Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lause, jota kuulet jonkin ulkoisen ominaisuutesi takia usein?

Vierailija
23.07.2018 |

Aloitan:

"Pitäiskö sun harjata/pestä sun hiukset useammin?" (luonnonkihara ja ohut tukka)

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ootpa pitkä"

(Tää ei haittaa yhtään, tykkään pituudestani!)

"Oot ruma" ja yksittäisten piirteiden jatkuva haukkuminen

(Terveisin ainoa kaverini)

Vierailija
82/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onks noi omat?". Ei ku naapurin Tiinan...

😐

No mut jos on pidennykset, niin eihän ne omat ole. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olet ihan nätti, kun hymyilet"

Ok eli muuten olen ruma. Tätä olen kuullut eri muodoissa.

Vierailija
84/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, onpa täällä paljon muitakin jotka saavat kuulla vähäisestä pituudestaan! Mulla kans juuri nämä "Oletpa lyhyt/pieni!", "Olet varmaan (alle) tän ja tän ikäinen/tosi nuori!" (olen 28) ja vahvat epäilyt esim. alaikäisyydestä tai kykenemättömyydestä johonkin tehtävään vähäisen koon tai iän takia ovat ihan peruskauraa. Tai se, että ihan tuntemattomatkin täysin häpeilemättä kysyvät suunnilleen aloituslauseena pituuttani (152 cm). Mitään kääpiöläppää en ihme kyllä ole vielä koskaan kuullut, vaikka sitä ilmeisesti heitellään ihan yleisesti 10+cm pitemmillekin. Ihan hyvin olen elämässäni, työssäni ja ihmissuhteissani pärjännyt näin alamittaisenakin, kiitos vaan kysymästä.

Sen olen myös vuosien varrella oppinut, että lyhyt nainen ei koskaan voi olla esim. kaunis tai näyttävä (vaikka olisi kuinka pukeutunut ja laittautunut), vaan aina söpö, suloinen, nätti tms. Kiitos vaan jos joku kehuu tai ulkonäöstäni positiivisesti ajattelee, mutta kyllä tuo on tähän ikään mennessä alkanut jo aika tavalla ärsyttää.

Ehkä vähän ot, mutta on se jännä, kuinka pituus vedetään kaikkeen keskusteluun mukaan aina jotenkin. Mä kuulen edelleen baarissa (miehiltä) välillä sitä, etten saa koskaan miestä koska olen niin lyhyt. Hah, olenpahan ainakin naimisissa, joten ainakin jollekin olen kelvannut ! 😀

Mutta tosiaan, se on totta, että muualla sitä kuulee vaan olevansa nätti, vaikka vastaavissa vaatteissa 170cm on näyttävä. Etenkin töissä on kamalaa olla ”suloinen”, yritäppä siinä olla sitten vakavasti otettava.

Mutta tämä nyt minun puoleltani tästä, ettei vaan hyvä aloitus mene kokonaan lyhyyskeskusteluksi. 😀

61

Vierailija
85/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Ootko ajatellut kokeilla vaikka jotain kosteusvoidetta tuohon ihoon”?

Minulla on todella paha psoriasis, eli suuri osa ihosta on hilseilevien ja/tai märkivien haavojen peitossa. Tätä sairautta on hoidettu mm. pistoksilla, valohoidolla ja lääkevoiteilla, ja muutaman kerran olen joutunut sairaalahoitoon ihon tulehduttua niin pahasti. Tiedän että moni ei sano tuota mitenkään pahalla, mutta kun on taistellut tämän sairauden kanssa kohta 20 vuotta, niin eipä taida mikään perus Nivea auttaa.

Vierailija
86/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näytätpä väsyneeltä!", "Nukuitko huonosti?" tms. Mulla kun on tummat silmäpussit aina vaikka nukkuisin 24h putkeen.

Vierailija
87/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä sulle on tapahtunut? / Mikä sua vaivaa?

En olis ikinä uskonut miten tökeröitä ihmiset voikaan olla ennen kuin sain niskoilleni pahan aikuisiän aknen."

Niin. Anna kun arvaan et nämä aikuisiän aknestasi huomauttelevat ihmiset ovat naisia 95%:sesti. Naisvihaa en löydä itsestäni, vain kokemusta naisista.

Vierailija
88/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Annas kun setä auttaa, oot niin nuori tyttö vielä. Just varmaan 20 täyttäny."

"En voi myydä sulle aikuisten lippua, otat nyt ainakin tän opiskelijalipun."

Olen siis 163 cm pitkä ja ilmeisesti ikäistäni nuoremman näköinen 27-vuotias. Korkea ääni ei auta asiaa ja työskentelen lisäksi erittäin miesvaltaisella alalla.

Vierailija
89/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla alkaa harmaantua hiukset! Jopa pomoni (mies) on huomauttanut tästä USEAMPAAN kertaan. (Joo, enpä olekaan itse huomannut, kiitti!)

