Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kelpuuttaisitko tämmöisen miehen?

Vierailija
22.07.2018 |

Kropaltaan siis. Jos et, miksi? https://aijaa.com/nwazpf

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu enemmän mitä siellä korvien välissä liikkuu. Ja viettääkö suurimman osan ajastaan ylläpitäen vatsalihaksiaan, en varmaan sellaisen kanssa jaksaisi olla kun mieluummin teen itse jotain muuta (esim. puutarha- ja peltohommia). Ei tuollainen kroppa itsessään minusta mikään vastenmielinenkään ole, mutta perustan miehen "kelpuuttamisen" pääasiassa ihan muille seikoille kuin vartalon lihaksikkuudelle.

Vierailija
2/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, liian treenattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa ettei tavisnainen kelpuuttaisi tuollaista kroppaa. Sen ymmärrän ettei joku 100+ kiloinen ”huolisi” kun ei edes uskalla haaveilla moisesta kropasta kun tietää ettei sellaiseen jokatapauksessa ole minkäänlaisia mahdollisuuksia.

Vierailija
4/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitse kumppaneitani vartalon perusteella, eli jos tuollainen tulisi vastaan ja olisi muuten hyvä mies, niin totta kai kelpuuttaisin (ulkonäkö kuitenkin merkitsee minulle vähiten näissä asioissa).

Vierailija
5/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitos!

Vierailija
6/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpuuttaisi miestä joka kuvittelee että ihmissuhde on kiinni ulkonäöstä. Ja ei, omassa ei ole mitään erityistä vikaa.

Vierailija
7/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan tuo on hyvä keskivartalo. Ulkonäössä enemmän merkkaa naama ja se, mitä pyyhkeen alla on. Ja sitten eipä sillä pelkällä ulkonäöllä tosiaan kelpaa, pitää olla mieluumminkin hyvä, rehellinen ja kohtuullisen älykäs.

Oikeastaan silläkään ei ole niin suurta väliä. Pitää olla kemiaa ja sitä joko on tai ei.

Vierailija
8/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun zoomaa kauemmas niin kokonaisuus on tällainen https://i.imgur.com/kyalZkm.mp4

Että ei tee mieli tehdä päätöstä puhtaasti keskikropan perusteella.

Vierailija
9/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun zoomaa kauemmas niin kokonaisuus on tällainen https://i.imgur.com/kyalZkm.mp4

Älkää nyt hyvät naiset keskittykö muuhun kuin tuohon kroppaan!!! Kysyn tässä nimenomaan vain kelpaisiko tuollainen kroppa! Muusta viis.

Vierailija
10/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Liian möykkyinen. Tykkään leveemmästä lantiosta ja pehmeämmästä keskivartalosta. Sellaisesta kun syö mun kanssa makkaraa ja jätskiä.

Vierailija
11/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt hyvät naiset keskittykö muuhun kuin tuohon kroppaan!!! Kysyn tässä nimenomaan vain kelpaisiko tuollainen kroppa! Muusta viis.

Ap:n salipunnertaminen koki nyt kolauksen, me naiset ei paljoa välitetä punnertajien tekolihaksista.

Hellä rakastava rauhallinen nallukka on hyvä mies.

Vierailija
12/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En klikannut mutta ei kelpaisi siltikään - siksi että mulla on jo just mulle sopiva mies, joka ei ole mikään testosteronia piikittävä, kaksi kiloa kanaa päivässä syövä agressiivinen ja narsistinen  salihemmo.

Äly, ketteryys  ja kestävyys menevät hauisten ohi 100-0. Lihakset surkastuvat kun lopettaa treenaamisen ja syöminen jää päälle, äly säilyy kun käyttää aivoja.

Vierailija
13/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En klikannut mutta ei kelpaisi siltikään - siksi että mulla on jo just mulle sopiva mies, joka ei ole mikään testosteronia piikittävä, kaksi kiloa kanaa päivässä syövä agressiivinen ja narsistinen  salihemmo.

Äly, ketteryys  ja kestävyys menevät hauisten ohi 100-0. Lihakset surkastuvat kun lopettaa treenaamisen ja syöminen jää päälle, äly säilyy kun käyttää aivoja.

Miksei treenaava mies voi olla älykäs? Onko tuollainen ennakkoluuloisuus mielestäsi kovin älykästä?

Vierailija
14/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun makuuni vähän liian treenattu.

Vierailija
15/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
16/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en tadellakaan. Jos tyyppi kuvaa itseään ja julkaisee kuvan, ei korvien välissä voi olla muuta kuin läskiä.

Vierailija
17/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tuo vartalo on kyllä mun makuun aivan liian treenattu, mutta ei se este olisi seurustelulle, jos mies on muuten mukava.

Vierailija
18/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan esittämääsi kysymykseen kyllä.

Vierailija
19/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla mielestäni vähän enempi rasvaa. Vaikka kuvan tyypiltä löytyy lihaksia keskivartalosta niin paita päällä näyttäisi aika heiveröiseltä.

Vierailija
20/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai, vaikka en hirveästi lihaksista perustakaan. Tuo on kuitenkin vielä kohtuuden rajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi