Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön. Aion töihin AstralTV:hen

Vierailija
22.07.2018 |

Olen ollut TODELLA pitkään työttömänä ja menettänyt toivoni työnsaannin suhteen, koska ikääkin alkaa olla. Know-howni on vanhentunut ja minulla ei ole kykyjä ja taitoja mihin tahansa hommiin, eikä terveyskään kestä. Kun eräänä aamuna avasin telkkarin oli siellä menossa AstralTV. Kyllä, tiedän nyt, että kyseinen ohjelma on pyörinyt jo vuosia kahdella eri kanavalla aamuyöstä klo 9:ään, mutta minut tuo ohjelma tavoitti vasta noin kuukausi sitten ja sen jälkeen olen ollut koukussa. En koukussa siksi, että soittelisin selvänäkijöille, vaan siksi että mieleeni juolahti, että tuossa voisi olla helpohko homma, jossa tienaisi mukavasti, koska kaikki ennustajat ovat varsin työllistettyj'ä. Ehkä minusta ei ole kuitenkaan telkkariin, mutta voisin perustaa linjan ja saisin mainosta. Olen hankkinut muutamia astrologian alan kirjoja, tehnyt itselleni ja muutamalle omaiselleni tähtikartan ja tulkinnut asioita. En usko astrologiaan ja olen skeptinen myös sen suhteen että joillakin ihmisillä olisi ennustajan taitoja. Tokihan joillakin voi olla tarkempi ihmistutka kuin toisilla, mutta pidän AstralTv-juttuja hömppänä, mutta hauskana sellaisena. Minulla on mielikuvitusta, vaikken ole intuitiivinen, joten pystyn kyllä yhdeltä istumalta sepittämään kaikenlaista kohtaloa.

Onko täällä ketään sellaista, joka työskentelee astrologian tai ennustamisen parissa?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen.

Ilman synnynnäistä intuitiota sinusta ei voi tulla uskottavaa selvännäkijää.

On selvänäköijöitä, selväkuulijoita, mutta itse olen erikoistunut selväkirjoitukseen. Kykenen "näkemään" asioita hyvin tarkasti kirjoituksen perusteella.

Laittakaa jotakin tekstiä ja kysykää minulta niin vastaan vaikka täällä - ja ihan ilmaiseksi!

Vierailija
2/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi! Kerro mitä rakkauselämääni kuuluu seuraavat kolme viikkoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymyksestäsi.

Sinulla näyttäisi olevan Jupiterin kulma vähän heikossa mallissaan rakkausasioiden suhteen, joten nyt kannattaisi vain odotella. Joskus loka-marraskuun vaihteessa alkaa tapahtumaan. Tunnet tällä hetkellä miehen, joka on kiinnostunut sinusta, mutta on liian arka ja ujo tehdäkseen aloitteen. Hän on pitkä ja hoikka ja hänellä on ruudullinen lippalakki. Voit hymyillä ja tervehtiä häntä rohkaisevasti niin ehkä hän uskaltaa juttusille kanssasi. Oletko varma, että haluat näin pian uuden suhteen?

Vierailija
4/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymyksestäsi.

Sinulla näyttäisi olevan Jupiterin kulma vähän heikossa mallissaan rakkausasioiden suhteen, joten nyt kannattaisi vain odotella. Joskus loka-marraskuun vaihteessa alkaa tapahtumaan. Tunnet tällä hetkellä miehen, joka on kiinnostunut sinusta, mutta on liian arka ja ujo tehdäkseen aloitteen. Hän on pitkä ja hoikka ja hänellä on ruudullinen lippalakki. Voit hymyillä ja tervehtiä häntä rohkaisevasti niin ehkä hän uskaltaa juttusille kanssasi. Oletko varma, että haluat näin pian uuden suhteen?

Kiitos, kiitos ihan mielettömän paljon. Tuttavapiirissäni on juuri kuvailemasi henkilö ja olen häntä katsellut sillä silmällä!

Vierailija
5/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen itse ennustajana puhelinlinjalla. Se käy työstä kuten mikä tahansa työ. Joillakin ihmisillä on tosi ahdistavia elämänkohtaloita ja vaikeita kysymyksiä. Työ vaatii vahvaa intuitiota, kykyä kuunnella ja ennen kaikkea sitä, että kunnioittaa soittajia ja heidän pulmiaan. Jos jotain, niin tämä työ on opettanut sen, että suomalainen yhteiskunta on sysännyt monet ihmiset reunalle ilman mitään kunnollista apua yhteiskunnalta.

Vierailija
6/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SibyllaE kirjoitti:

Minä olen.

On selvänäköijöitä, selväkuulijoita, mutta itse olen erikoistunut selväkirjoitukseen. Kykenen "näkemään" asioita hyvin tarkasti kirjoituksen perusteella.

Laittakaa jotakin tekstiä ja kysykää minulta niin vastaan vaikka täällä - ja ihan ilmaiseksi!

Kerro mulle mitä mulle elämä on antamassa kunhan syksy lähestyy? Kovasti kiinnostaisi lähitulevaisuus:)

Vierailija
7/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen itse ennustajana puhelinlinjalla. Se käy työstä kuten mikä tahansa työ. Joillakin ihmisillä on tosi ahdistavia elämänkohtaloita ja vaikeita kysymyksiä. Työ vaatii vahvaa intuitiota, kykyä kuunnella ja ennen kaikkea sitä, että kunnioittaa soittajia ja heidän pulmiaan. Jos jotain, niin tämä työ on opettanut sen, että suomalainen yhteiskunta on sysännyt monet ihmiset reunalle ilman mitään kunnollista apua yhteiskunnalta.

Paljonko tienaat?

Vierailija
8/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tienaat?

En ole se, jolta kysyt, mutta itselleni on jäänyt mielikuva, että moni, ellei kaikki ennustajat puhelinlinjoilla voisivat yhtä hyvin sanoa toimivansa ammattimaisesti (e. tietoisesti ja tavoitteellisesti) eri  ihmisten hyväksikäyttäjinä; jolloin tulot saattavat olla verraten hyvät.  

Vierailija
9/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön. Aion töihin AstralTV:hen

Televisiohen? 

Vierailija
10/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SibyllaE kirjoitti:

Minä olen.

Kertoisitko miten tässä "suhteessa" lopulta käy tai mitkä ovat miehen tunteet ja aikomukset? Kiitos.

Vierailija
11/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa aikaan jota puheluita pitää päivystää ja joidenkin puheluiden ahdistavuus ja vaativuus, tulot ovat tosi pienet.

Vierailija
12/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SibyllaE kirjoitti:

Minä olen.

Nää astral hymisijät ja käsiensä vatkaajat ovat huijareita, pelkkää hyväuskoisilla rahastusta ja piste.

Vierailija
13/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SibyllaE kirjoitti:

Minä olen.

Ilman synnynnäistä kykyä puhua satuja uskottavasti, et pärjää tällä alalla.

Vierailija
14/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennusta minulle. Mitä tehdä suhteeni kanssa?

Hanna

Vierailija
15/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SibyllaE kirjoitti:

Minä olen.

Kertoisitko miten tässä "suhteessa" lopulta käy tai mitkä ovat miehen tunteet ja aikomukset? Kiitos.

En oikeastaan ymmärrä mitä tarkoitat tässä "suhteessa", koska nyt näyttäisi siltä, ettei sinulla ole tällä hetkellä varsinaista suhdetta vaan kysymys on pelkästä kaveruudesta. Tämä mies, josta kyselet, on aikamoinen arvoitus varmasti myös itselleen, koska hän ei ole selkeyttänyt tunteitaan ja aikomuksiaan kovin selkeästi edes itselleen ja siksi hänen on vaikea tai sula mahdottomuus pukea niitä sanoiksi sinua ajatellen. Minusta näyttää siltä, että suhteenne jää platoniseksi, mutta pystytte keskustelemaan kuitenkin kaikista mahdollisista asioista small-talk-tasolla. Elämänkumppaniksi hänestä ei ole sinulle, koska kaipaat antaumuksellisempaa asennetta suhteessa, ja hän puolestaan on liikaa oman tiensä kulkija

Vierailija
16/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanna

Hanna, tilanteesi ei ole kadehdittava ja olet käyttänyt paljon henkistä energiaasi suhteenne parantamiseksi. Ehkä kannattaisi pitää taukoa. Kumppanisi on nyt siinä vaiheesssa, että haluaa hieman miettiä asioita. Olette edenneet suhteessanne varsin nopeasti ja hän ei ole pysynyt mukana vauhdissasi. Taidatkin olla melkoinen vauhtimimmi tyyliin "minä vien ja sinä vikiset". Eikö vain? Tauko suhteessa tekisi teille molemmille hyvää ja sen jälkeen voitte keskustella ongelmastanne, joka suhteessanne on noussut esille. Älä painosta häntä, vaan anna asioiden kulkea luontevasti eteenpäin. Hääkellot eivät soi ainakaan tänä kesänä. Syksy näyttää jo paremmalta. Minulla on tässä heiluri, joka nytkähti jännästi. Tuli vain mieleen, etät onkohan tuttavapiirissänne punahiuksinen, pyylevähkö keski-ikäinen nainen, joka on vaikuttanut kumppanisi mielipiteisiin? Esimerkiksi joku tuntemanne henkilö jommankumman työpaikalta? Hänen mielipiteistään ei kannata välittää. Hän on vain kateellinen ja työpaikkakin on pian katkolla... Joulun vietätte kumppanisi kanssa yhdessä ja se on hyvin onnellinen joulu. Onkohan teistä jompikumpi "rapu" tai nouseva merkki "kauris"? Pieni mukava yllätys on tulossa keväällä...

Vierailija
17/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SibyllaE kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanna

Hanna, tilanteesi ei ole kadehdittava ja olet käyttänyt paljon henkistä energiaasi suhteenne parantamiseksi. Ehkä kannattaisi pitää taukoa. Kumppanisi on nyt siinä vaiheesssa, että haluaa hieman miettiä asioita. Olette edenneet suhteessanne varsin nopeasti ja hän ei ole pysynyt mukana vauhdissasi. Taidatkin olla melkoinen vauhtimimmi tyyliin "minä vien ja sinä vikiset". Eikö vain? Tauko suhteessa tekisi teille molemmille hyvää ja sen jälkeen voitte keskustella ongelmastanne, joka suhteessanne on noussut esille. Älä painosta häntä, vaan anna asioiden kulkea luontevasti eteenpäin. Hääkellot eivät soi ainakaan tänä kesänä. Syksy näyttää jo paremmalta. Minulla on tässä heiluri, joka nytkähti jännästi. Tuli vain mieleen, etät onkohan tuttavapiirissänne punahiuksinen, pyylevähkö keski-ikäinen nainen, joka on vaikuttanut kumppanisi mielipiteisiin? Esimerkiksi joku tuntemanne henkilö jommankumman työpaikalta? Hänen mielipiteistään ei kannata välittää. Hän on vain kateellinen ja työpaikkakin on pian katkolla... Joulun vietätte kumppanisi kanssa yhdessä ja se on hyvin onnellinen joulu. Onkohan teistä jompikumpi "rapu" tai nouseva merkki "kauris"? Pieni mukava yllätys on tulossa keväällä...

Tässä on paljon totuutta. Olen juuri kuvailemasi ihminen. Taukoa haluan minä enemmänkin pitää, miehestä en tiedä. Hän on nyt yksin mökillä, ei pyytänyt minua mukaan.

Mietin tuota pyylevää naista, työpaikallani on kuvailemasi henkilö, joka on ollut juuri todella kiinnostunut suhteestani, mutta hänellä ei ole mitään kontaktia mieheen. Toisaalta miehen ex, joka on runsaasti miestäni vanhempi, on punahiuksinen ja mieheni kuuntelee hänen mielipidettään....

Mitä tämä heilutttimen nytkähtäminen voi oikein tarkoittaa kaikkinensa? Ongelmia meillä on ollut ja siksi nyt etäisyyttä, enkä ole häneen yhteyttä pitänyt, vaikka mieli tekisi.

Näetkö, että pääsemme yli ongelmien ja näetkö pitkä suhdetta tai jopa avioliittoa. Näetkö lapsia meille tai yhdessä asumista.

Kiitos paljon ajastasi, Hanna

Vierailija
18/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko minulle ikinä enää suhdetta tai rakastanko ikinä enää?

Vierailija
19/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SibyllaE kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SibyllaE kirjoitti:

Minä olen.

En oikeastaan ymmärrä mitä tarkoitat tässä "suhteessa", koska nyt näyttäisi siltä, ettei sinulla ole tällä hetkellä varsinaista suhdetta vaan kysymys on pelkästä kaveruudesta. Tämä mies, josta kyselet, on aikamoinen arvoitus varmasti myös itselleen, koska hän ei ole selkeyttänyt tunteitaan ja aikomuksiaan kovin selkeästi edes itselleen ja siksi hänen on vaikea tai sula mahdottomuus pukea niitä sanoiksi sinua ajatellen. Minusta näyttää siltä, että suhteenne jää platoniseksi, mutta pystytte keskustelemaan kuitenkin kaikista mahdollisista asioista small-talk-tasolla. Elämänkumppaniksi hänestä ei ole sinulle, koska kaipaat antaumuksellisempaa asennetta suhteessa, ja hän puolestaan on liikaa oman tiensä kulkija

Kiitos! taidan olla vakuuttunut taidoistasi!

Vierailija
20/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SibyllaE kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SibyllaE kirjoitti:

Minä olen.

Kiitos! taidan olla vakuuttunut taidoistasi!

Viitsitkö vielä kertoa näetkö minulle muuta rakkautta? Olen kauan odotellut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan