Miksi karvattomuus on muotia? Nelikymppinen nainen kokeili, saako ilman häpykarvoja enemmän seksiä
Nelikymppinen nainen innostui Rotosen esimerkin mukaan vastustamaan ajatusta, että naisten pitää sheivailla, kun miehet saavat painaa menemään karvat lepattaen. Hän oli ajelematta karvojaan parin vuoden ajan. Viime syksynä hän huomasi jalkahoidossa ollessaan kosmetologillaan mainoksen sokeroinnista. Hän päätti sokeroida bikinirajansa, koska oli lähdössä lomamatkalle, romanttiselle sellaiselle. Aktiivisin aktivismi-innostuskin oli laimentunut.
Seuraavalla kerralla otettiin jo vähän enemmän kuin pelkkä bikiniraja.
Nyt tilanne on edennyt siihen, että nainen sokeroi alapäästään brasilialaisen eli täyskarvattoman.
Ajattelin, että mieskin ehkä tykkäisi, kun ei olisi isoa puskaa vastassa. Lopulta sanoin, että otetaan kaikki pois. Syy tähän oli ehkä osittain se, että makuukammarissa oli tyystin hiljentynyt, ja ajattelin olevani karvattomana jotenkin seksympi. Kuin olisin ostanut uudet seksipikkarit.
Nainen on nyt ollut puoli vuotta täysin häpykarvaton. Seksin määrä ei ole lisääntynyt.
Kommentit (157)
Taitaa olla kiinni ihan muusta
Kuten rumuudesta
Vain karvavaton nainen voi olla kaunis
Mutta se ei auta jos on muuten ruma
Lapsen pillu ei ole edes kiihottavaa.
Tottakai heteromies nyt normaalia naista haluaa, sen on biologia määrännyt. Ei siihen mitkään trendit vaikuta. Omasta mielestäni seksi tuntuu paremmalta kun on karvat. Lyhennän ja siistin toki.
Mä olen luonnostani tosi vähäkarvainen, muutama hentoinen säärikarva, harva tupsu kainaloissa ja onnettomat, punertavan vaaleat häpykarvat joita ei todellakaan ole paljon. Ne ne vasta surkealta näyttää, joten olen päätynyt kaikki pois-linjaan. Miehen mielestä karvat ei haittaa mutta ei se niitä ole kaipaillutkaan. Seksiä on aina ollut runsaasti ja nytkin sitä on tarjolla niin paljon kuin vaan ehtii harrastaa
Häpykarvojen ajelu hävitti maastamme satiaiset.
Ei ollut artikkelissa kuvia siitä alapäästä :(
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Laita joskus valot päälle siellä makkarissa, niin huomaat että niissä on kyllä muitakin visuaalisia eroja kuin karvat. Jos et, niin deittailet vähän turhan nuoria..
Vierailija kirjoitti:
Mä olen luonnostani tosi vähäkarvainen, muutama hentoinen säärikarva, harva tupsu kainaloissa ja onnettomat, punertavan vaaleat häpykarvat joita ei todellakaan ole paljon. Ne ne vasta surkealta näyttää, joten olen päätynyt kaikki pois-linjaan. Miehen mielestä karvat ei haittaa mutta ei se niitä ole kaipaillutkaan. Seksiä on aina ollut runsaasti ja nytkin sitä on tarjolla niin paljon kuin vaan ehtii harrastaa
Ja muodista en siis tiedä, mä olen tehnyt näin jo vuosia ym syystä
t: 6
Vierailija kirjoitti:
Kaltaiset pitäisi viedä vankilaan. On se kumma että pedoja liikkuu meidän tavallisten ihmisten seassa.
Miten on mahdollista että tulee joku lapsi mieleen?
Meillä jäi eilen karvoja väliin, muttei aikomustakaan leikata.
Olen kaksi kertaa elämässäni nyppinyt karvat pois alakerrasta, jättäen vain kolmion eteen. Lopputulos oli kyllä mukava koskettaa, sileä posliini, mutta aika nopeasti sisempien häpyhuulten päät hankautuivat kuiviksi, koviksi ja kipeiksi. Eivät ne kovin pitkät ole, mutta näköjään juuri sen verran ulottuvat ulompien kohdalle tai jopa ohi, että ilman karvoja housut hankaavat.
Lisäksi tuli karvatupen tupehduksia joihinkin kohtiin.
Kumpikaan mies, jota ajatellen tuon tein (kummallakin kerralla oli eri mies) ei innostunut niin paljon, että olisin viitsinyt tehdä tuota uudestaan, joten sittemmin olen antanut pehkon kasvaa. Lyhennän sitä toki aina välillä, sillä muuten siellä on aikamoinen viidakko.
Alapään täytyy olla kaunis jos tuohon ryhtyy. Vaginoplastiaan tietysti voi aina mennä. Elikkäs alapään kauneus leikkaukseen jos joku idiootti ei tajua.
Vierailija kirjoitti:
Ääliö. Aloituksessa on kyseessä nainen. Mieti itse kuinka ällöjä alapään karvat ovat.
Karvojen poistolla ei ole välttämättä mitään tekemistä seksin kanssa. Itse olen posliini ja olen ollut jo 10 vuotta selibaatissa jonka aikana kukaan muu kuin kynegologi yhden kerran ei ole edes nähnyt minua alasti. Sheivaan karvat koska tykkään itse vartalostani enemmän karvattomana.
Siis kieltäytyykö joku mies seksistä karvojen takia?
Miestä ei ole koskaan häirinnyt karvat. Itse siistin ihan omasta halusta esimerkiksi silloin, kun menen uimaan. En todellakaan kaikkia poista.
Vierailija kirjoitti:
Siis kieltäytyykö joku mies seksistä karvojen takia?
Jotkut kieltäytyy, sellaisia en itse näe edes miehinä, vaan ajatusmaailmaltaan poikina
Vi**u (heh) näitä juttuja taas. Mutta Iltapaska on Iltapaska.
Karvattomuus aikuisella näyttää huvittavalta.