Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIeheni ei tykkää käydä suihkussa kuin 2-4 kertaa viikossa,itse käyn päivittäin,miten saada mies muutttumaan?

Vierailija
29.04.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos houkuttelisit miehes iltaisin suihkuun seksimielessä ;) Ja hullut " kehut" päälle kun mies on niin ihanan tuoksuinen ja haluttava puhtaana ;) tai jotain sinne päin... Kuitenkin sillälailla sievästi sanot, että mies ymmärtää asian niin että kun hän tuoksuu ihanan raikkaalle ja puhtaalle, sinua haluttaa useammin ;)

Vierailija
2/13 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä jos houkuttelisit miehes iltaisin suihkuun seksimielessä ;) Ja hullut " kehut" päälle kun mies on niin ihanan tuoksuinen ja haluttava puhtaana ;) tai jotain sinne päin... Kuitenkin sillälailla sievästi sanot, että mies ymmärtää asian niin että kun hän tuoksuu ihanan raikkaalle ja puhtaalle, sinua haluttaa useammin ;)

Siis mä en kattelis päivääkään tollasta oksettavaa haisuli. Ei ole normaalia että aikuista ukkoa pitää seksillä maanitella huolehtimaan hygieniastaan... YÖÖÖÖKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK! Miten edes pystyt imemään miehesi munaa?

Vierailija
4/13 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä riittää ihan hyvin. Mun mies ainakin tuoksuu aina ihanalle, vaikka ei joka päivä suihkuta.

Vierailija
5/13 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: " muutin lasten makkariin nukkumaan" -ketjun ap

Vierailija
6/13 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joka toinen päivä riittää ihan hyvin. Mun mies ainakin tuoksuu aina ihanalle, vaikka ei joka päivä suihkuta.

Vierailija
7/13 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kuin usein se sitten käy 1 vai 4? Aika oleellinen ero. En itsekään käy kuin joka toinen päivä koko suihkussa (eli 4krt/vko). Pikkupesut tietty joka päivä, mutten voisi kuvitellakaan käyväni vain kerran viikossa.

Vierailija
8/13 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy asiakas joka käy pesulla n. 6 vkon välein ja vaihtaa vaatteet yhtä usein. Hammasharjaa tuskin on nähnyt jne..

Vierailija
9/13 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhraan patistele aikuista miestä omille tavoillesi, joissa ei ole päätä ei häntää. Länsimaiset ihmiset eivät vieraannut ainoastaan luonnosta, vaan jopa itsestään. Huoh.

Vierailija
10/13 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuhtelee tärkeät suojakerrokset iholta

Vierailija
11/13 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistan

16

Vierailija
12/13 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä RIISUNUT KENKIÄ JALASTAAN!

Vierailija
13/13 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tavallista saippuaa hiustensa pesuun, että joo kyllä on ihan yhtä hyvää kuin kalliit samppoot. Hyi helvetti sitä rasvaista ruikulettiä, ei kuule tarvii geelillä tukkaa muotoilla kun seisoo pystyssa ihan au naturel.

Itse käyn suihkussa joka aamu. Likainen olo olisi muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan