Huutiksessa on myynnissä hääpuku koko 58-60
En tajua, miksi kukaan haluaa mennä noin lihavana naimisiin. Onpa sitten tosi kiva katsella loppuelämänsä ajan niitä hääkuvia, joissa on tajuton pontso.
Kommentit (20)
laihduttaa ja käy ties missä hampaiden valkaisuissa ja silmälaeikkauksissa yhtä päivä varten.
Kuvatko ne kaikkein tärkeintä siinä naimisiinmenossa onkin?
Että sitten olla menemättä naimisiin kokonaan, jos ei ole koko 36-38?
Sinulla näyttäisi nuo elämän tärkeimmät asiat olevan järjestyksessä...ööö. Not.
Miksi laihat haluavat mennä naimisiin?? Onpas kiva sitten vanhana katsoa kuvia, joissa luut töröttävät hääpuvun läpi,,,?
olen kokoa 34 ja pituus 172cm.
Ei rakkaus painoa tai kokoa katso, tuollaiset ihmiset kuin ap, ovat niin pinnallisia, että eipä heillä ole muuta tarjottavaa kuin oma loistava " älyykkyytensä" .
Ääliö!!
Taidat olla hoikka mutta et saa luonteesi takia miestä ja olet vaan kateellinen.
Vai osuiko aloitus kenties omaan nilkkaan??;)
Kyllä hääpäivä on yleisesti yksi kauneimpia päiviä elämässä, joten itsekin haluan sen koittaessa näyttää kauneimmiltani! Ja toiseksi haluan nauttia KOKO päivästä, enkä iltaa myöden painua nukkumaan väsyttyäni kilojeni kanssa!
T:laiheliini
Taidat olla tärähtänyt? Eikä sua hävetä olla noin inhottava. Onko susta hauskaa aiheuttaa pahaa mieltä ihmisille?
Mutta jos hääkirkko ois varattu, taatusti laihduttaisin.
ap (koko 42)
Noin inhottava ihminen ei ehdi naimisiin;) Sulla on vähintäänkin syöpä.
Taidat hiukan provosoida saadaksesi kiukkuisia vastauksia?
Minä olen kokoa 38, varsin normaalikroppainen. Minusta on aivan älytöntä, että hääpäivään satsataan koko omaisuus ja ulkonäkö on lähes pakkomielle tuleville morsiamille.
Mies ottaa aviovaimokseen sen saman ihmisen, johon on tutustunut seurustelun aikana. Ei sitä, joka hääpäiväksi on kiillotettu ja puunattu " parhaimmilleen" .
On aivan hirveän turhamaista ja turhaa keskittää kaikki energia vartaloon ja ulkonäköön -vain yhden päivän vuoksi.
Todella lapsellista sinulta.
Ihminen voi olla kaunis ja onnellinen kokoon ja painoon katsomatta.
Jopa todella lihava voi olla paljonkin onnellisempi kuin sinä.
Laihuus ei ole onnea, olet käsittänyt jotain tässä elämässä väärin.
Mutta huomaa kuinka köyhä olet henkisesti. Sääli miestäsi ja sääli lapsiasi, ehkä vanhana huomaat kuinka naivi olet ollut ja mikä elämässä oiekasti merkkaa jotain.
Ei saisi toivoa toiselle pahaa, mutta tämänä kerran, toivon sinulle elämääsi jotain todella katastrofaalista, että huomaat, kuinka ei enää merkitse mitään se paljonko painat ja miltä näytät.
Johan mä kirjotin, että sillä on syöpä;)
laitetaan päälle vaikka vielä paha reuma, niin saa tuta kortisoonin vaikutuksesta! ;)
et arvaa kuinka vaikeeta tän kokoisen ihmisen on löytää hääpukua! Saatikka miestä!
ainakin hän tietää, että miehensä rakastaa juuri häntä sellaisena kuin on, eikä hae mitään edustusvaimoa kuvaansa kiillottamaan!
t: laiheliini.
Ei se katso kokoa kun rakastuu ja haluaa sanoa tahdon.Mutta,jos kerran olet tälläisen koon nähnyt,niin viitsitkö linkittää mulle,niin voin katsoa josko se olisi sellainen puku mikä täällä herättäisi kiinnostusta.
En ole edes tiennyt että noin isoa kokoa on olemassa.
Jos sitä laihtumista jää odottelemaan, niin voi jäädä kokonaan menemättä. Sekö sitten on hyvä?
Joku tikkulaihako tän keskustelun aloitti?
Kohoaa itseluottamus muhkuroiden keskellä, kun teet näitä aloituksia...