Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kelpuuttaisitko tämmöisen miehen?

Vierailija
22.07.2018 |

Kropaltaan siis. Jos et, miksi? https://aijaa.com/nwazpf

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tosiaan pelkkää ulkonäköasiaa kysytään, niin timmihän sinä olet. Itseäni yleensä miellyttää hieman pehmoisempi malli, mutta en nyt suoriltaan eikään sanoisi, jos olisit huippuhyvä tyyppi.

Vierailija
22/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kropaltaan siis. Jos et, miksi? https://aijaa.com/nwazpf

Tulee elokuva ALIEN mieleen. Ei tosiaan kiihota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan että tuota pidetään varmaan komeana kroppana, mutta pelkästään sitä katsomalla kuvittelisin, ettei tuo ihminen ole yhtään mun tyyppiä. Jos olisin vaikka jossain deittipalvelussa ja tuon kuvan omistaja ottaisi yhteyttä, niin en haluaisi tutustua, koska en uskoisi myöskään itse olevani lopulta hänen tyyppiään.

Vierailija
24/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kroppa!

En pelkän kuvan perusteella.

Vierailija
25/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolla edes ole mainittavasti lihaksia. Matala rasvaprosentti vain.

Vierailija
26/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kropassa ei ole mitään vikaa, mutta vastaan silti en. Koska tuo kroppa kertoo erilaisesta elämäntavasta. Kropan kantaja on tarkka ja vaativa. Se heijastuu myös muuhun elämään.

Vierailija
27/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään isommista miehistä, joilla on sopusuhtaisesti lihaksia ja rasvaa. En kulje mittailemassa rasvaprosentteja, mutta eniten silmää miellyttää vähän tukevammassa kunnossa olevat. En halua tuntea kovia vatsapalikoita ja sykkiviä rintalihaksia, vaan pehmeän ja mukavan vartalon, jota vasten käpertyä.

Kuvan vartalo ei siis ole minulle mikään märkä uni, mutta varmasti kyseiselle kropalle riittää ottajia. Pelkkä pillunkiilto silmässä ei kuitenkaan kannata itseään riuduttaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän