Mies katselee laihempia naisia, sattuu
Ei ole koskaan ennen katsellut muiden naisten perään kuin äärimmäisen harvoin. Ei myöskään ole erityisemmin preferoinut hoikkia naisia, joten siksikin tämä tänä kesänä ilmennyt vilkuilu on pistänyt silmään. Näistä asioista on aiemmin puhuttukin miehen kanssa, mutta ei enää.
Ollaan oltu 10 v. yhdessä ja viimeisen parin vuoden aikana olen lihonut 25 kg vaikean elämäntilanteen seurauksena. Mies on tänä aikana ollut enenevissä määrin seksuaalisesti haluton ja potenut jopa suoritusvaikeuksia, jotka eivät kuulemma johdu minusta. On jo vuosia sitten ilmaissut, että isommat naiset eivät varsinaisesti sytytä, vaikka ei mikään sovinistijuntti olekaan.
Nyt olen aloittanut kuntoremontin terveyssyistä ja toki toivon saavani myös hoikan ja urheilullisen kroppani takaisin. Mietin kuitenkin sitä, että saanko luottamusta mieheen koskaan enää takaisin. Hänellä on oikeus olla haluamatta minua ja haluta muita naisia kun tilanne on mitä on - mutta silti koen, että minullakin olisi oikeusti tuntea itseni halutuksi, kauniiksi ja rakastetuksi myös nyt. Mies ei myöskään juuri kannusta eikä tue minua elämäntapamuutoksessa vaan houkuttelee usein jäämään sohvalle lenkille menemisen sijaan tai kokkaa rasvaa ja kermaa tiriseviä ruokia.
Voinko päästä tästä yli?
Useimmat miehet haluaa sekä urheilullisen salikissan että sohvalla loikoilun sipsiä ja dippiä mussuttaen. Eivät ajattele kuin itseään.