Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1904)
Jope ruonasuu ja mikko kivinen
Vierailija kirjoitti:
Äkäinenlompolo kirjoitti:
Fani ja idoli, kuulostavat vastakkaisilta mun korvaan.
No vastakkaisiahan ne ovatkin.
Oletko kännissä?
Nyt vähän loukkaannun - olen pienessä huppelissa mutta todellakin erotan fanin ja idolin.
Elias Kaskinen ja Tuomas Kauhanen
Räppärien ja paviaanien elekieli
Jostain syystä minusta E ja 4 muistuttaa toisiaan ja saatan ajatuksissa sanoa väärän !
Vierailija kirjoitti:
Leveys- ja pituuspiiri. Siis tämä maapallo.
Leveys- ja pituuspiirien määrittely johtuu jo antiikin merenkulkijoista. Hehän purjehtivat lähinnä vain Välimerellä ja se on muodoltaan pitkulainen itä- länsisuunnassa. Vastaavasti leveyttä määriteltiin pohjois- eteläsuunnassa. Tuohon aikaan ei kartassa ollut pohjoinen "ylhäällä" ja etelä "alhaalla" kuten nykyään.
Pohjois- ja eteläsuunnat (leveys) pystyttiin määrittelemään auringon korkeuden mukaan, mutta riittävän tarkkojen kellojen puutteen takia itä- länsisuuntaa (pituutta) ei pystytty kunnolla mittaamaan.
Nimet. Joku ihminen esitellään mulle ja 20 sek kuluttua en muista hänen nimeään. Koetan siinä seurassa sitten vaivihkaa kuulostella, että milläs nimellä nuo toiset häntä kutsuvat.
Jos sen sijaan mulle esitellään kissa tai koira tai vaikka useampi, ei tuota mitään ongelmia sitä nimeä muistaa.
Kortisoni ja kortisoli
Richard Gere ja Harrison Ford
Stationery ja stationary
Sylverster Stallone ja John Travolta
Sanna Marin ja vasemman jalan saapas
Karaoke ja bukkake. Voi vitsi että tuli nolo tilanne työpaikan illanvietossa!
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä minusta E ja 4 muistuttaa toisiaan ja saatan ajatuksissa sanoa väärän !
Tää on niin hauska! Kun mulla menee a, 2 ja valkoinen väri joskus sekaisin! Siis mulla niissä on jotain mikä yhdistää! :O
4 ja 7
(ihme, että tuossa "kirjoita seuraavat numerot peräkkäin" oli minulla nyt 474 :D)
Ruotsin ope opetti muistisäännön: aldrig - ei ikinä kahta ällää, alltid - aina kaksi ällää.
Vierailija kirjoitti:
Räppärien ja paviaanien elekieli
Räppärien ääntely ja jollain tavoin syvästi aivovammaisten henkilöiden ääntely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ovatko laulaja(t) Fredi ja Frederik sama henkilö vai kaksi eri henkilöä😂
Ne ja Fredi Mercury on kaikki sama henkilö.
Niin onkin mutta hän näyttelee montaa eri henkilöä tv-sarjassa Fredit.
Vierailija kirjoitti:
Ariana Grande ja Selena Gomez
Onko nämäkin eri henkilöt? Niin kun Puerto Rico ja Costa Rica ovat muka eri paikkoja!
Aina oppii uutta.
Leveys- ja pituuspiiri. Siis tämä maapallo.