Tunnustan että olen syyllistynyt tähän, mutta itse tarkoitin sen ihailevana kommenttina miespuoliselle kaverilleni. En tiedä onko mulla joku outo fetissi, mutta mielestäni muutamat harmaat hapset tuo vaan lisächarmia mieheen. Jotenkin koko mies näytti yhtäkkiä astetta paremmalta kun ne ensimmäistä kertaa huomasin.

Vierailija
90/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä sulle on tapahtunut? / Mikä sua vaivaa?

En olis ikinä uskonut miten tökeröitä ihmiset voikaan olla ennen kuin sain niskoilleni pahan aikuisiän aknen."

Niin. Anna kun arvaan et nämä aikuisiän aknestasi huomauttelevat ihmiset ovat naisia 95%:sesti. Naisvihaa en löydä itsestäni, vain kokemusta naisista.

No ehkä enemmän naisia, mutta ainakin yhden kerran muistan kun tämän kommentin esitti kaupassa ihan tuntematon mies. Jälkikäteen ajateltuna hän ilmeisesti yritti iskeä minua, koitti vielä moneen kertaan pyytää minua jäämään juttelemaan ja puhua muita mukavia, mutta jotenkin tuo aloitusrepliikki nyt ei vaan toiminut.

Vierailija
91/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😐

Alanuolista päätellen joidenkin mielestä ovat silloinkin omat. No, itselläni on ollut ripsienpidennykset ja rakennekynnet, enkä siitä ole pahastunut, jos olen "joutunut" sanomaan, että no eivät tietenkään ole omat. Harvempi niitä tosin sellaisiksi edes on luullut. Kuten myös olen sanonut hiusväristä, että no ei tietenkään ole oma. 

Vierailija
92/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä lukemistani, muiden kertomista kommenteista tuli mieleen et lähipiiriini ei mahdu enää yhtään henkilöä joka käyttäytyisi noin tökeröllä tavalla. He ovat kaikki lentäneet jo ulos ystäväpiiristäni. Vieraat miehet eivät yleensä puhu toisilleen tuolla tavalla ja tästä päättelen että jos kyseessä on näin tökeröllä tavalla käyttäytyvä vieras henkilö, on se yleensä nainen. Mukavaa kesän jatkoa!

Vierailija
93/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kirkkaansiniseksi värjätty tukka. Ihan säännöllisesti joku random tulee sanomaan Sanniksi. Vaikka eihän sillä enää edes ole siniset hiukset?

Vierailija
94/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sinulla iso pää / X on jättipää. Tiedän, enkä voi sille mitään. Ei tätä yleensä vierailta kuule, vaikka moni varmasti niin ajattelee, mutta tutuilta aina silloin tällöin.

Vierailija
95/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuinka kaunis ja pitkä sinä olet!! Kyllä saa olla tarkkana miesten kanssa (mielestäni en ole mikään missikaunotar, ihan perusnätti, miehiä ei ole pahemmin jonoksi asti ollut ikinä, pituutta 172 cm eli en ole myöskään mikään metriheikki)

Vierailija
96/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla kyllä isot tissit, tuon kuulee vähintään miehiltä, usein myös naisilta.

Vierailija
97/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😐

Alanuolista päätellen joidenkin mielestä ovat silloinkin omat. No, itselläni on ollut ripsienpidennykset ja rakennekynnet, enkä siitä ole pahastunut, jos olen "joutunut" sanomaan, että no eivät tietenkään ole omat. Harvempi niitä tosin sellaisiksi edes on luullut. Kuten myös olen sanonut hiusväristä, että no ei tietenkään ole oma. 

Minä alapeukutin siksi, koska et ymmärtänyt alkuperäistä viestiä. Tai siis minä ainakin ymmärsin sen ihan eri tavoin kuin sinä. En siis ole sitä mieltä, että pidennykset olisivat omat, vaan, että siinä ei todellakaan puhuttu mistään pidennyksistä...

Vierailija
98/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko sulla tekoripset?" Ei o...

Vierailija
99/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän kesät talvet hametta, siitä kuulemiseni mukaan voi päätellä kaikenlaista. Esim. olen pokaamassa jatkuvasti miehiä, Olen menossa jatkuvasti bilettämään, olen jatkuvasti humalassa, olen tyrkky, olen kaupan, palelen, en osaa pukeutua, olen olevinani jne.. naisia ottaa hame oikein urakalla kupoliin 23 asteen pakkasessa bussipysäkillä oon kuunnellut julkista haukuntaa ja ihmettelyä kuinka kehtaan. Minä kehtaan mulla on meinaan sääret sellaiset että niitä kannattaa esitellä.

Onks sun elämä tosiaan vaan tuota "säärien esittelyä"?

I rest my case.

Vierailija
100/142 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpa sulla pitkät hiukset! Onko niissä pidennykset?" Mulla siis lähes takapuoleen asti pitkä platinablondi. Ilmeisesti pitkä, paksu ja hyväkuntoinen vaalennettu tukka on niin harvinaista että pakko olla pidennykset.. ihan omat on siis.