Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön. Aion töihin AstralTV:hen

Vierailija
22.07.2018 |

Olen ollut TODELLA pitkään työttömänä ja menettänyt toivoni työnsaannin suhteen, koska ikääkin alkaa olla. Know-howni on vanhentunut ja minulla ei ole kykyjä ja taitoja mihin tahansa hommiin, eikä terveyskään kestä. Kun eräänä aamuna avasin telkkarin oli siellä menossa AstralTV. Kyllä, tiedän nyt, että kyseinen ohjelma on pyörinyt jo vuosia kahdella eri kanavalla aamuyöstä klo 9:ään, mutta minut tuo ohjelma tavoitti vasta noin kuukausi sitten ja sen jälkeen olen ollut koukussa. En koukussa siksi, että soittelisin selvänäkijöille, vaan siksi että mieleeni juolahti, että tuossa voisi olla helpohko homma, jossa tienaisi mukavasti, koska kaikki ennustajat ovat varsin työllistettyj'ä. Ehkä minusta ei ole kuitenkaan telkkariin, mutta voisin perustaa linjan ja saisin mainosta. Olen hankkinut muutamia astrologian alan kirjoja, tehnyt itselleni ja muutamalle omaiselleni tähtikartan ja tulkinnut asioita. En usko astrologiaan ja olen skeptinen myös sen suhteen että joillakin ihmisillä olisi ennustajan taitoja. Tokihan joillakin voi olla tarkempi ihmistutka kuin toisilla, mutta pidän AstralTv-juttuja hömppänä, mutta hauskana sellaisena. Minulla on mielikuvitusta, vaikken ole intuitiivinen, joten pystyn kyllä yhdeltä istumalta sepittämään kaikenlaista kohtaloa.

Onko täällä ketään sellaista, joka työskentelee astrologian tai ennustamisen parissa?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SibyllaE kirjoitti:

MinniHiiri65 kirjoitti:

Olemme seurustelleet kohta vuoden.Olemme rakastuneita,mutta...mikä mättää?

Niin, te olette todella rakastuneita ja tunne on molemminpuolinen. Vuodessa ehtii tuntemaan jo paljon toiseesta ihmisestä. Kysyt mikä mättää? Olisiko niin, että lähiympäristönne suhtautuu epäröiden suhteeseenne? Voisivatko perhetaustanne aiheuttaa kyseisen kitkan? Näen välissänne yhden ihmisen joka kynsin ja hampain puolustaa teitä. Antakaa ajan kulua ja asiat järjestyvät itsestään. Ensi keväänä, ensi maaliskuussa asiat ovat jo paremmin.

Kiitos Sybilla!Miesystäväni on ulkomaalainen ja me odotamme vauvaa huhtikuussa

Vierailija
42/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaatko mitä minulle on tapahtunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SibyllaE kirjoitti:

Minä olen.

Ilman synnynnäistä intuitiota sinusta ei voi tulla uskottavaa selvännäkijää.

On selvänäköijöitä, selväkuulijoita, mutta itse olen erikoistunut selväkirjoitukseen. Kykenen "näkemään" asioita hyvin tarkasti kirjoituksen perusteella.

Laittakaa jotakin tekstiä ja kysykää minulta niin vastaan vaikka täällä - ja ihan ilmaiseksi!

Rakkaushan se minuakin kiinnostaa. Miltä loppuvuosi näyttää siinä suhteessa?

Vierailija
44/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth vielä kysyisi saanko uutta koulutusta vastaavaa, paremmin palkattua ja arvostettua työtä? Miten lasteni käy? entä terveys? KIITOS jos vastaat TUHANNESTI

Vierailija
45/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SibyllaE kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäni on solmussa, mihin suuntaan kannattaisi lähteä?

M

Niinpä tuntuu olevan solmussa, mutta tilanne ei ole mitenkään lohduton. Tänä päivänä monet käyvät sisäistä kamppailua samankaltaisten asioiden parissa kuten sinäkin nyt. Et ole löytänyt sellaista työtä, jonka parissa tuntisit itsesi sinuiksi tai jossa voisit käyttää sinulla ominaista luovuutta. Sinulle ei sovi yksitoikkoinen työ vaan kaipaat haasteita ja taiteellisten kykyjesi esilletuomista. Ala, jolle olet opiskellut, ei tällä hetkellä tarjoa sinulle työmahdollisuuksia kuten olet huomannut, mutta yhdistettynä johonkin muuhun koulutuksneen mahdollisuutesi tuplaantuvat tai triplaantuvat. Tärkeä ihmissuhteesi on päättynyt jokin aika sitten. Tarvitset aikaa miettiä elämäsi suuntaa. Sinulla on paljon voimavaroja, mutta olet liian itsekriittinen. Syksyllä sinulle tarjoutuu uusi mahdollisuus, jota et ole aiemmin tullut ajatelleeksi. Eräs ystävä vuosien takaa ottaa sinuun pitkästä aikaa yhteyttä. Ehkä hänen kauttaan innostut jostakin uudesta asiasta. Ja alkaa uusi mielenkiintoinen vaihde elämässäsi.

Mielenkiintoista. Työn suhteen olet oikeassa, mutta olen siinä vielä kiinni n. vuoden ajan. Olen taiteellinen, mutta masennuksen takia olen ollut jo vuosia lukossa, eikä minusta saa mitään irti. Olen miettinyt psykiatrille menoa, mutta siitä et osannut sanoa mitään. Voimia minulla ei ole, väsyn kovasti pelkästä tiskaamisesta. Mikään ihmissuhde ei ole päättynyt pitkään aikaan.

Vierailija
46/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth H kirjoitti:

Hei! Voisitko kertoa minulle hieman tulevaisuudestani, sillä olen tilanteessa, jossa haluaisin saada hieman tietoa ja vinkkiä miten toimia?Olisin TODELLA kiitollinen, jos auttaisit minua, sillä tarvitsisin ohjausta elämääni!! TERV Elisabeth H

Asia, joka sinua vaivaa ja on vaivannut todella pitkään, tiedät tässä vaiheessa miten toimia. Olet tehnyt kaikkesi ja enempää sinulta ei voi vaatia. Aina asiat eivät suju kuten toivomme. Sinun kannattaisi kerätä voimavarasi ja suunnata ne uudelleen instensiivisiin harrastuksiisi. Sinulla on ystävä, jonka olet tuntenut parikymmentä vuotta. Annan vinkin: hän on leffafriikki. Tiedät ketä tarkoitan. Hänellä on nyt elämässä solmukohta ja luulen, että samalla kun avatte solmua yhdessä selvenevät sinunkin asiasi (liittyen mieskollegaasi)

Vierailija
47/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Osaisitkohan neuvoa minua.. Olen ristiriitaisissa tunnelmissa. Jäädäkö vanhaan suhteeseen? Entäs se tapaamani uusi ihastus..Voisiko siitä tulla mitään? Kannattaako edes ajatella? Entä hänen tarjoamansa työkuvio Thaimaassa, voisiko se onnistua? Kiitos.

Vierailija
48/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, ennustaja ennustaa vain valituille. Jää kysymys josko on kirjoittanut nekin itse.

Vierailija
49/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin, ennustaja ennustaa vain valituille. Jää kysymys josko on kirjoittanut nekin itse.

Näin mlnäkin arvelen ja ehkä paree niin,ettei vaan ala netti höyhenistyä..😀😀

Vierailija
50/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tietoa mitä tämän kaiken suhteen pitäisi tehdä. Mitä näet minulle? Minna

Vierailija
51/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko pudotettua 20 kg läskiä? Mihin mennessä?

Vierailija
52/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin kerran tykaverin kanssa "ennustajalla". Lupasi minulle rahaa, miehen ja uuden työpaikan. Mitään noista ei ole tullut. Muista olla lupaamatta liikoja.

Vierailija
53/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin puhelinmyyjä, joita harva kuuntelee. Mitään työtä väheksymättä.