Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
Vierailija kirjoitti:
Internet-maatunnukset .lv ja .lt. En muista koskaan, kumpi on Latvian ja kumpi Liettuan.
Sama! (Tai siis auton rekkarikilvissä kansallisuustunnuksissa, mutta nuo samat on käytössä sielläkin.)
Aina pitää pysähtyä miettimään, että lv on pakko olla Latvia koska Liettuassa ei ole v-kirjainta.
Henry Cavill ja Calvin Harris
Aina, kun yritän mainita Henry Cavill:a niin ensin tulee mieleen Calvin Harris ja hänen nimestä haen Henryn, sillä nimet kuulostavat keskenään aika samanlaisilta.
Vaimoni ja ja hänen identtinen kaksoissisarensa. Vaimoni raivostuu ai kun rakastelen hänen siskoaan vaikka siskon mielestä siinä ei ole mitään pahaa.
Kommunismi ja sosiaalidemokratia. Eikö ne muka ole yksi ja sama asia?
Mies ja nainen. Nykyään se raja on niin häilyvä.
Tarkastaminen ja tarkistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Milonofin veljekset. En tiedä kuka on kuka kun kaikki ovat ihan saman näköisiä.
Eero on ihan eri näköinen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja ei. Siis nää menee jatkuvasti sekaisin.
Varsinkin kun kysyn naiselta, että saanko laittaa häntä tuhkaluukkuun. Niinpä laitan aina ihan varmuuden vuodeksi sen sinne. Ja joskus siitä tulee sanomista, mutta yritä siinä sitten selittää, että hämmennyin sanojen merkityksestä.
Joo, mulla kans menee ykkönen ja kakkonen aina sekaisin. Ihan ees-taas työntelyksi tahtoo mennä.
Eräällä tutullani menee sekaisin
Taru Sormusten Herrasta &
Harry Potter
Pienenä lapsena luulin hukkumisen tarkoittavan kadotusta (kun joku ihminen hukkuu)
Koulussa, kun opeteltiin englantia niin mulla meni useasti nämä sanat sekaisin
Word= sana
World= maailma
Uutena vuotena, kun puhutaan paukuista niin mielessäni ne kuulostaa aina pieruilta.
Brutto ja netto
Tekniikka ja taktiikka
Debit ja credit
Geneva ja Geneve
Joensuu ja Jyväskylä
Hok elanto ja mikä se toinen olikaan, siis en koskaan muista kumpi oli S ja kumpi K-ryhmä
Tiberlake ja Timberland
Olen monesti ajatellut ostavani Timberlaken kengät ja kutsunut kaverille Justinia Timberlandiksi
Persu lohkaisi taas mojovasti äänestäjälleen.