Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johtuukohan kuukautisten poisjäänti tulehduksista?

Iltatähteä toivova
22.07.2018 |

Minulla on nyt 2 viikkoa myöhässä kuukautiset ja kävin tosi kamalien selkäkipujen ja munasarjakipujen takia päivystyksessä 2 kertaa.

Myös olin tehnyt raskaustestin viikko kuukautisten olessa poissa ja raskaustestin tulos oli negatiivinen. Minulla oli virtsassa vähäistä verta ja valkovuotoa näkyi.

Minulla todettiin hiivatulehdus ja emätintulehdus ekalla päivystys kerralla ja toisella päivystyskerralla minulla todettiin virtsatieinfektio. Varmasn minulla jatkunut hiivatilehdus on saanut aikaan tämän tulehdus kierteen.

Myös ollasn mieheni kanssa yritetty toista lasta jo pitkään ja ei ole vain kuulunut ja oltiin juuri nyt taas minun kuukautisten alkamispäivän tienoilla yhdynnässä ja sen jälkeen tuli kovat munasarjakivut ja polttava alaselkäkivut.

Nyt on ollut rinnatkin arat ja edellern oikean puoleinen munasarja kipu tuntuu

Voisiko oireet johtua vain näistä tulehduksista ? Myös vatsa on turvonnut ja jatkuva pissahätä ja tisdien nännit on kosketusarat olen ollut jo viikon lääkekuureilla ja nyt syön myös antibiootteja .

Mknulla ei kiskaan ole ollut tälläsiä tulehduksiia ja edelisedtä syynnytyksestä on 12-vuotta aikaa.

Johtuukohan kuukautisten poisjäänti tulehduksista?

Vaihtoehdot

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi