Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
Tämä on ollut minulla aivan lapsesta saakka: värit. En siis ole mitenkään värisokea, vaan värien nimet menevät päässäni sekaisin. Saatan nähdä punaisen maton ja sanoa: "Tuossa on keltainen matto, ei kun vihreä, ei kun..." vaikka tiedostankin värin olevan punainen. En ymmärrä, mistä tämä johtuu, aivan ihmeellistä.
En tiedä ovatko laulaja(t) Fredi ja Frederik sama henkilö vai kaksi eri henkilöä😂
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ovatko laulaja(t) Fredi ja Frederik sama henkilö vai kaksi eri henkilöä😂
Ne ja Fredi Mercury on kaikki sama henkilö.
Puerto Rico ja Costa Rica.
Työssäni lähetän noihin tavaraa, niin pitäis erottaa
Viivi Pumpanen ja Sara Sieppi
En seuraa näitä missään, mutta väkisin välillä televisiosta vilahtavat.
Nyt kun olen välillä katsellut Onnenpyörää, olen alkanut tajuta että siinä on Sieppi.
Mutta en tiedä huomaisinko, jos se vaihtuisi Pumpaseen.
Ja yleensä mulla on hyvä kasvomuisti. Mutta kuka noita uusia missejä muistaa/tietää, en minä ainakaan.
Internet-maatunnukset .lv ja .lt. En muista koskaan, kumpi on Latvian ja kumpi Liettuan.
Internet-maatunnukset .be (Belgia) ja .by (Valko-Venäjä).
Englanniksi Austria (Itävalta) ja Australia.
Maija Lehmusvirta ja Teresa Meriläinen-Aho
Itseasiassa kolme 😅 Fonecta, Fortum ja Foreca. Aina pitää muistella, mikä oli mikäkin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kaverillani menee sekaisin "aikaisintaan" ja "viimeistään" ja käyttää niitä ristiin. Ostaa myös kaupasta usein etiikkaa.
Enintään - joku tyttö aina oikaisi eikun "korkeintaan", aina palautti kun yritettiin ensimmäistä.
No vastakkaisiahan ne ovatkin.
Oletko kännissä?