Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
Lapsena sekoitin Imatran ja Sumatran toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Monella tuntuu menevän sekaisin Tokmanni ja Stockmanni :)
Sellaista ei olekaan kuin Stockmanni.
Lapsena sekoitin syntymäpäivän ja nimipäivän. En tajunnut miten ne eroaa toisistaan. Aikuisena tiedän eron. LOL
Lehtisaari ja Kuusisaari (molemmat Helsingissä)
Shakespeare ja Hitler. Siis tiedän kyllä näiden eron, mutta saatan vahingossa sanoa "Hitlerin Hamlet" tms. Kerran sekoitin nämä, ja siitä lähtien olen aina saanut jännittää että kumpikohan suustani tulee. Yritän olla keskustelematta historiasta ja kirjallisuudesta.
Alangon veljekset Ismo ja Ilkka
Neil Armstrong ja Louis Armstrong.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harakka ja varis :) Joudun aina miettimään yhtä lorua että muistan kumpi on mustavalkoinen..
Muistisääntö: HARakka ei ole HARmaa
Mutta jos ei muista muistisääntöä.
varmaan jokku fasismi ja pasifismi, mitä net sitten tarkottanevatkaan. Ei juuri hajuakaan
Baltimore ja Melbourne, aina täytyy hetki miettiä, että kumpi sijaitsi milläkin mantereella!
John Lenon ja Elton John
Kyllä mä tiiän kumpi on kumpi, mutta pitää vähän miettii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset. Puhuin vesiselvänä työkaverin kanssa juhlissa ja jatkoin juttua seuraavana päivänä. Puhuin toiselle ihmiselle...
Onko sulla kasvosokeus?
Mulla harvemmin oikeassa elämässä tuota tapahtuu, mutta tv-ohjelmissa usein, jos on melko samannäköisiä hahmoja. Niihin tietysti tottuu ajan kanssa, mutta on häiritsevää, kun eri hahmot näytetään niin nopeasti, ettei ehdi tottumaan tiettyihin kasvoihin niin hyvin, että tajuaisi kun henkilö vaihtuu toiseksi melkein samannäköiseksi. Katsoin jokin aika sitten Areenasta sarjaa Relationship Status, johon oli valittu kaksi naisnäyttelijää, joilla molemmilla oli yhtä pitkät ruskeat hiukset. Oli vähän hämmentävää välillä. Vartalotyyppi vaikuttaa näyttelijättärillä olevan melkein sama yleensä muutenkin, joten hiuksista eri hahmot ehkä nopeiten erottaa.
Mieshahmot on ehkä vielä vaikeampi erottaa toisistaan, kun monilla on niin samantapainen hiustyyli.
(Mulla ei siis itsellä ole edes mitään kasvosokeutta!)
Ei ole, mutta heidät sekoitin. Sama on tapahtunut pari kertaa aiemminkin, vaikka yleensä erotan ihmiset.
He muistuttivat toisiaan mm. iän perusteella, mutta näyttivät ihan erilaisilta.
Noloa joka tapauksessa.
Mulla on kasvosokeus ja se on todella noloa! Joudun yhä uudestaan selittämään ihmisille että anteeksi kun en tunnistanut sua, en tee sitä tahallani. Yleensä muistan ihmisen kasvot kun olen nähnyt ne ainakin kolme kertaa mutta joskus en silloinkaan jos joku tuttu tulee yllättävässä paikassa vastaan. Ihmiset yleensä loukkaantuvat eivätkä he usko että puhun totta. Olen onnellinen että facebook on olemassa sillä kun näen ihmisten kuvia useampaan kertaan niin on todennäköisempää että tunnistan heidät tavattaessa.
Lapsena meni sekaisin spagetti ja spagaatti