Aikamoiset treffit...
Olen 45v nainen, eronnut ja lapset jo muuttaneet pois kotoa. Tapasin erään entisen työkaverini ohimennen viime viikolla ja hän pyysi minua käymään luonaan seuraavana iltana. Olemme joskus ennenkin käyneeet yksillä treffeillä/tapaamisella, jossain baarissa istuttiin ja siinäpä se oli, vuosia sitten.
Siellähän se mies minua odotti kaupungin keskustassa, muovikassissa halvinta mahdollista olutta ja minulle yksi siideri..kävelimme vähän matkaa ja menimme sitten suunnitelmista poiketen miehen vanhempien taloon kuulemma siivoamaan ja kastelemaan kukkia. Tarkennuksena, että mies on 41-vuotias.
Miehen vanhempien talon tiskiallas oli täynnä näitä halvimpien kaljatölkkien hylsyjä ja pizzalaatikoita. Mies niitä siinä sitten laittoi kassiin ja toi minulle siiderin ja avasi itselleen oluen. Kysyi, että "Voinen varmaan hieroa häntä". Olin hoomoilasena, että "Hieroa?". Ja kyllä, hän tarkoitti happy ending-hierontaa..Sanoin hänelle "Hyi helevetti" ja ihmettelin suuresti, mitä siellä ylipäänsä tein..
No, join siiderin loppuun ja kuuntelin miehen kuulumisia. Sitten lähdin kiirenvilkkaa kotiin ja mies ilmoitti soittavansa minulle seuraavana päivänä. Hän soitti useamman kerran ja laittoi vielä viestiä "Nyt kyllä tosiaan vastaat!". Just..
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu en ajatellut hänen hikistä kikuliaan vatkata..(hikistä varmaan, sillä asteita varmaan +30 sinä iltana). Saa vatkata itse tai etsiä jonkun
Ajatteli kokeilla kepillä jäätä, kato ei kysyvä tieltä eksy.
No jos yksin viihtyy eikä kaipaakaan toista nautinnon jakamiseen, siinä tapauksessa jatkaa vaan samaan tapaan.
Paska provo, mutta palstamammat nielee kaikki miesvihasadut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just sunlainen mies minkä ansaitset. Ette koskaan huomaa sitä kilttiä -->alkotonta<-- vähän ujoa miestä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201807202201086109_u0.shtml
"Kil"ttimies"
Kyllä tuo ihan jännikseltä vaikuttaa. Ex-linnakundi ja kaikkea...
Je mikähän tässä nyt muka oli provoa? Mitä haluat tietää lisää? Miehen nimen? Asuinpaikan? Puhelinnumeron? Haluat nähdä viestini hänelle ennen ja jälkeen treffien? Että ei ollut provo, sorry. Eikä tässä mitään miesvihaa ollut ollenkaan. Olin aiemmin lukenut epäuskoisena näitä "karmeimmat/oudoimmat treffit"-tarinoita. Nyt itsellä oli oudoin kokemus ja mikä oudointa, tyypin kanssa, kenet tunsin jotenkuten entuudestaan. Olen miettinyt kovasti, mikä hänellä oikein oli, tosiaan ilmeisesti kaljaa kuluu nykyään enemmänkin.
Niin että vaikka tunsi jo tyypin niin silti olisi pitänyt vaatia treffejä baariin tai kahvilaan tms. Tai jotain ennakkosopimusta jos mennään yksityisasuntoon, että ei mitään seksiä eikä siihen liittyvää sitten. Äääh, kyllä on rasittavaa. En ymmärrä miten miehillä on pokkaa PYYTÄÄ runkkausta tai suihinottoa.