Kumpi olisi (ollut) sinulle mieleisempi: nuoren Cindy Crawfordin vai nuoren Claudia Schifferin näköinen?
Kommentit (18)
Tietenkin Cindyn. Claudian pärsävärkki oli ja on edelleen hyvin erikoisen näköinen, eikä niin kauhean hyvällä tavalla. Cindy taas oli upea kaunotar, ja on edelleen!
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin Cindyn. Claudian pärsävärkki oli ja on edelleen hyvin erikoisen näköinen, eikä niin kauhean hyvällä tavalla. Cindy taas oli upea kaunotar, ja on edelleen!
Todellakin. Claudia oli söpö ja nätti nuorena mutta mielestäni liian pikkusievä. Nykyään jopa rumahko, jos nyt sitä sanaa voi käyttää. Silmät ovat porautuneet syvälle päähän.
Cindy oli ja on edelleen suuren luokan kaunotar.
Ap
Eikö tuo Cindy ole se jolla on se kauhee luomi? Hyi saatana! Oon aina inhonnu sitä. Olen mieluummin ruma kuin perse kuin että naamassa olisi luomi kuin noita-akalla.
Mitä Claudian silmille on käynyt?
https://i.pinimg.com/originals/d3/b9/87/d3b9878c9ee134ad65891d592a95cee…
siis ihan LIIKAA manneverta! sehän on tummatukkainen, hyi hitto
En valitse kumpaakaan, harmi kun et Ap laittanut enemmän vaihtoehtoja. Minusta tuon ajan huippumalleista kaunein oli ehdottomasti Christy Turlington.
Vierailija kirjoitti:
Vääränlainen meikki plus epäonnistunut yläluomileikkaus?
Claudia ehdottomasti! Ollut oma suosikki jo vuoskymmenet. Vaikka tosi kaunis Cindykin on, mutta, itselle Claudia iskee enempi.
Ei kumpikaan. Haluaisin näyttää nuorelta Salma Hayekilta. Joo joo, tiedän ettei sitä kysytty...
Tunnenpa itseni tässä rumempaa hirveämmäksi, kun ulkonäkönsä avustuksella julkisuuteen päässeetkin ovat joidenkin mittapuulla rumia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääränlainen meikki plus epäonnistunut yläluomileikkaus?
Ehkä myös hiukset silmillä pahentaa lookia, näyttää että silmät katsoisivat sivuille. Epäonnistunut kuva, tilanteessa varmaan näyttänyt paljon paremmalta kuin kuvassa.
Cindyn tiedän, koska hän on Kaian äiti, mutta Claudia ei sano mulle mitään. Googlen kuvien perusteella en haluaisi olla kumpikaan, Kardashianit ovat paljon kauniimpia.
Vierailija kirjoitti:
Keitä noi on?
Jotain keski-ikäisten entisiä kauneusihanteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä noi on?
Jotain keski-ikäisten entisiä kauneusihanteita.
Niiltä ajoilta, kun naiset olivat hoikkia ja treenattuja eivätkä joka kohdasta leikeltyjä.
Olisi varmaan jännittävää, jos olisi jättimäinen tekoahteri.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Cindy ole se jolla on se kauhee luomi? Hyi saatana! Oon aina inhonnu sitä. Olen mieluummin ruma kuin perse kuin että naamassa olisi luomi kuin noita-akalla.
Vain rotunaisilla on kauneuspilkku kasvoissa.
Vierailija kirjoitti:
En valitse kumpaakaan, harmi kun et Ap laittanut enemmän vaihtoehtoja. Minusta tuon ajan huippumalleista kaunein oli ehdottomasti Christy Turlington.
Christy oli kyllä aivan USKOMATTOMAN kaunis nuorena.
Ysärillä pikkulikkana olisin halunnut olla mielummin Cindyn näkönen. Nyt aikuisena jos päättäisin kummalta haluaisin näyttää nuorena valitsisin Claudian. Mutta todella Christy pesee kyllä kauneudellaan molemma!
Ugh. Otsikkoon tuli moka kun jouduin muokkaamaan.
Eli kummalta näyttäisit tai olisit näyttänyt mieluummin?
Ap