Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rauhallinen, nössö, nörttimies - onko tällainen mies turn on vai off?

Vierailija
21.07.2018 |

Mies ei turhia hötkyile ja kohtelee naisia hyvin

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi sikaällö

Vierailija
2/32 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju tatuoitu vaimonhakkaaja tyylinen mies vie voiton. Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mitä nössöys tarkoittaa. Jos se on sitä, ettei tee typeryyksiä ja vaikka viihtyy enemmän kotona kuin illanvietoissa, kuulostaa hyvältä. Jos taas itsetunto on nolla, herää kysymyksiä. Hyvällä ulkonäöllä saa paljon anteeksi.

Vierailija
4/32 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton turn off. Luultavasti vartalo myös ylipainoinen tai sellainen tuulessa heiluva tikku.

Vierailija
5/32 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on tuollainen. Rakastan! Sängyssä tosin ei ole lainkaan nössö. ;)

Vierailija
6/32 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvälle, oon itsekin rauhallinen nörtti

Vierailija
7/32 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtit on ihan parhaita, lääh, kuuma tulee kun ajattelenkin.

Vierailija
8/32 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, mitä nössöys tarkoittaa. Jos se on sitä, ettei tee typeryyksiä ja vaikka viihtyy enemmän kotona kuin illanvietoissa, kuulostaa hyvältä. Jos taas itsetunto on nolla, herää kysymyksiä. Hyvällä ulkonäöllä saa paljon anteeksi.

Hyvä itseluottamus, en tee typeryyksiä ja viihdyn enemmän kotona kuin illanvietoissa. En ole kuumakalle vaan rauhallinen ja ajattelevainen mies.

Vierailija
9/32 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko  tää taas niitä aloituksia joissa on vain musta ja valkoinen eikä välissä ole mitään? Marginaalimiesten väliin mahtuvat ne kaikki tavikset jotka ovat jo parisuhteessa.Ja niitä on valtaosa miehistä. Kannattaa miettiä missä on vika jos ei mahdu tavisten (jotka pariutuvat)  ryhmään. Ap:ta tuntematta on paha sanoa muuta kuin että kuvauksen perusteella en innostuisi, mutta keskusteltuani  voisi mielipide muuttua.

Kaljut ja tatuoidut miehet ovat yök. Aivottomuus ei ole turn-on.

Vierailija
10/32 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju tatuoitu vaimonhakkaaja tyylinen mies vie voiton. Sori.

Mä diggaan enemmän sellaisesta joka viikonloppuisin baarin jälkeen hakkaa miehet ja suojelee naista. NAM.

Vierailija
11/32 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton turn off. Luultavasti vartalo myös ylipainoinen tai sellainen tuulessa heiluva tikku.

Olen laiha ja pitkä, mutta tuulta vastaan taisteleva ja jos vierellä on nainen, niin suojelen häntä.

Vierailija
12/32 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on, jos on silmälasit, ei (liikaa) ylipainoa ja osaa olla sängyssä kuitenkin tarpeeksi pervo. Nörttimies sen olla pitää :)

Vierailija
13/32 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn on, jos on silmälasit, ei (liikaa) ylipainoa ja osaa olla sängyssä kuitenkin tarpeeksi pervo. Nörttimies sen olla pitää :)

Pervo? Silmälasit löytyy, ylipainoa ei ole koskaan ollut, menee enemmänkin laihan puolelle ja pervo en ole vaan hillitty.

Vierailija
14/32 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervo? Silmälasit löytyy, ylipainoa ei ole koskaan ollut, menee enemmänkin laihan puolelle ja pervo en ole vaan hillitty.

Sitten ei käy. Olen itse umpikinky ja miehessä on kaikista kiihottavinta nimenomaan sellainen kinkyys, mikä ei mitenkään näy päälle. Pitää olla asiallinen, kiltti ja käytöstavat kunnossa, mutta sängyssä mulle saa (ja pitää) tehdä sitten taas aivan kaikki mahdollinen :)

Vierailija
15/32 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei käy. Olen itse umpikinky ja miehessä on kaikista kiihottavinta nimenomaan sellainen kinkyys, mikä ei mitenkään näy päälle. Pitää olla asiallinen, kiltti ja käytöstavat kunnossa, mutta sängyssä mulle saa (ja pitää) tehdä sitten taas aivan kaikki mahdollinen :)

Siinä tapauksessa olisimme huono pari, mutta olet varmaan löytänyt sopivasti kinkyn nörttimiehen.

Vierailija
16/32 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off! En ikinä koskisi tollaiseen yök!

Vierailija
17/32 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ulkonäöstä

Vierailija
18/32 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon juuri tuollainen, muttei ehkä päältä päin uskoisi kun olen tyylikkäästi pukeutuva ja kropaltani suhteellisen lihaksikas ja vähärasvainen (181cm/89kg 14 % rasvoissa), mikä ainakin satunnaisilla baarikäynneillä tulee huomattua kun moni tulee haastamaan riitaa humalassa. Monesti päivärutiinit menee töiden ja salin jälkeen kotona dataillessa.

Vierailija
19/32 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ulkonäöstä

Ulkonäkö. Minkälainen miehen pitäisi olla?

Vierailija
20/32 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ulkonäöstä

Tämä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme