Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on jo neljä lasta, mutta kaipaan seuraavaa enemmän kuin ikinä

Vierailija
22.07.2018 |

Onko muilla samaa?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, onnea teidän perheelle! Toivottavasti teille suodaan lapsia juuri se määrä joka teille sopii!

Vierailija
22/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen naiset saivat äänioikeuden ensimmäisten joukossa Euroopassa. Onneksi meitä on sellaisiakin, jotka osaavat sitä arvostaa, eivätkä alistu miehensa kylkiluuksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljäkin on jo liikaa. Milläs elätät ne jos miehellesi sattuu jotakin tai löytää uuden?

No eipä kukaan tuosta syystä nykysuomessa vielä mierontielle ole joutunut. Älä huoli.

Niin, nykyisessä Suomessa. Mutta valtio velkaantuu nykyään sellaista vauhtia että jo 10 vuoden kuluttua kaikkia etuuksia maksetaan paljon vähemmän. Paluu perinteisempään yhteiskuntaan on valitettavasti edessä.

Vierailija
24/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tilanne ja yllätyin kuinka negatiivinen suhtautuminen täällä on... Meillä ainakin riittää läsnäoloa ja rakkautta. Juuri siksi mietimme viidettä. Miksi alapeukutetaan sitä että joku aidosti haluaa lapsia ja kykenee heille antamaan hyvät lähtökohdat elämään?

Vierailija
25/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentutehtailija 🙊

Vierailija
26/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka iso palkka miehelläsi on?

Riittäisi kyllä viidenteen.

-ap

Eli mies elättäisi senkin penikan.

Vierailija
27/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuo sama kolmannen jälkeen. Lähipiiri ja vähän mieskin oli kummissaan, että eikö tää jo riittäisi.

Joku vaan jotenkin meidän perheestä puuttui vielä ja kun neljäs syntyi, tiesin siinä hetkessä että nyt on meidän perhe kokonainen. Viimeinen oli jotenkin se, jonka piti meille vielä tulla😊

Vaikea selittää, mutta viimeinen lapsista piti oottaa että perhe oli koossa.

Vierailija
28/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen naiset saivat äänioikeuden ensimmäisten joukossa Euroopassa. Onneksi meitä on sellaisiakin, jotka osaavat sitä arvostaa, eivätkä alistu miehensa kylkiluuksi :D

Miten tuo viesti liittyy mihinkään? Meinaatko, ettei suurperheiden äitejä äänestäminen kiinnosta. Ja miten lasten haluaminen on alistumista, jos se on naisen oma tahto.

Vierailija
29/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuo sama kolmannen jälkeen. Lähipiiri ja vähän mieskin oli kummissaan, että eikö tää jo riittäisi.

Joku vaan jotenkin meidän perheestä puuttui vielä ja kun neljäs syntyi, tiesin siinä hetkessä että nyt on meidän perhe kokonainen. Viimeinen oli jotenkin se, jonka piti meille vielä tulla😊

Vaikea selittää, mutta viimeinen lapsista piti oottaa että perhe oli koossa.

Ihana 😄

💚

Vierailija
30/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittävää että ihmisellä ei ole mtn muuta elämässä kuin lapset.

Vierailija
31/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollista. Sitähän varten me täällä ollaan. Lisääntymistä varten.

Vierailija
32/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihanaa-olen iloinen puolestanne.Mikä onkaan ihanampaa ,kuin uusi ihmistaimi.

Toivon,että saatte niin monta lisää,kun haluatte.

Ehkä ihminen,joka on menettänyt pienen/nuoren lapsen ymmärtää vielä paremmin .

Vierailija
33/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin säälittävää että ihmisellä ei ole mtn muuta elämässä kuin lapset.

Siis mikä telepaatti sinä olet sanoaksesi ettei esim ap:n elämässä ole muuta? Huh huh. Meillä ainakin on vaikka lapsia on 4.

Vierailija
34/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka iso palkka miehelläsi on?

Riittäisi kyllä viidenteen.

-ap

Eli mies elättäisi senkin penikan.

Se on yhtä paljon sen uroksen penikka.

Vierailija
35/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsevätkö kaikki lapsenne harrastuksiin? Saavatko kaikki lapset edes tuntia viikossa aikaa ilman sisaruksia? Kuinka usein lapsenne pääsevät ilman sisaruksia jonnekin?

Olen viisi lapsisen perheen esikoinen ja harrastuksiin pääsin vasta kun itse sinne pääsin kulkemaan. Kun olin 11, kanssani ei kukaan enää tehnyt mitään ilman sisaruksiani. Tietenkin pienimmät tarvitsivat eniten hoivaa, joten opin olemaan vanhemmille täysin näkymätön. Kummejani näin kerran vuodessa, silloin kun väsyneet vanhemmat jaksoivat tapaamisen järjestää.

Koen että sen jälkeen kun täytin kolme, en tullut huomioiduksi ikinä yksilönä. Olin vain se näkymätön, helppo lapsi.

Aikuisena olen vasta alkanut oireilla. Miettikää oikeasti onko teillä AIKAA ja viitsimistä olla kahden edes joka viikko, jokaisen lapsenne kanssa ilman sisaruksia, jos ei ole älkää haaliko lisää lapsia. Kenenkään ei pidä olla pelkkä joukon jatke, osa lapsilaumaa. Jokainen tarvitsee yksilöllistä huomiota.

Vierailija
36/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun uusi vauva tulee, niin isommat lapset unohdetaan? Näitä näkee valitettavan usein. Ja isommat lapset pakotetaan lapsenvahdiksi. 

Vierailija
37/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljäkin on jo liikaa. Milläs elätät ne jos miehellesi sattuu jotakin tai löytää uuden?

En ole ap, mutta vastaan omasta puolestani. Ihan omalla palkalla elättäisin neljä lastani. Tienaan enemmän kuin mieheni, joka hänkään ei tienaa ihan huonosti. Kannatti opiskella hyväpalkkainen homma yliopistossa hyvin työllistävällä alalla.

Vierailija
38/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan poistaa lapsilisät esimerkiksi kolmannen lapsen kohdalla, niin voisi pahimmat tapaukset jättää viimeiset Nico-Petterit tekemättä.

Vierailija
39/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollista. Sitähän varten me täällä ollaan. Lisääntymistä varten.

Peen marjat. Silloin kun keskimääräinen elinikä oli noin 30 vuotta, niin homma oli ihan ok. Nykyään pitäisi rajoittaa kaikkialla lisääntymistä ja rajusti.

Vierailija
40/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikkiaan kuusi lasta, kaksi tosin jo pesästä lentänyt ja sitten neljä alle kouluikäistä. Tämä on naurettavaa, mutta joskus siinä 11 vuoden aikana, joka näiden kahden lapsisarjan väliin tuli sain ennustuksen että olen saava vielä neljä lasta. Ei uskottu silloisen miehen kanssa ennustuksiin eikä horoskooppeihin noin yleensä mutta tämän inspiroimina päätettiin yrittää. Meni vuosia eikä onnistuttu. Suhde päättyi sittemmin. Heitin ennustuksen mielessäni kankkulan kaivoon.

Nykyisen mieheni kanssa ensimmäinen yhteinen lapsi oli vahinko. Mulla oli kehittynyt jo niin paha endometrioosi ettei raskautta pidetty todennäköisenä joten eipä viitsitty ehkäistä. Niin vaan raskaaksi tulin vuoden yhdessä olon jälkeen ja ihana tyttö syntyi. Hänen jälkeensä syntyi nopeaan tahtiin vielä toinen tyttö ja kaksi poikaa. Koska näin toivoimme tapahtuvan ja se meille suotiin. Ympärillä hiukan ihmiset jaksoi puhua ja kauhistella, mutta me todella halusimme vielä toisen yhteisen lapsen, sen jälkeen kolmannen ja vielä neljännenkin. Kun sain vastasyntyneen kuopuksen syliini tuli tunne, että nyt on perhe viimein kokonainen ja sama juttu miehellä. Muistin kauan sitten saadun ennustuksen vasta hiljattain. Hymähdin - vähän outo, mutta ihana sattuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan