Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa toimivaa EDULLISTA ja TUOKSUTONTA pyykinpesujauhetta?

Vierailija
22.07.2018 |

Ennen käytin Sertoa, koska se ei käytännössä tuoksunut miltään. Menivät nostamaan hintaa, joten löysin uudeksi pesuaineeksi Prismassa myytävän Extran. Nyt se on hävinnyt myynnistä.

Mistä löytäisin tilalle vastaavan edullisen tuoksuttoman pyykkijauheen?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin lähtee lika pesupähkinöillä. Vuosien kokemus. Ecover on myös hyvä - eikä tarvita huuhteluaineita.

Lähteekö myös hiki. Meillä on aktiivinen urheilijaperhe. ap

Vierailija
22/31 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Taidan kokeilla Rainbowta tai Pirkkaa, kunha ensin vertailen hinnat. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä. Taidan kokeilla Rainbowta tai Pirkkaa, kunha ensin vertailen hinnat. ap

Itse käytän Bio Luvilin Sensiteviä 1L puteli. Tokmannilla n. 3,5 e. Vinkki. Annostelua voi pienentää, esim kevyesti likaantuneiden kohdalla n. puoleen. Opiskelin aikoinani tekstiilihuoltoa, näin opettajamme neuvoi. Huuteluaineena tavallinen etikka on verraton. 5:n kg kone puoli dl etikkaa. Lopuksi, noissa halvemmissa on usein isommat annossuositukset!

Vierailija
24/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvinta on kun liuottaa marseillesaippuahiutaleista nestemäistä pesuainetta. Paketti maksaa n. 10€ ja riittää meillä varmaan vuodeksi neljä henkisellä perheellä. Ohjeita löytyy netistä, hyvin helppoa.

Vierailija
25/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut, joka ei tuoksu yhtään mun nenään, on Erisan. Kaikista muista haistan jotain. Neutralia käytin kauan, mutta nyt olen herkistynyt senkin tuoksulle. Olen monikemikaaliallergikko. Annostelen hyvin niukasti Erisaniakin.

Vierailija
26/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla on iisiä, hyvin toimii eikä haise miltään.

Vierailija
27/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon Serton hintaa nostettiin että se oli sinulle liikaa? Ei se mun mielestä liian kallista ole.

Vierailija
28/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pyykki, on lisäksi suomalaista

Vierailija
29/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilla on iisiä, hyvin toimii eikä haise miltään.

Juuri olin tulossa kommentoimaan samaa.

Vierailija
30/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin lähtee lika pesupähkinöillä. Vuosien kokemus. Ecover on myös hyvä - eikä tarvita huuhteluaineita.

Lähteekö myös hiki. Meillä on aktiivinen urheilijaperhe. ap

Pesupallollinen väkiviinaetikkaa (Xtra n. 1,20€ S-kaupassa) esipesuun, niin lähtee pahat hajut kaikki.

Vierailija
31/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän aina nestemäisiä, ja useimmiten on tullut ostettua Neutral-merkkistä. Rainbow-merkkistäkin olen kokeillut ja ihan ok on, tosin sitä joutuu käyttämään vähän enemmän, kun on laimeampaa. Joskus käytin Lidlin Formaliakin, mutta nyt ei ole tullut käytyä Lidlissä.

Villa- ja silkkivaatteille käytän Erisanin kaikelle pyykille sopivaa ainetta. Erisan olisi suosikkini, mutta se on aavistuksen Neutralia kalliimpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän