Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lause, jota kuulet jonkin ulkoisen ominaisuutesi takia usein?

Vierailija
23.07.2018 |

Aloitan:

"Pitäiskö sun harjata/pestä sun hiukset useammin?" (luonnonkihara ja ohut tukka)

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Sulla on jännä kroppa', 'sullakun on nuo leveät reidet'; anoppi näitä kommentoi mielestäni vielä leveämmillä  tai pyöreämmillä reisillään. 

Vierailija
22/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks noi tekoripset? (eivät - ihan ovat syntymälahjana saadut)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onpa sulla ohut tukka. Leikkasit ihan lyhyeksi." niin ettei olisi sitten sitä vähääkään tukkaa :D tai joskus kysytään "miksi sulla on noin ohut tukka" emt miksi sulla on noin iso nenä.

Vierailija
24/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit näyttää noin hyvältä? Siis mitä hittoa?!!

Tämän lauseen olen kuullut tänä kesänä onnekseni ihmeen monta kertaa, viime kesänä olin vauvavuoden jäljiltä aivan kasaan nuupahtanut kahden lapsen äiti ja vuoden aikana sain nukuttua pois univelat, käytyä vähän salilla ja lenkillä ja kesäksi laitatin ripset ja ostin pari hyvää mekkoa. Success!!!

Vierailija
25/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ootpa sä punanen"

Ihoni punoittaa kasvoista vahvasti ja aina, kun liikun reippaasti (ja teen sitä usein) tai jos saan aurinkoa kauemmin kuin 30 min.

Olen vielä lisäksi niin munaton, etten osaa ikinä vastata mitään nasevaa takaisin. Kuten, että oletpa sä läski, oletpa sä kalpea, onpa sulla lähtenyt tukkaa päästä sitten viime näkemän..

Vierailija
26/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ota sä tää viimenen pulla, kun suhun kyllä mahtuu"

Olen siis hoikka, mutta en mitenkään huomiotaherättävän, vaan ihan normaalipainoinen. Tällaisiin olen joskus todennutkin, että "eipä tuolla logiikalla kauaa mahdu". Ihan kuin ainoa syömisen/syömättä jättämisen motiivi voisi olla se, onko "varaa" syödä vähän ylimääräistä. Ei esim. se, että ei halua tukkia kroppaansa valkoisella viljalla ja sokerilla, vaikka se pulla ei sinne vyötärölle saman tien jämähtäisikään. 

Vierailija
27/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kuulen positiivisia asioita. Naiset kutsuvat kauniiksi, aika monet sanoneet että näytän nukelta, miehet taas käyttää jo miltei korneja termejä, "häikäisevä", "tyrmäävä".

Tuntuu vähän liioitellulta. En kyllä itseäni kuitenkaan tyrmäävänä pidä. Nukessa saattaa olla jotain perää, mutta enemmän sellanen vanha posliininukke jolla on vauvan kasvot ja pyöreä otsa. Että onko se nyt kohteliaisuus vai ei :'D

Kääpiöläppää kuulee välillä.

Vierailija
28/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpa sun hiukset kasvanut hirveästi"

Ilmeisesti ne kasvaa keskimääräistä nopeampaa tahtia, mutta esimerkiksi äitini jaksaa mainita tuosta lähes joka kerta kun tavataan (kerran kuussa). Kellekään muulle en ole kuullut sanovan tuota, joten ei liene hänen perus puheenaiheensakaan, jonka kaikille sanoisi.

Vierailija
29/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia, jota ei kommentoida, mutta jota jokainen hiljaa päässään ihmettelee / kauhistelee: olen aina hiestä litimärkä, päälaesta varpaanpäihin. Sen näköinen, kuin olisi kaadettu ämpärillinen vettä päälle. Kesät talvet. Kyllä mä ihmisten ilmeistä näen, että katsovat ja ihmettelevät, pitävät ällöttävänä.

Se kai vie niin huomion kaikelta muulta, ettei mulle sitten pahemmin mitään kommentoida. Ihan hyvä, koska vittuiltavaa löytyisi :D

Vierailija
30/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 130kg/172cm eikä kukaan sano mun kropasta mitään.

Kampaajalla tulee aina puhetta miten paksut hiukset mulla on, vaikka ei musta tunnu että ne enää edes on kovin paksut. Äidilläni on oikeesti paksut vaikka on jo yli 60.

Vierailija
31/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla alkaa harmaantua hiukset! Jopa pomoni (mies) on huomauttanut tästä USEAMPAAN kertaan. (Joo, enpä olekaan itse huomannut, kiitti!)

Vierailija
32/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia, jota ei kommentoida, mutta jota jokainen hiljaa päässään ihmettelee / kauhistelee: olen aina hiestä litimärkä, päälaesta varpaanpäihin. Sen näköinen, kuin olisi kaadettu ämpärillinen vettä päälle. Kesät talvet. Kyllä mä ihmisten ilmeistä näen, että katsovat ja ihmettelevät, pitävät ällöttävänä.

Se kai vie niin huomion kaikelta muulta, ettei mulle sitten pahemmin mitään kommentoida. Ihan hyvä, koska vittuiltavaa löytyisi :D

Mikä tauti sulla on?

Vierailija
33/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas sä ruskea!

Vierailija
34/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla alkaa harmaantua hiukset! Jopa pomoni (mies) on huomauttanut tästä USEAMPAAN kertaan. (Joo, enpä olekaan itse huomannut, kiitti!)

Joo tämä. Tosi mukavaa, kun hiukseni alkoivat harmaantua jo joskus 22-vuotiaana.

Vierailija
35/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tauti sulla on?

En tiedä. Ei ole vielä diagnosoitu, vuosienkaan yrittämisestä huolimatta.

Vierailija
36/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En olisi arvannut että olet jo noin vanha!" 

(Jos joku kysyy ikääni ja kerron sen.)

Tämä on kyllä näin 40-plussana jo ihan puhdas kohteliaisuus :D 

Vierailija
37/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai siis ootko sä ALLE kolmekymmentä???"

T. 28-v jota luullaan usein 40-vuotiaaksi

Vierailija
38/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun sulla on kauniit silmät.

Vierailija
39/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä on äiti ja kumpi tytär? (Talvivaatteissa ja pipot päässä oltiin.) Tytär ei tykännyt.

Vierailija
40/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpa sulla suuret silmät"

"Kääpiö" (160 cm)

"Roteva" (käyn salilla)

"Söpö"