Mistähän sinapinhimo johtuu, syön jopa toisinaan nakkeja että saisin hukuttaa ne sinappiin
vaikken muuten ole ollut lihansyöjä 30 vuoteen.
Tungen sinappia jo perusruokavalioonikin, eli kalaruokiin, ihmeen hyvin se kalankin kanssa sopii, ainakin tämän himon kanssa.
Mikähän siinä sinapissa mua nyt vetää, voisko olla joku vitamiininpuutos vai onko pelkkä sinapinpuutos??
Nytkin kuola valuu kun ajattelen sinappia.
Kommentit (28)
Niin ja en todellakaan ole raskaana. Tämä himo jatkunut jo pari vuotta, seksiä en harrasta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Sinappi on hyvää ja sopii paistetun kalan kanssa.
Nakit ovat epäilyttäviä.
Tiedän, mutta sinapinhimossa en ajattele sitä. Ennen ei ois tullut mieleenkään syödä niitä.
ap
Mä syön hernekeittoa vain siksi että saan laittaa sen päälle ainakin 5 koko lautasen pituista Aura-sinappiraitaa.
Mutta tällä hetkellä mun himotuksen kohde on hot sauce, jota juuri laitoin paprikan puolikkailla ja rouskutin menemään... Illalla paistan kananmunia ja hukutan ne tuohon soosiin... ;D
Vierailija kirjoitti:
Niin ja en todellakaan ole raskaana. Tämä himo jatkunut jo pari vuotta, seksiä en harrasta.
ap
Jos se on mulkun puute? Oireet ovat joskus omituisia.
Kokeile kahvilla pullaviipaleen päällä.
Seleeniä ja magnesiumia siinä on ainakin.
Olisiko se joku happaman tarve elimistössä, itsekin tykkään sinapista ja puolukkasurvoksesta useiden ruokien kanssa. Ei siinä varmaan mitään outoa ole.
Sama juttu. Epäilen että johtuu sinapissa olevasta suolasta.
Olen terve ja iloinen ketsupin ja sinapin suurkuluttaja (60+). Isäni sanoi aikoinaan, että käytän ruokaa vain alustana ketsupille.
Mikä on parhaan makuinen sinappi? Tykkään myös sinapista, mutta olisi kiva löytää joku tosi herkku sinappi.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön hernekeittoa vain siksi että saan laittaa sen päälle ainakin 5 koko lautasen pituista Aura-sinappiraitaa.
Mutta tällä hetkellä mun himotuksen kohde on hot sauce, jota juuri laitoin paprikan puolikkailla ja rouskutin menemään... Illalla paistan kananmunia ja hukutan ne tuohon soosiin... ;D
Arvaa mitä, tämä on sinapinhimoiselle rikoista, mutta hernekeittoon en uskalla laittaa sinappia vaikka kaikki sitä yhdistelmää kehuu. :D
Laitan juustosiivuja hernekeittolautaselle sulamaan siihen sekaan.
Pitäis kyllä uskaltaa kokeilla.
ap
Teillä on hysteria.
Määrään lääkkeeksi orgasmeja.
Luin jostain, että se liittyisi kalsiuminpuutteeseen. Etsin ko. tietoa taannoin, sillä itselläni oli sama juttu. Söin jopa päivittäin useita voileipiä, joissa leivän päällä oli ainoastaan ohuelti Oivariinia ja reilusti sen päällä väkevää dijon-sinappia, enkä meinannut saada tarpeekseni siitäkään. Sellaisen kyllä huomasin, että kun aloin syödå päivittäin jogurttia/rahkaa/mysliä maidolla, niin sinapinhimoni hellitti, joten se täsmäisi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on parhaan makuinen sinappi? Tykkään myös sinapista, mutta olisi kiva löytää joku tosi herkku sinappi.
Oma suosikkini on hunaja-dijon (Maillen tuote). Paremman puutteessa menee väkevä musta Turun sinappikin.
T. #15 (ajoittain sinapinhimoa poteva)
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Epäilen että johtuu sinapissa olevasta suolasta.
En oikein usko omalla kohdalla tätä teoriaa, kun tykkään suolasesta ruuasta, saan suolaa liikaakiin mitä terveys vaatis.. on vielä verenpainetauti, vähentää pitäisi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain, että se liittyisi kalsiuminpuutteeseen. Etsin ko. tietoa taannoin, sillä itselläni oli sama juttu. Söin jopa päivittäin useita voileipiä, joissa leivän päällä oli ainoastaan ohuelti Oivariinia ja reilusti sen päällä väkevää dijon-sinappia, enkä meinannut saada tarpeekseni siitäkään. Sellaisen kyllä huomasin, että kun aloin syödå päivittäin jogurttia/rahkaa/mysliä maidolla, niin sinapinhimoni hellitti, joten se täsmäisi kyllä.
Kiitos tästä, voi hyvinkin olla että kalsiumia saan liian vähän.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos se on mulkun puute? Oireet ovat joskus omituisia.
Laitetaanko mulkkuun sinappia?
ap
Vierailija kirjoitti:
Lähikaupan valikoimista Maillen Dijon kokojyväsinappi on mun suosikki, kakkosena Dijon originale. Toimii niin tomaattipiirakan pohjalla kuin soijachorizon kanssa :)
Sinappi on hyvää ja sopii paistetun kalan kanssa.
Nakit ovat epäilyttäviä.