Sinkut, miten hoidatte halipulaanne?
Olen 30-kymppinen sinkkunainen. Kärvistelin halipulan kanssa, kunnes en enää kestänyt sitä kosketuksen puutetta enää. Keksin jokin aika sitten keinon jolla lievittää sitä. Eli olen mennyt treffeille deittisovellusten kautta joidenkin supersöpöjen ja halittavien sinkkumiesten kanssa ja sitten on päätynyt siihen että nautitaan siitä halimisesta, kosketuksesta.
Ei kyse siis irtoseksisuhteista. Minulla on periaatteena etten harrasta seksiä (yhdyntöjä, suuseksiä, alastomuutta) kuin seurustelusuhteessa, josta olen saattanut jossain kohtaa mainita sitten deiteille väärinkäsitysten välttämiseksi. Joskus, jos mies on todella kovassa puutteessa, saattaa ajautua intiimimpään kosketteluun, mutta julkinen paikka onneksi rajoittaa vähän ettei ajauduta omien periaatteideni vastaiselle alueelle.
Olen todella valikoiva sen suhteen kehen tunnen sellaista vetoa että koskettelu olisi luontevaa, mutta kuvista saanut yllättävän paljon osviittaa, kuten myös kun jutellut että millainen ihminen kyseessä. Ovat usein olleet muualta kuin Suomesta (helpostilähestyttäviä ja avoimia) esim matkustamassa Suomessa tai työkomennuksella. Nyt esim. näen toista kertaa ihanaa, supersöpöä ja hottista ruotsalaista merimiestä.
Tämä on auttanut minua ihan valtavasti kestämään hellyyden, halien, kosketuksen, suukkojen puutetta!
Kertokaa kokemuksianne, miten itse olette hoitaneet sinkkuina sitä tyhjää, onttoa tunnetta kun ketään ei ketään ole lähellä. Onko irtosuhteet auttaneet siihen? Onko jollain muilla tällaisen tyyppistä toimintaa, eli läheisyyttä vieraiden ihmisten kanssa, ilman seksiä?
Kommentit (29)
Käytän masturbaatioon varattuja miehiä. Ei kärsi maine kun ne ei levittele asiaa ja huolehtii ehkäisystä. Jos jonkun mies tuli tänään vasta kasilta kotiin...
Onko tämä muka vain sinkkujen ongelma? Itse olen naimisissa ja meillä joskus harvoin kerran, pari kuukaudessa seksiä mutta hellyyttä ei koskaan. Ei minua kukaan halaile.
Luin,että miten hoidatte huulipunaanne!?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä muka vain sinkkujen ongelma? Itse olen naimisissa ja meillä joskus harvoin kerran, pari kuukaudessa seksiä mutta hellyyttä ei koskaan. Ei minua kukaan halaile.
Mitä järkeä on edes olla tuollaisessa suhteessa? Lähtisin nostelemaan.
Mikä ihmeen halipula? Siksi juuri ollaan sinkkuja ettei tarvitse sietää sitä lähnimistä, kampaajassa, fyssarissa, gynessä ja hammaslääkärissä on ihan tarpeeksi sietämistä vaikka käyn vain tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuus ei ole välttämättä oma valinta kuten on huonossa suhteessa roikkuminen.
Minulle ventovieraiden "haliminen" olisi hirvittävää.. Jonkinlaista vaivaannuttavaa läheisyyden teeskentelyä. Tosiaan ymmärrän yhdenyön seksinkin paremmin.
T. Sinkkunainen.
Eipä tuota tämän näköisenä sinkkumiehenä pysty hoitamaan mitenkään. Treffejä ei ole vaikka haluaisikin, joten mitäpä voit paljon tehdä.