Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
Aki Palsanmäki ja lietelanta. On kyllä hiukan loukkaavaa lantaa kohtaan.
Radio Nova ja Radio Aalto. Liian samanlaisia keskenään ja liian yksitoikkoiset soittolistat kummallakin.
Minulla ei, mutta kovin monella kiinteistönvälittäjiä myöden tuntuu menevän sekaisin ilmanvaihto ja ilmastointi.
Kaupataan kerrostaloasuntoja ilmastoinnilla, kun kyse on pelkästä poistoilmanvaihdosta..
Kun olin lapsi, MTV:n uutistoimituksessa oli kirjeenvaihtajien joukossa kaksi Helenaa: Laatio Moskovan-kirjeenvaihtajana ja Petäistö Pariisin-kirjeenvaihtajana. Sekoitin heidät kaksi keskenään.
Etanoli ja metanoli. En muista koskaan, kumpaa on viineissä ja oluissa ja kumpi on sokeuttavaa ja välittömästi tappavaa myrkkyä.
John Lennon ja Elton John, lähes aina 😂 Ehkä olen liian nuori tai jotain, niin menee vain nimet sekaisin, kun ei ole itse artistit niin läheisiä.
M. A. Numminen ja Martti Servo
Jennifer Connelly ja Jennifer Garner
Raahe ja Hanko.
Älkää kysykö miksi, en ole kummassakaan käynyt koskaan.
Olen vasta äsken hoksannut tämmöisen teorian, että kun saan Raahe-sanasta mielleyhtymän grahamkekseihin jos oikein mietin sanaa, ja Hangosta taas tulee keksit mieleen, että alitajunnassa varmaan ne siksi menevät sekaisin. En tietoisesti mieti grahamkeksejä enkä hangon keksejä, kun sekoitan noi kaupungit.
Molemmat varmaan aika saman kokoisia kaupunkeja(?) ja meren rannalla. Mutta se ei selitä tätä sekoiluani.
Vierailija kirjoitti:
Etanoli ja metanoli. En muista koskaan, kumpaa on viineissä ja oluissa ja kumpi on sokeuttavaa ja välittömästi tappavaa myrkkyä.
Muistisääntö: metanoli-> m niin kuin myrkky
Vierailija kirjoitti:
Se palstan vulvahullu on taas vauhdissa. En ole ikinä kuullut koko sanaa, paitsi täällä, tuo sama tyyppi aina. Sana taitaa kuulua vahaan tiedekirjaan.
Jotkut vahaavat vulvansakin.
Fani ja idoli, kuulostavat vastakkaisilta mun korvaan.
Niin ja Jätkäsaari ja Kalasatama! Ikinä en muista kumpi oli kumpi.