisissä työtilanteissakaan aina.

Vierailija
44/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sulla komeet hiukset tuonikäiseksi naiseksi (siis minulla on pitkät ja tuuheat hiukset).

En ihan ymmärrä - ei kai varsinkaan naiset kaljuunnu tai niiden hiukset lakkaa kasvamasta iän myötä? Tai sitten minun suvussani on tällainen ominaisuus, sillä meidän suvun melkein kaikilla naisilla on pitkät ja paksut hiukset ikään katsomatta. On miehilläkin, mutta ei pitkät.

Vierailija
45/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko TOI sun tytär??? Tyttäreni on todella kaunis ja aika eksoottisen näköinen nuori nainen. Minä taas, no... en.

Vierailija
46/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oikeasti ole tehnyt sun tukalle mitään / onko sun tukka oikeasti naturell?

(Tuuhea vaalea luonnonkihara) Oma kampaajani joskus totesi, että naiset maksavat säännöllisesti saadakseen samanlaisen tukan mitä minulla (kiharat ja väri).

Vierailija
47/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas sulla komeet hiukset tuonikäiseksi naiseksi (siis minulla on pitkät ja tuuheat hiukset).

En ihan ymmärrä - ei kai varsinkaan naiset kaljuunnu tai niiden hiukset lakkaa kasvamasta iän myötä? Tai sitten minun suvussani on tällainen ominaisuus, sillä meidän suvun melkein kaikilla naisilla on pitkät ja paksut hiukset ikään katsomatta. On miehilläkin, mutta ei pitkät.

Kyllä naisillakin usein alkaa hiukset jonkin verran ohentua iän myötä, joillakin jopa miestyyppisesti vain päälaelta.

Vierailija
48/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis... miten vanha sä oletkaan?" Ei, en ole teini, kyllä, tiedän että näytän 16-vuotiaalta.

Vierailija
49/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sinä olit sillon ja sillon vielä ihan ihmisen näkönen. (kun olen lihonut)

(kun olen laihtunut) -Oooo vaaau,  nyt sinä näytät hyvältä. Tai öö mmm ööö ethän sinä koskaan edes mikään.... tai tarkoitan, että..olet nyt vaan niin hyvä. Tai parempi tai.. mmm..ööö..mmmh

-Sitä ja tätä tekemällä se ja tämä oli laihtunut..

-Kaalisoppadieetti toimi sillä ja tällä. Laihtui 80 kiloa kuukaudessa.

(nehän kilot tulee säästöliekin takia heti tuplana takaisin?)

-No ajattelin vaan auttaa! Mutta sinä et halua tehdä mitään!

-Olet komea nainen

-Sinulle ei mahdu varmasti tämä vaate

-Oho sinä mahduit noin kapeasta raosta läpi. En olisi uskonut.

Vierailija
50/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot tuollainen" tai "Sä näytät tolta"

Olen kuullut noita kommentteja vuosia, enkä vieläkään tiedä mitä tuollainen tarkoittaa?

Seuraavaksi kun joku kommentoi minua tuollaiseksi, pitää varmaan kysyä, niin että millanen?

Vierailija
51/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinka kauan sulla on ollu permanentti?" No vähän yli 40 vuotta.

Vierailija
52/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletpa pieni!"

155 cm/50 kg.

"Miten sun naama voi punottaa noin?"

Couperosa kasvoissa.

Vierailija
53/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko raskaana?" (en).

Vierailija
54/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et oikeasti voi olla *ammatissa X*" - En vissiin näytä tarpeeksi fiksulta sitten juu, jotta voisin ammattitaitoisesti toimia työssäni. Lähes aina näin käy, kun uusiin ihmisiin tutustun.

Olenkin lopettanut kertomasta oikeasta työstäni ammattinimikkeellä, vaan käytän ympäripyöreää ilmaisua (kuten eräs miespuolinen ystäväni, joka on lentäjä - ilmoittaa työskentelevänsä kuljetusalalla).

Vierailija
55/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot TOSI tutun näköinen! Mistä me tunnetaan? Jostain sä oot tuttu.." Tämä toistuvasti aivan vierailta, juuri tapaamiltani ihmisiltä, joita en taatusti tunne mistään. En ole vielä keksinyt, keneltä monen tuntemalta mahdan näyttää. :D

Vierailija
56/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinäkin aina vaan murjotat, hymyilisit edes joskus. (Resting bitch Face)

Vierailija
57/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sä ootkin lyhyt. ( 151cm)

Ootko krepannu sun hiukset? (Luonnonkiharat)

Oot varmaan alle 25v? (32v)

Neiti? (Ei, vaan rouva...)

Vierailija
58/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oot 25-30v.?"

Tätä olen kuullut 19-vuotiaasta asti, olen nyt 23v. Työkaverit selittelevät sillä, kun vaikutan olemukseltani vanhemmalta, teen työni hyvin ja pukeudun asiallisesti, mutta kyllä ihan "kaverit" ovat todenneet, että näytänpä vanhalta (kyllä, masennus vanhentaa, eikä kommentit ulkonäöstä helpota oloa yhtään).

Vierailija
59/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kuulin jatkuvasti: Miksi olet punainen? Kattokaa, toi on punainen!

Nyt aikuisena: Oletko valvonut koko viikonlopun? Olitko baarissa eilen myöhään?

Vissiin ei enää se punaisuus häiritse, mutta näytän tosi väsyneeltä.

Vierailija
60/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ootpa kaunis" ja "sulla on ihanat hiukset" (pitkät, luonnonkiharat) on ne kaks mitä saa kuulla eniten. Eipä oo kyllä ikinä kukaan tainnu mtn kovin ihmeellistä tai tökeröä sanoo.